![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#481 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Ik ben eigenlijk aan het wachten tot ze weer met een nieuw woordje afkomt... allochtonofiel zou wel een goeie zijn.
|
|
#482 |
|
Parlementsvoorzitter
|
@djiezes, badabing.... kachoom.... u vraagt, wij draaien!!
|
|
#483 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#484 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En Khonnortje, ga je dit ook ontkennen? Of verkies je te blijven hangen in je rol van *knip*? Laatst gewijzigd door Diatonos : 14 april 2006 om 11:30. |
|
|
|
|
|
#485 | ||||
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
|
#486 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#487 |
|
Banneling
|
Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Knorretje ![]() Nee, hoor, de etnische afkomst MAG ENKEL vermeld worden als ze centen en subsidies nodig hebben, of disciminerende maatregelen tgo de autochtonen. Als het over werkloosheid gaat, dan is de vermelding van de etnische afkomst pas echt een verplichte mantra. Dan zijn het geen Belgskes meer, of zelfs geen 'nieuwe belgen', of mensen van bij ons, nee, dan heeft men geen schroom om de etnische afkomst te verbergen als excuus om een batterij regeltjes van positieve discriminatie los te weken. Blaat blaat blaat.... Inderdaad, blaat, blaat, blaat ... daar sta je dan met je mond vol tanden. |
|
|
|
|
#488 |
|
Parlementslid
|
Beste mensen,
Mag ik jullie verzoeken om het schelden achterwege te laten in deze topic? Ik kan begrijpen dat de emoties bij zulke discussies hoog kunnen oplaaien maar ik ben niet van plan om jullie scheldwoorden te blijven wegknippen. Schelden = waarschuwing + strafpunt. Gelieve daar rekening mee te houden en de discussie respectvol te laten verlopen. Met vriendelijke groeten, Diatonos. Laatst gewijzigd door Diatonos : 14 april 2006 om 11:31. |
|
|
|
|
#489 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik heb ook die documetaires gezien van vakantie in die landen en het lijkt me daar redelijk tof,goe weer enzo,mooie hotels,mooie omgeving,vriendelijke mensen enz... Dan heb ik ook andere gezien,waar het leven niet zo een pretje is,en waar overleven moeilijk is,maar waar geen westerse waarden worden getolereerd.. Maar dan heb ik er ook gezien van een randgemeente van Brussel,waar blijkbaar de oorlog verkondigt wordt aan de Belgen. Ben ik nu racist omdat ik geweldloosheid als doel voorop zet,omdat ik ageer tegen zinloos geweld? Ik ben volledig akkoord dat Achmed vanachter de hoek daar niks mee te maken heeft,en dat mo den bakker van 2 straten verder daar ook niks kan aan doen,maar het veranderd niks aan het feit dat mijn krantenwinkel de laatste 2 jaren reeds 4x overvallen is door Noord -Afrikanen,idem -dito voor de Post,een beetje verder! Moeten wij dan maar slikken en zwijgen en wachten tot het aan ons is? Als een Belg een strafbaar feit,of een moord pleegt veralgemenen we inderdaad ook niet,maar hebben we wel onze mening over het sujet,moet om de goede gang van zaken van de multicultuur dan gezwegen worden,over hun aandeel in de Belgische misdaad? IK ben geen racist dat ligt niet in mijn aard,maar wel een realist die zich vragen stelt.
|
|
|
#490 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
#491 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Why should i ??
|
|
#492 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je zou dus beter toegeven dat je hier dom bezig bent inplaats van jezelf, én tegelijkertijd een zich superieur achtend volkje, mét bovendien een lage criminaliteitsdrempel, met een dom blondjes-cliché goed proberen te praten. Citaat:
Citaat:
Het wordt volgens mij nog véél moeiijker om een crimineel van zijn eigen verantwoordelijkheid bewust te maken als hij voortdurend gepamperd en ontzien wordt omdat hij Marrokaan is en de schuld van ZIJN gedrag als vanzelfsprekend, en al jaren lang, bij 'de anderen' gelegd wordt inplaats van bij hemzelf.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 14 april 2006 om 11:38. |
||||||||
|
|
|
|
#493 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En ik ben de enige niet. Ik raad Khonnor en Djeezes aan om maar eens op vakantie te gaan naar het islamitisch paradijs Mollahbeek. |
|
|
|
|
|
#494 |
|
|
......er zijn meer arabieren die dood gaan en niet omwille van en diefstalletje zene.....maar ja, op deze wereld zijn er mensen die graag met één oogje kijken!
|
|
#495 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#496 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Je hebt het toch over die Arabieren die zichzelf opblazen met als doel zoveel mogelijk onschuldigen mee in de dood te sleuren?
|
|
#497 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
#498 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#499 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Natuurlijk niet, hij wilde alleen wat kittelen metdat mes.
|
|
|
|
|
#500 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|