![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#281 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het VB heeft ze gewoon een koekje van eigen deeg gegeven, en ik vond die grap héél geslaagd! Ze zullen nu wel anders omspringen met hun visakaart.Dat het hen in niets getroffen heeft: zal wel zijn! Gans het land en erbuiten heeft hen maanden staan uitlachen... De Visakaart is een beetje de Mannekepis van Antwerpen geworden... Even serieus nu: er wordt op alle niveau's gefoefeld, zo naïef zijn we niet. Maar dat is niet te vergelijken met dat smerige messentrekken van crapuul van de richel, dat hier gewoon het land moet uit gegooid worden. Wellicht krijgt men ze te pakken... vliegen ze eventjes de bak in... en daarna? Toch niet als een brave domme burger gaan werken zeker... En wij maar belastingen betalen om dat hier te laten rondlopen! |
|
|
|
|
|
#282 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
op basis van een (1???????) voorval........
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
|
|
|
#283 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Bon, on topic. Ik maar geen vergelijking tussen het gevoel van walging dat frauderen en vluchtmisdrijf enerzijds en deze misdaad anderzijds oproept. Ik maak enkel een vergelijking om duidelijk te maken dat al zij die hier tieren en brullen dat de vreemdelingen de oorzaak zijn van het merendeel van de criminaliteit beter alles in zijn geheel zouden bekijken. Dat is het punt dat ik wens te maken. Dat dit wat provocerend overkomt, tja.... Tenslotte, ook mijn medeleven gaat uit naar de familie van het slachtoffer. Hopelijk worden die gastjes zeer zeer zeer streng gestraft, of ze nu echt aanvielen om te doden of niet, maakt mij in deze zaalk geen ene sikkepit uit...
|
|
|
#284 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wil er eens iemand uitleggen waarom die mensen eigenlijk met een mes rondlopen??? Waarom denken ze dat nodig te hebben? Met de bedoeling het nooit te gebruiken? |
|
|
|
|
|
#285 |
|
Gouverneur
|
Toch effe enkele bedenkingen bij dit feit :
1. Laat het toch duidelijk zijn dat deze moord(-en) niet om die mp3-speler of die sigaret gaan. Er wordt gemoord omdat het slachtoffer niet gehoorzaamd heeft. En hij wordt hiervoor onmiddellijk en onverbiddelijk gestraft. Die gasten willen ook niet in den bak voor een stomme sigaret. Het is de ongehoorzaamheid die hun eer krenkt en waar ze zonder tegenreactie niet mee kunnen leven. Waarom dat dit zo is? Ik denk er het mijne van te weten. Maar dat de grote denkers hier alom tegenwoordig er eens een zinnige uitleg over geven. 2. Zullen er nu politiekers huisbezoek afleggen bij de familie van het slachtoffer? 3. Quote van Groente18: "Gisteren of eergisteren las ik een korte verwijzing naar een recent onderzoek waaruit bleek dat een verhoogde multiculturaliteit van een stad samenhing met een verlaging van de criminaliteit ... Nu vind ik de link niet meer, iemand?" Idd. dat stond gisteren oa. op de site van GVA te lezen. En echt onlogisch is de uitkomst van deze (kwakzalver-)studie toch niet? Is het zo onlogisch dat de marokkaanse dieven en verkrachters hun eigen wijken verlaten om hun feiten te plegen? Neen. Maar dat men eens een studie maakt van de stijgende criminaliteit en eens na gaat of die al dan niet overeenkomt met het stijgend aantal vreemdelingen, in ons land en in heel europa. Maar dat mag niet of wordt simpelweg niet gedaan. 4. Nog 's een quote van Groente18 (niks persoonlijks zenne): "Kom eens buiten (Marokko of Turkije bijvoorbeeld?)" Idd in Marokko of Turkije is 't niet zoals hier. Maar kom jij eigenlijk wel buiten in je eigen stad, land of gemeente. Want ik ben gerust bereid -heb 't lange tijd al eens voorgesteld aan 'denkers' als ThePiano en Filosoof, zonder succes trouwens- om eens een toertje met U door ons land te maken; We beginnen aan de ocmw's van enkele grote steden. Aanvankelijk kijken we enkel wie er zoal komt en met welk vervoermiddel. Daarna gaan we hun gedragingen tov het personeel eens analyseren. Later zet ik je 's avonds af, en jij en je lief of man of vrouw, of pot, whatever, doen een op voorhand uitgestippelde weg door het Brusselse. U draagt normale westerse kledij. Na een drietal kwartiertjes pik ik jullie met de wagen terug op, op een afgesproken plaats. Daarna praten we nog eens. Ok? Ik ben bereid om hiervoor een halve dag verlof te nemen en U de geneugten van het samenleven met onze arabische medemens te laten zien.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
#286 | |
|
Minister-President
|
1. Laat het toch duidelijk zijn dat deze moord(-en) niet om die mp3-speler of die sigaret gaan. Er wordt gemoord omdat het slachtoffer niet gehoorzaamd
Citaat:
ik ben géén grote denker. Maarvolgens mij is het vanuit een superioriteitsgevoel dat ze zo handelen.. Ze denken en zij de baas op straat zijn en men zal gehoorzamen. Ze hebben ook helemaal geen schrik voor de gevangenis. Ze riskeren levenslang hoor ik op de radio... Dat is hilarisch. Ze zullen nooit levenslang krijgen en indien wel is levenslang in belgie gemiddeld 14 jaar. Men kan dan zelfs al na een paar jaar vrijkomen. Zelfs goedgeintegreerde moslims hebben in hun binnenste een afkeer voor ons. Wij zijn waardeloos, normloos... in hun ogen. Maar anderzijds zijn ze wel jaloers op onze welvaart en onze verwezelijkingen. Het is soms zeer ontaluisterend om met een moslim te praten over zulke zaken. Ze zijn een beetje schizofreen. Ze verafgoden het land van herkomst en de eigen cultuur, maar ze willen niet de westerse comfort opgeven.. Laatst gewijzigd door ilfalco : 13 april 2006 om 18:08. |
|
|
|
|
|
#287 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#288 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#289 |
|
Gouverneur
|
Ja; ik doè dat!
Maar maak me geen illusies zenne. Op dat voorstel gaan ze nooit in. Ik zou nochtans lol hebben zenne! Zéker een halve dag verlof waard. |
|
|
|
|
#290 |
|
Minister-President
|
"De daders konden ontkomen in de drukte".
Is het totale gebrek aan burgerzin niet tekenend? De pendelende ambtenaartjes wilden allemaal zo vlug mogelijk thuis zijn, ver weg van Brussel. Stel je voor dat dit voorval was gebeurd met om het even welke Oost-Europeaan en beeld je in wat de reactie van die gemeenschap zou zijn. Daartegenover staat dan de Vlaming... |
|
|
|
|
#291 | |
|
Vreemdeling
|
Citaat:
nog nooit bovengehaald om mee te vechten of iemand te bedreigen. ik denk er zelfs niet aan. (tegen dat je zo'n ding hebt bovengehaald en opengeprutst ben je allang tot filet américain herleid, trouwens.) maar 't bevat wel een hoop nuttig tuig. fles- en blikopener, schaartje, schroevendraaiers, balpen, mes (om appeltjes te schillen of zo), tang, enz enz. ik gebruik het bijna dagelijks wel ergens voor. typisch één van die dingen die het leven een stuk gemakkelijker maken, maar die je pas mist als je ze eerst een tijd gehad hebt. dit model is ook geen verboden wapen trouwens (een Leatherman bvb dan weer wel), al zal dat de polizei er wel niet van weerhouden het te confisqueren als ik ze ooit tegen het lijf loop. |
|
|
|
|
|
#292 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Vooral dat superioriteitsgevoel klopt als een bus. Ver moet je de verklaring niet zoeken. Een moslim voelt zich gewoon torenhoog boven de heidense westerling verheven wegens zijn geloof in de ene, ware Allah.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 13 april 2006 om 19:59. |
|
|
|
|
|
#293 |
|
Europees Commissaris
|
Man, man, man... Er gebeuren dagelijks bijna 3 moord; zo'n 800 per jaar...
Er komt er dan eens één van in het nieuws, gepleegd door een allochtoon, en alles staat op stelten... |
|
|
|
|
#294 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#295 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
His Majesty King Mob
Citaat:
Citaat:
Nu is het wel zo dat een politieagent geen extra paperassenwerk wil, en in veel gevallen er niks op gaat zeggen. ----------------------------------------------------------------- Ik blijf het treffend vinden hoe links en religie hier hand in hand gaan. |
||
|
|
|
|
#296 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
maar voor een belachelijke mp3-speler..
|
|
|
|
|
#297 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
#298 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Was je erbij,neen of misschien,ik ook niet trouwens. 800 doden door eender wie zijn er 800 TEVEEL ! Zijn er branden,opstanden ?? Neen Zal wel weer een van de lieverdjes zijn,een autochtoon moet zen smoel houden als slachtoffer om gans de bende niet op de kop te krijgen. Een normal mens heeft zijn rouw in het hart en staat niet te roepen dat allaspul groot is bij moorden |
|
|
|
|
|
#299 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar maken wij ons toch in godsnaam zorgen om? Alles gaat toch supergoed in de samenleving!
|
|
|
#300 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe stom is deze draad nu niet,verkiezingen in aantocht,het minsten foutje uitvergroten! Weet iemand van de betweters wij de daders zijn? Nee natuurlijk,verwijten,beschuldigen, zonder meer! Ba!