![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#2041 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Probeer je met dit spiritueel gezwam je fundamentele onverdraagzaamheid te verdoezelen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2042 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Alleen de kiezers van het VB zouden het dus oneens zijn ?
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2043 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Neen, maar hij kan wel vrij surfen op internet ........... zonder de bescherming van zijn ouders.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2044 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Xenon;1659875]
Citaat:
Eenheid in verscheidenheid is respect voor de andere voor zover hij respect heeft voor jou. Citaat:
wel van vrede tussen volkeren en toekomst voor allen.
TOEKOMSTGERICHT tegen zinloos geweld en voor verantwoord ondernemen. VREDE en toekomst voor allen ![]() Het Universum, de Evolutie en Spiritualiteit zijn één . Als God bestaat is hij universeel en zijn alle godsdiensten, religies en filosofiën in de evolutie van de mensheid allicht een onderdeel. Laatst gewijzigd door labyrinth : 16 april 2006 om 21:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2045 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het cordon zet het VB inderdaad in de unieke situatie dat mogelijk - en wellicht zelfs - veel van hun kiezers het eigenlijk niet eens zijn met hun programma maar er uit protest toch op stemmen.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#2046 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=labyrinth;1660155]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#2047 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Labyrinth,
Is het toeval dat uw mijn post negeert? Of heeft u geen weerwoord? Nogmaals: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2048 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [quote=Distel;1660226][quote=labyrinth;1660155]
Citaat:
Citaat:
De holocaust minimaliseren is zoals de moord op miljoenen mensen verrechtvaardigen en dat vind ik persoonlijk niet kunnen. U mag van mij eventueel Adolf Hitler een knappe man ( alhoewel ik uw smaak niet deel ) vinden maar niet ontkennen dat hij miljoenen mensen de dood heeft ingejaagd.
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2049 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2050 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2051 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Uit wat voor je antwoorden moet doorgaan, blijkt dat je het nog niet snapt. Citaat:
Geestelijk kwetsen is subjectief en voor iedereen verschillend. Daarom precies dat het nooit een objectieveerbare grond kan zijn om als rechtvaardiging te dienen voor censuur, vervolging, opsluiting......... Citaat:
Je schrijft aan het uiten ervan fysieke gevolgen toe. Je kan desondanks geen enkel concrteet voorbeeld ervan aanhalen. Je verkracht dus de waarheid. Citaat:
Enkel de dader is verantwoordelijk. Hij beslist of de geuite mening met zijn reeds vooraf bestaande normen overeenkomt, en handelt dan uit vrije wil dienovereenkomstig. De geuite mening alleen kan je net als lucht om in te ademen nooit verantwoordelijk stellen voor een daad. Citaat:
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 april 2006 om 08:00. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#2052 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
waarmee ik een oorzaak aanduidt, waarmee ik allerminst de dader verdedig. Maar jij wil een gemeenschap afspiegelen op de uitspraak van een tiener die stoer staat te wezen tussen z'n kamaraden, niet echt een representatie van een gemeenschap, niet ? Wil je nu verder serieus discussieren of ga je nog zo'n belachelijke zaken naar voor brengen ?
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2053 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
in een reactie op Erw heb ik het maar al te goed aangetoond.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2054 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit ontkennen is jezelf belachelijk maken. Voor u is ieder degelijke bewijsvoering slechts een "mening" als het uw niet past, zoveel is nu duidelijk. Op die manier hoef je inderdaad nooit iemand gelijk geven of je mening bijschaven. Nergens, maar dan ook nergens, heb ik enige haatpropaganda verspreid of geuit. Nog altijd is het in uw zielige brein niet doorgedrongen dat er een fundamenteel verschil bestaat tussen afkeer en haat. U daarentegen weigert op m'n vraag in te gaan en de relatie tussen afkeer en haat aan te tonen, en dat zegt veel over de betrouwbaarheid van uw uitspraak.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2055 |
Europees Commissaris
|
![]() Een mening uiten is een daad.
![]() |
![]() |
![]() |
#2056 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nergens pleit ik voor opsluiting wegens een verkeerde mening. Toon het anders maar eens aan. Kun je niet he ... Verontschuldigingen voor uw leugens gaan uw trots te boven, I know, maak je geen zorgen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2057 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze zijn dus wel degelijk via de democratische weg aan de macht gekomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2058 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
blijkbaar sta je met de rug tegen de muur met je argumenten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2059 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het weren van criminelen in de maatschappij zou ik ook maar metteen autoritair noemen ![]() Blijkbaar hebt u een groot probleem met "autoriteit" ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2060 |
Europees Commissaris
|
![]() Via uw leugens kun je zelfs aantonen dat varkens kunnen vliegen.
![]() |
![]() |