![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Is de islam een godsdienst? | |||
De islam is een godsdienst |
![]() ![]() ![]() |
24 | 52,17% |
De islam is geen godsdienst |
![]() ![]() ![]() |
14 | 30,43% |
Weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
2 | 4,35% |
De islam is geen godsdienst want god bestaat niet |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,04% |
Aantal stemmers: 46. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#281 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#282 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#283 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#284 |
Partijlid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#285 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je me misschien een voorbeeldje of beter: voorbeeldeN geven van islamitische landen waar dit niet zo is?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#286 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Indien Braveheart zou geïnteresseerd zijn in het objectief bekijken van de politieke stelsels van de mohammedaanse landen dan zal ik met plezier hier de lijst van die landen posten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#287 |
Partijlid
|
![]() Denk je nou echt dat ik hier ben om jullie van iets te overtuigen. Sorry meneer maar ik wil die moeite niet eens doen. Wat jullie geloven of niet, is jullie zaak. Ik dacht dat ik dit al eerder had gezegt hmmmmm. Blijkbaar letten sommige mensen niet op
|
![]() |
![]() |
![]() |
#288 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hahahahaaa whuahahahahahaa, en jij durft over objectief te hebben. Laat me aub niet lachen. Jij hebt waarschijnlijk een ''ik haat alle moslims'' posten boven je bed hangen. En bedankt voor je complimentjes ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#289 |
Minister
|
![]() Hieronder het lijstje van de landen die lid zijn van de Organisatie de van Mohammedaanse Conferentie.
Afghanistan Albania Algeria Azerbaijan Bahrain Bangladesh Benin Brunei Burkina Faso Cameroon Chad Comoros Côte d'Ivoire Djibouti Egypt Gabon Gambia Guinea Guinea-Bissau Guyana Indonesia Iran Iraq Jordan Kazakhstan Kuwait Kyrgyzstan Lebanon Libya Malaysia Maldives Mali Mauritania Morocco Mozambique Niger Nigeria Oman Pakistan Palestine Qatar Saudi Arabia Senegal Sierra Leone Somalia Sudan Suriname Syria Tajikistan* Togo Tunisia Turkey Turkmenistan Uganda United Arab Emirates Uzbekistan Yemen |
![]() |
![]() |
![]() |
#290 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Wooow nou ben ik helemaal bekeerd. Waar kan ik lid worden van je ''wij haten islam'' clubje Basje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#291 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Afgaande op jouw postings kan ik concluderen dat een regenworm over meer kennis en inzicht beschikt dan jij. Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#292 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Islam is geen godsdienst, de grootste fout die het "Westen" heeft gemaakt is om toe te geven aan de druk en islam te erkennen als een "godsdienst"
Het is een boek waarin staat hoe je moet leven, welke straffen er bestaan tegen het zondigen van deze leefwijze. Het is een sekte die bepaald hoe je moet denken. De enige remedie voor de vooruitgang van de achterlijk gehouden moslims is om de islam niet langer te erkennen als een godsdienst, maar ze te behandelen als de misdaadorganisatie die ze is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#293 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#294 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Misschien, maar in de tegenwoordige tijd is het de Islam die voor dergelijke overlast zorgt.
Zowel op wereldvlak, als regionaal. Wat de islam nodig heeft is een dergelijke verlichting, zoals het Christendom heeft doorgemaakt. En dan nog heb ik m'n twijfels over de inpasbaarheid daarvan, beider zijn immers ontstaan op een verschillend cultureel vlak, met een tegenovergestelde visie op de dingen.
![]() |
#295 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#296 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Islam is natuurlijk geen "wezen", maar een ideologie. Een ideologie is aanpasbaar aan de huidige leefwereld.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#297 |
|
![]() Een Ideologie wordt niet gedicteert!!!
![]() |
#298 |
|
![]() .....het zijn de mensen die een ideologie uithalen van een leer, de leer zelf is geen ideologie, zou uw stelling juist zijn , waarom zijn er dan veel strekkingen binnen de islaam??
Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 april 2006 om 15:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#299 |
Minister
|
![]() Dat de islam niet poly-interpreteerbaar is is inderdaad een leugen die vaak met grote stelligheid wordt herhaald hier op het forum...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#300 |
|
![]() Zoals ik al eerder zei in een draad (ik kan die niet vinden) ,extremisten hebben dezelfde denkwijze dus moslim-extremisten of andere extremisten hebben dezelfde denkwijze alleen verschillen ze van kleur.....
Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 april 2006 om 15:31. |
![]() |
![]() |