Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 13 april 2006, 14:14   #161
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Plus idiote verwijzingen naar witte-boordcriminaliteit en andere door autochtonen.
Criminaliteit = criminaliteit. Frauderen is geld achterhouden dat normaal de maatschappij of anderen ten goede zou moeten komen. Frauderen staat dus gelijk aan stelen, op grote schaal. Maar, dat gebeurt allemaal op de achtergrond dus dat is niet zo erg.
Citaat:
De conclusie moet onveranderlijk leiden tot: " er is niets aan de hand in onze multiculturele maatschappij ".
Wat is er dan aan de hand? Ik kan de autochtone doden van de afgelopen vijf jaar door allochtoon geweld of allochtone criminaliteit op één hand tellen hoor.
Citaat:
En wie daar niet mee akkoord gaat , is een gemene VuilBelanger.
Simpel.
Neen, een vuile GemeenBelanger

Laatst gewijzigd door Khonnor : 13 april 2006 om 14:16.
Khonnor is offline  
Oud 13 april 2006, 14:15   #162
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
wel, tot als alle autochtonen verdwenen zijn natuurlijk! Dat spreekt toch voor zichzelf...
Neen, dat spreekt niet voor zichzelf!

De politieke uitschakeling van de partij die mikt op de macht via het ongewenste opdringen van de multiculturele waanwereld, is voldoende.
De overige partijen draaien daarna vanzelf bij zodat de kerk weer wat meer in het midden komt te staan.
Oud 13 april 2006, 14:15   #163
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Distel Bekijk bericht
Klopt. Maar het lijkt mij eveneens logisch dat de oorzaken van criminaliteit onderzocht en aangepakt worden. Stel nu dat een overgrote meerderheid van de criminele feiten zou gepleegd worden door Eskimo's, dan zou het mij geen slechts zaak lijken dat dat geweten is en dat daar tegen gereageed wordt.
Het gekke is dat als een allochtoon dan eens slachtoffer is van een autochtone dader, je gerust mag zijn dat elke artikel in elke krant, en elk bericht op radio en tv er de respectieve afkomst van beiden expliciet zal bijzetten.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 13 april 2006, 14:15   #164
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knorretje Bekijk bericht
Inderdaad Joze Ostyn : er is geen spoor van redelijkheid te vinden bij de forumgek Khonnor.
Omdat het uit jouw mond komt zal ik dit maar als een compliment opvatten zekerst?
Oud 13 april 2006, 14:16   #165
Patje48
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Een onnodig sterfgeval door het roekeloze of sociaal onaangepaste gedrag van iemand anders.
En maar knuffelen......

Manlief, het gaat hier om roofmoord ! Ik denk dat er iets zeer ernstigs aan de hand is met uw normenbesef.
Patje48 is offline  
Oud 13 april 2006, 14:17   #166
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Maar Patje toch. Een mes in de hartstreek stampen is toch gewoon een beetje roekeloos en minder sociaal gepast gedrag, niet ? Daar maken we nu toch geen spel van zeker ?
Jazeker is offline  
Oud 13 april 2006, 14:17   #167
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Juist.
Als er niets aan de hand was zoals jij jezelf wijsmaakt, waarom groeit het VB dan als kool?
Oud 13 april 2006, 14:18   #168
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Omdat het uit jouw mond komt zal ik dit maar als een compliment opvatten zekerst?
Van mij doe je wat je wil, zolang je je crapuleuze importvriendjes maar niet begint te copiëren uit 'multiculturele correctheid'.
Knorretje is offline  
Oud 13 april 2006, 14:20   #169
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patje48 Bekijk bericht
En maar knuffelen......

Manlief, het gaat hier om roofmoord ! Ik denk dat er iets zeer ernstigs aan de hand is met uw normenbesef.
Nope, er is niks mis met mijn normenbesef. Nogmaals, wie zegt dat dit roofmoord is? Wie zegt dat die jongeren dit met voorbedachten rade gedaan hebben? Ik praat dit niet goed hoor. Die gasten mogen van mij 20 jaar den bak in. Maar misschien eerst even de verdere berichtgeving afwachten
Oud 13 april 2006, 14:22   #170
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Met niet-lichamelijke misdaden bedoelt u, naar ik aanneem, misdaden die gepaard gaan met fysiek geweld.

Ik ben het grotendeels met u eens, maar niet volledig. Een kleptomaan bv. moet je uiteindelijk toch ook ergens opsluiten.
Daar zijn behandelingen voor. De grens is natuurlijk vaag indien het een inbraak betreft - wat is werkelijk geweld, en is bedreigen ook niet geweld plegen? Dat moet men dan maar uitmaken.

Iemand die bijvoorbeeld fraude heeft gepleegd, zou moeten gaan werken om zoveel mogelijk bij te dragen, niet wat in de cel gaan zitten (ondertoon: op de kosten van het slachtoffer).
Oud 13 april 2006, 14:23   #171
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat is er dan aan de hand? Ik kan de autochtone doden van de afgelopen vijf jaar door allochtoon geweld of allochtone criminaliteit op één hand tellen hoor.
Okay.
Geef dan eens in procenten de 'etnische' samenstelling vd gevangenisbevolking in dit landje.
Oud 13 april 2006, 14:23   #172
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als er niets aan de hand was zoals jij jezelf wijsmaakt, waarom groeit het VB dan als kool?
Wat is er dan aan de hand? Waar heb jij problemen mee? Wat heb jij al meegemaakt? Vertel het ons, kom... Vertel eens iets uit je persoonlijke leefwereld. Komaan, leg je ziel bloot, laat die traantjes lopen, en vertel ons eens waarom je zo ongelukkig bent....

En waarom het VB groeit als kool?
Omdat jullie allemaal als onnozele blinden vallen voor hun plat populisme en transparante demagogie. Belastingen verlagen, veiligheid verhogen, vreemdelingen buiten, walen buiten,.... Hoe gaan we dit doen mijnheer? Ooooh, mmmm... zorgen voor later. Zoals JL Dehaene zei: "Wij lossen de problemen pas op als ze sich stellen"
Oud 13 april 2006, 14:24   #173
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Okay.
Geef dan eens in procenten de 'etnische' samenstelling vd gevangenisbevolking in dit landje.
Okay,
Geef dan eens in procenten de 'sociale' samenstelling vd gevangenisbevolking in dit landje.
Oud 13 april 2006, 14:29   #174
Jonas Elossov
Europees Commissaris

Jonas Elossov's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jonas Elossov
Standaard

Citaat:
En dat is de triestige waarheid.

Zelfs in zwembaden zijn het meestal dezelfden die hun handen niet van andermans vrouwvolk kunnen afhouden.
Andermans??? Fascist!; tzal een beetje gaan zeker... sinds wanneer is 'vrouwvolk' bezit van iets of iemand?
Oud 13 april 2006, 14:30   #175
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

[SIZE=3]Mss zouden we een paar blanco berichten kunnen in deze tread kunnen zetten,als medeleven voor die jongen wiens leven nog moest beginnen en als medeleven voor zijn ouders en naaste familieleden.[/SIZE]
[SIZE=3]Ik denk dat even stilstaan bij een dergelijk misdadig feit en even met de gedachten bij die jongen vertoeven een teken van respect zou zijn.[/SIZE]
Oud 13 april 2006, 14:30   #176
BitterSweet
Minister-President

BitterSweet's schermafbeelding

Standaard

Mijn deelneming
Oud 13 april 2006, 14:33   #177
Knorretje
Banneling

Standaard

Citaat:
Okay,
Geef dan eens in procenten de 'sociale' samenstelling vd gevangenisbevolking in dit landje.
Typische multikulafzeik : een 'lege' portemonnee geldt als verzachtende omstandigheid om criminaliteit te mogen plegen. Althans voor de allochtonen.
Knorretje is offline  
Oud 13 april 2006, 14:33   #178
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Okay,
Insinueer je dat deze forummer het hier bij het rechte eind heeft?
Citaat:
Zo de kapitalist uithangen met zijn MP3tje, hoe racistisch toch dat hij zijn hebbedingje niet spontaan afgaf aan die kansarme Marokkaan. Je moet het toch maar durven, zo maar tegen een mes aanlopen van een kansarm Marokkaans sukkelaartje.
Oud 13 april 2006, 14:34   #179
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Typische multikulafzeik : een 'lege' portemonnee geldt als verzachtende omstandigheid om criminaliteit te mogen plegen. Althans voor de allochtonen.
Typische naziafzeik: een 'bruine' huidskleur geldt als enige omstandigheid om criminaliteit te verklaren.
Oud 13 april 2006, 14:36   #180
Bad Attila
Secretaris-Generaal VN

Bad Attila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zie je wat ik bedoel, Bad Atilla?
Tja, ik kan enkel maar voor mijn eigen spreken, hé ...

Het toont wel aan dat je het "krapuul" niet enkel bij de allochtonen moet zoeken ... Maar daar zijn de slachtoffers vet mee ...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be