Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

Discussietools
Oud 14 april 2006, 16:19   #881
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door praha Bekijk bericht
cijfers kan je moeilijk ontkennen, Bob ( al zijn er wel die ook daarin slagen )
Ik ken er zo eentje die het succes van zijn beleid ging laten afwegen aan het cijfermatig terugdringen van het VB....
Oud 14 april 2006, 16:20   #882
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
cijfers kan je moeilijk ontkennen, Bob ( al zijn er wel die ook daarin slagen )
Zeker van ? Herinner mij het rapport Van Sant. Onmiddelijk daarna moest, onder impuls van groen, twee tegenrapporten gemaakt worden, om aan te tonen, dat het hoog misdaadgehalte onder de Noord-Afrikanen, de schuld was van de autochtonen.
Bob is offline  
Oud 14 april 2006, 16:20   #883
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dus toch maar weer 'verzachtende omstandigheden' in die andere post ?
Geachte, ik snap nog perfect waar ik heen wil en wat mijn standpunten zijn. U hoeft hierover geen verwarring te zaaien.
Oud 14 april 2006, 16:22   #884
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Rest enkel de vraag wie er tegenwoordig het hardste aan cijfervervalsing doet en waarom....
uiteraard een interessante vraag, leuke insinuaties ... wel nog even hard maken natuurlijk

maar waarom ?
die vraag is zelfs niet meer belangrijk, Knuppel... die cijfers spreken nu toch al voor zich... en blijkbaar kan je er vanalles uit bewijzen
praha is offline  
Oud 14 april 2006, 16:24   #885
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ken er zo eentje die het succes van zijn beleid ging laten afwegen aan het cijfermatig terugdringen van het VB....
awel... zo'n kerels bedoelde ik nu...
dat zie je vooral bij politici (of eenider die er wat gewin kan uit halen) dat gecijfer....
praha is offline  
Oud 14 april 2006, 16:26   #886
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Zeker van ? Herinner mij het rapport Van Sant. Onmiddelijk daarna moest, onder impuls van groen, twee tegenrapporten gemaakt worden, om aan te tonen, dat het hoog misdaadgehalte onder de Noord-Afrikanen, de schuld was van de autochtonen.
dus zijn de cijfers niet ontkent ... zeg je hier zelf ?
praha is offline  
Oud 14 april 2006, 16:29   #887
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik herinner mij nog heel goed hoe ik in een hoek werd gedrumd toen ik schreef wat iedereen met ogen in zijn kop kan zien op voorwaarde dat hij WIL zien door wie onze sociale woningen massaal worden ingenomen. Tot Bob Cools, de voormalige rode burgemeester van Antwerpen, met cijfers , bevstigde wat ik allang met eigen ogen had gezien én van dichtbij meegemaakt. Het was alleen nog veel erger. Als je echter denkt dat er op DIE CIJFERS nog reactie kwam van de allochtonenknuffelaars, dan ben je mis.
Het waren dan ook cijfers waaraan zij geen boodschap hadden.
Knuppel is offline  
Oud 14 april 2006, 16:30   #888
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Geachte, ik snap nog perfect waar ik heen wil en wat mijn standpunten zijn. U hoeft hierover geen verwarring te zaaien.
Geachte,

het lag slechts in mijn bedoeling U te helpen in de weg om Uw standpunten, mij overigens al grotendeels erg duidelijk, te verduidelijken zonder al te veel verdere bladvulling
moest ik in mijn opzet voor wat verwarring gezorgd hebben betreurt me dit tenzeerste

mvg
praha is offline  
Oud 14 april 2006, 16:31   #889
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Ik liet me inderdaad even gaan ja. Mijn excuses. Van onverschilligheid kunt u me evenwel niet betichten hoor. Lees hierboven al mijn posts even na en u zal merken dat ik al een aantal keer heb herhaald hoe erg ik dit voorval vind.

Ik tracht enker een vergelijking te trekken, that's all. Lees mijn voorlaatste post erop na en u zal begrijpen wat ik bedoel

Ik uit hier mijn ongenoegen
1) omdat ik zelf woedend ben om wat hier is gebeurd
2) omdat ik woedend ben op mensen die dit voorval gebruiken voor hun eigen politieke agenda
Elke moord is er een te veel, dus zie ik niet in waarom men dit voorval zo uit de context moet rukken en het linken aan de eigen persoonlijke afkeer voor vreemdelingen.
Die moord wordt helemaal niet uit haar context gerukt. Jij voelt gewoon niet aan wat er hier aan de hand is. Welke dief haalt het immers in zijn hoofd om een mogelijk slachtoffer dat zich verzet tegen de diefstal van een elktronisch prulletje, om dat slachtoffer dan meteen daan ook maar een messteek in de hartstreek te verkopen. En dat dan nog wel op één van de meest publieke plaatsen van België. Op het spitsuur in de hal van Brussel Centraal In Brussel.

Ontgaat de symbolische betekenis van deze daad u dan helemaal? Deze actie ligt geheel in de lijn van de twin towers en de aanslagen in Madrid en London en Amsterdam. Het is een daad van terrorisme, en die twee kereltjes zijn geen kleine criminelen maar terroristen die strijden voor Allah.

Het is duidelijk dat de moslims tegenwoordig fel gehersenspoeld zijn en opgefokt en getraind om westerlingen overal in het publiek aan te vallen.

Dit is geen diefstal meer maar een daad van onverholen staatsgevaarlijk terrorisme.

In hun gemeenschap zijn die kerels nu helden.
Darwin is offline  
Oud 14 april 2006, 16:31   #890
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Minder, alhoewel er toch pogingen zijn ondernomen. Maar vooral zijn de lessen, die uit de cijfers hadden moeten getrokken zijn, gewoonweg niet getrokken. De cijfers zijn gewoonweg geminimaliseerd, om niet te zeggen verketterd.
Bob is offline  
Oud 14 april 2006, 16:34   #891
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik herinner mij nog heel goed hoe ik in een hoek werd gedrumd toen ik schreef wat iedereen met ogen in zijn kop kan zien op voorwaarde dat hij WIL zien door wie onze sociale woningen massaal worden ingenomen. Tot Bob Cools, de voormalige rode burgemeester van Antwerpen, met cijfers , bevstigde wat ik allang met eigen ogen had gezien én van dichtbij meegemaakt. Het was alleen nog veel erger. Als je echter denkt dat er op DIE CIJFERS nog reactie kwam van de allochtonenknuffelaars, dan ben je mis.
Het waren dan ook cijfers waaraan zij geen boodschap hadden.
zou best kunnen hoor... ik meen me alvast die topic niet te herinneren
lang geleden ?

dus had je cijfers van Bob Cools die moesten uitwijzen dat de sociale woningen grotendeels werden behuisd door allochtonen, neem ik aan
en wat moet dat nu bewijzen ?
of was er wat anders loos ?
praha is offline  
Oud 14 april 2006, 16:36   #892
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
zou best kunnen hoor... ik meen me alvast die topic niet te herinneren
lang geleden ?

dus had je cijfers van Bob Cools die moesten uitwijzen dat de sociale woningen grotendeels werden behuisd door allochtonen, neem ik aan
en wat moet dat nu bewijzen ?
of was er wat anders loos ?
Een bewijs zou kunnen zijn, dat als er geen allochtonen waren, er geen wachtlijsten in de sociale woningsector waren.
Bob is offline  
Oud 14 april 2006, 16:37   #893
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Over de dingen omdraaien: in St-Petersburg is deze al aan de gang. Daar zijn het niet meer de allochtonen die de autochtonen domineren. De stad is overgenomen door een extreme groep van ongeveer 15 000 skinheads, die al verschillende allochtonen in groep hebben doodgetrapt. Deze groep is sterk georganiseerd en hun aantal stijgt. Allochtonen kunnen er niet meer veilig de straat op en politie en leger zijn machteloos. Ik vind die 15 000 skinheads en aangroeiende aanhang tenminste gasten met ballen aan hun lijf.
Die trend zal wel stilaan naar hier overwaaien denk ik. Via Oost-Duitsland.
Darwin is offline  
Oud 14 april 2006, 16:38   #894
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Die moord wordt helemaal niet uit haar context gerukt. Jij voelt gewoon niet aan wat er hier aan de hand is. Welke dief haalt het immers in zijn hoofd om een mogelijk slachtoffer dat zich verzet tegen de diefstal van een elktronisch prulletje, om dat slachtoffer dan meteen daan ook maar een messteek in de hartstreek te verkopen. En dat dan nog wel op één van de meest publieke plaatsen van België. Op het spitsuur in de hal van Brussel Centraal In Brussel.

Ontgaat de symbolische betekenis van deze daad u dan helemaal? Deze actie ligt geheel in de lijn van de twin towers en de aanslagen in Madrid en London en Amsterdam. Het is een daad van terrorisme, en die twee kereltjes zijn geen kleine criminelen maar terroristen die strijden voor Allah.

Het is duidelijk dat de moslims tegenwoordig fel gehersenspoeld zijn en opgefokt en getraind om westerlingen overal in het publiek aan te vallen.

Dit is geen diefstal meer maar een daad van onverholen staatsgevaarlijk terrorisme.

Ik weet echt niet wat ik moet denken bij het lezen van dergelijke onzin.

Laatst gewijzigd door Khonnor : 14 april 2006 om 16:39.
Khonnor is offline  
Oud 14 april 2006, 16:40   #895
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen, d�*t konden ze dan ook niet.
Wat ze wel konden, en ook deden, was de verantwoordelijkheid afwentelen op anderen. Nét zoals de verantwoordelijkheid voor het mislukken van de allochtone kinderen NOOIT door de allochtonenknuffelaars in de eerste plaats bij de ouders van die kinderen wordt gelegd.

Ik heb verdorie pas nog een vriendin van mij verweten dat zij handmatig de sigaretten rolt van haar dochter die kort geleden een zwakke tweeling baarde. Zo kost haar verslaving minder en kan ze meer roken voor hetzelfde geld.
En dit terwijl de enige zoon die ze buiten haar dochter zo drugsverslaafd is dat ze hem met de politie uit haar huis moet houden. Nochtans is de betreffende vrouw niet van allochtone afkomst. Haar man was dat echter wél.

Kunnen hier dan slechts een paar forummers toegeven dat het afschuiven van de eigen verantwoordelijkheid op anderen de zaak alleen maar erger maakt?
Oud 14 april 2006, 16:41   #896
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Minder, alhoewel er toch pogingen zijn ondernomen. Maar vooral zijn de lessen, die uit de cijfers hadden moeten getrokken zijn, gewoonweg niet getrokken. De cijfers zijn gewoonweg geminimaliseerd, om niet te zeggen verketterd.
tot nu toe heb ik dat rapport nog steeds niet gezien Bob
dus ik geloof je hier op je woord wat je zegt
en als jij weet waar ik dat kan vinden, voel je dan zo vrij...

al wat ik weet ... is wat ik hier op 't forum heb gelezen over hoe dat rapport door 't VB werd gebruikt om :
1) het taboe te doorbreken
2) de causaliteit cultuur/afkomst enerzijds, voorkomen criminaliteit anderszijds

op 2) is blijkbaar kritiek gekomen omdat dat rapport dat helemaal niet zegt
blijkbaar is achteraf een stille dood gestorven

wat waren dan de zogenaamde 'lessen' die we er volgens jou moesten ?uittrekken ?
praha is offline  
Oud 14 april 2006, 16:42   #897
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht

Ik weet echt niet wat ik moet denken bij het lezen van dergelijke onzin.
je was me voor.... Wat Darwin daar schreef is een regelrechte belediging voor de slachtoffers van Al Quaeda en hun familieleden...

Laatst gewijzigd door Djiezes : 14 april 2006 om 16:44.
Djiezes is offline  
Oud 14 april 2006, 16:44   #898
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Als de daders minderjarig blijken te zijn, moet men eveneens de ouders hard aanpakken. Kindergeld afpakken, eventuele werkloosheidssteun stopzetten, sociale woning verliezen...Er moet gewoon een duidelijk voorbeeld gesteld worden dat ouders nog steeds als eerste verantwoordelijk zijn voor het gedrag van hun minderjarig kind.
longhorn is offline  
Oud 14 april 2006, 16:45   #899
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een bewijs zou kunnen zijn, dat als er geen allochtonen waren, er geen wachtlijsten in de sociale woningsector waren.
allee gij .... fantastisch... dat had ikzelf nooit kunnen bedenken

je kan natuurlijk ook stellen :
- moesten er geen sociale achterstand zijn dan hoeven sociale woningen niet
- moesten er maar half zoveel mensen/gezinnen in aanmerking komen was er misschien geen wachtlijst
- moesten we al de langharigen...
- etc

pffff
praha is offline  
Oud 14 april 2006, 16:45   #900
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht

Zou kunnen. De moordenaar van Patrick M. is in alle geval een hele kerel in zijn wijk. Is zelfs leider van een plaatselijk jongerenbende en intussen opnieuw al verschillende malen opgepakt maar telkens even vlug vrijgelaten.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be