![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
|
Discussietools |
|
|
#1081 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Funk is the only truth.
Get on the one, brother, and you will understand.
|
|
#1082 |
|
Banneling
|
Gaat zeer snel hier hé...
Maar om terug te komen op die geitenneuker van een volksvertegenwoordiger die ZELF verschil maakt............ Wij leven tenslotte in Christelijke landen of andere,zeker geen kontwippers met een tapijt...Wij zijn gelovigen in onze landen.Wat komen al die bruin ONGELOVIGEN doen bij ons,in onze Kerken waar ze in feite allergisch voor zijn,zou het niet beter zijn en inplaats van hun zakken te vullen ook een jaarlijkse contributie (Dhimi of Zakaat) aan die gastjes te vragen om hier eens en voorgoed hun smoel te houden bij ons verblijvende.Ze zouden wel anders piepen. |
|
|
|
|
#1083 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
#1084 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Blijkbaar begrijp jij het niet,die vent spreekt duidelijk...die eruitziet als een ongelovige... Zeg me eens hoe een gelovige eruitziet... Met een slaapkleed aan zen lijf en lange baard zekers.. |
|
|
|
|
|
#1085 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Inderdaad. Iedereen die een beetje volgt wat die Spirit man de laatste tijd zegt zou weten dat hij soms harder is voor zijn eigen gemeenschap dan een Vlaams Belang maar ik verwacht niet dat sommigen ooit ook maar één woord lezen vooraleer ze hier hun voorgekookte opinie poneren.
|
|
|
|
|
#1086 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nog een beetje en je gaat ook bleiten waarschijnlijk,is mode bij de SpiriTISTEN |
|
|
|
|
|
#1087 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bertje is anders ook niet mals voor zijn ouwe bloedbroeders, wat niet belet dat het een uitgekookte populist is.
|
|
|
|
|
#1088 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom zou ik moeten
|
|
|
|
|
#1089 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
#1090 |
|
Vreemdeling
|
Wie zegt dat die gasten de bedoeling hadden om die gast te doden? Net zo min als een onnozele zatlap de bedoeling had om iemand omver te rijden. Dus, resultaat = hetzelfde.
Die gasten hebben die jongen VIJF messteken gegeven,als dat niet is om te moorden wat dan wel.Dat is gezegd optv één door de vader. |
|
|
|
|
#1091 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sinistra : 15 april 2006 om 22:34. |
|
|
|
|
|
#1092 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1093 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#1094 |
|
Banneling
|
Dan deugt de beschaving niet.
|
|
|
|
|
#1095 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
De beschaving van een hostiekakker als Ostyn deugt niet, het volstaat in Christus te geloven om dat door te hebben.
|
|
#1096 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ook de christenen en joden, dus alles wat met andere woorden niet-moslim is, is voor hen "ongelovig". En wie de Koran kent weet dat voor de "ongelovigen" de ergste straffen voorbestemd zijn, zowel hier als in het hiernamaals. De agenda van de Eurabische samenzwering wordt meer en meer duidelijk. De mohammedanen mollen een "ongelovige", en meteen, het lijk is nog warm, geven ze van enthousiasme hun verborgen geheime wensen prijs. Wie horen wil, dat hij hore... |
|
|
|
|
|
#1097 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik hou eigenlijk niet van funk. Het is leuk voor 1 nummer maar dan verveelt het me. No offense intended.
|
|
|
|
|
#1098 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#1099 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ben hier geboren.
Ik ben zo bleek als een a4 papier. Toch probeer ik zo 'contrair' mogelijk te leven niet conform de visie van de mensen in mijn geburen. Omdat het me zo bevalt. Ik veracht wat in mijn omgeving voor cultuur doorgaat. Ik werk een strikt minimum, en verdien er een max aan poen mee. Opgaan in de bevolking, wat gij als 'goed' vooropstelt? Jamais. Nooit. Nimmer. Niehmahls. Never. Waarom? Ik weiger mij aan te passen aan wat een ander mij als groepsnorm opdringt. Waarom zou ik mij dat laten opleggen? Zolang ik wettelijk niemand tekort doe, heb ik schijt aan uw normen. Ik conformeer dus aan het beeld dat gij hier over de doorsnee allochtoon probeert op te hangen. Naar welk land wilt gij mij deporteren? Of moet ik een spuitje krijgen?
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 15 april 2006 om 23:46. |
|
|
|
|
#1100 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik verdedig Spirit helemaal niet. Ik stel alleen vast dat die man de harde taal richting eigen gemeenschap niet schuwt en dat sommigen dat hier blijkbaar (nog) niet gezien of gehoord hebben.
|
|
|