![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Weg de bastaards, weg de lauwaards. ons behoort het noordzeestrand, ons de kerels, ons de Klauwaards, leve God en Vlaanderland! Ei! het lied der Vlaamse zonen,met zijn wilde noordertonen, met het oude Vlaams Hoezee. Vliegt de blauwvoet? Storm op zee! Laatst gewijzigd door saintamour : 2 april 2006 om 19:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zo zie je maar wat voor 'volk' in die partij zit!
En maar stemmen hé, Vlamingen! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister
|
![]() Er is nog hoop! Na de verdwijning van SS uit het parlement zullen er in 2007 wel wat minder van zijn partijgenoten zetelen! In het Brussels Gewest en ook op andere plaatsen zullen er heel wat vervangen worden door heel toffe onberispelijke allochtone partijgenoten.
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mensen totaal met geen respect; neen respect dat kennen ze niet Zenoke ![]()
![]() |
![]() |
#105 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zeno heeft het wel over het Vb he bartje! niet de VLD.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Die gast is gewoon opzij gezet omdat hij zijn temperament niet in bedwang kon houden. En dergelijke agressieve mannekes horen niet thuis in het parlement. En VB is "extreem rechts". Wie dat niet ziet is een naieve blinde mol.
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() Uiteraard gaat het hier over het VB; dat weet ik maar al te goed.
![]() |
#108 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Neen het is volkomen terrecht, dat België het grootste deel van zijn bestaan, behandelt als waren het uitschot dat niet beter verdiend dan onderdrukt te worden...
![]()
![]() |
#110 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dan liever een partij en een partijlid die verantwoordelijkheid neemt, al was het maar om een "uitgelokt" triviaal incident als het vertrappelen van een vlag.
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#112 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het stemt me toch een beetje hoopvol dat het Vlaams Belang deze 'kwajongen' heeft buitengekegeld. (de reacties van sommige forumblokkers daarentegen ...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door jan hyoens : 7 april 2006 om 11:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Als je zoiets beweerd zou je het dan ook kunnen staven?
In welk dossier hebben ze gesjoemeld?, waar hebben ze smeergeld aangenomen,enz... Feit is dat de "onkreukbare" politiek correcte en vooral echte democratische partijen niet echt veel ruimte laten voor de grootste partij van Vlaanderen om zich te bezondigen aan allerhande geschoemel, men zit liever zelf met de zijnen aan de vetpotten... Citaat:
Wie niet politiek correct is in dit farse landje wordt vervolgd, gedemoniseerd, uitgemaakt, uitgesloten enz... Dat toont ook niet echt respectvol Citaat:
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Tja dat die VB kiezers maar eens héél goed nadenken over de gevolgen maar tja dat is hun probleem niet het mijne, dan ben ik hier dan sowieso toch weg.
Ik wens me niet de les te laten spellen door een partij die het niet zo zeer begrepen heeft op geluk en respect etc.. Nu ja dan zal m'n niet moeten klagen dat Vlaanderen totaal geïosleerd zou geraken. En waar heb ik gezegd dat het VB sjoemelaars zijn???? |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
soit ieder zijn opinie. Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
waarop jij zegt O en het Vlaams Belang doet dat niet... Met andere woorden het VB dat zijn ook oa sjoemelaars. Lees het anders nog maar eens zelf na 111 ![]()
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Maw ik heb nergens gezegd dat het VB sjoemelaars zijn!
Nu ja de volgende verkiezingen hoort het VB weer waar ze thuis zitten, in de oppossitie. Een partij die mooie zaken wil kapot maken hoort niet thuis in de meerderheid! |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Minister-President
|
![]()
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " Laatst gewijzigd door Fozzie : 17 april 2006 om 17:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wederom een mooie democratische reflex...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Minister-President
|
![]() Vind ik ook, Bart heeft het democratische recht om zijn mening te uiten en te zeggen dat hij wil dat het Vlaams Belang in de oppositie blijft. Waarschijnlijk zal u binnen het Vlaams Belang dezelfde geluiden horen over Groen!, PvdA of SPa (wellicht ook met een pak minder fraaie bewoordingen).
Koningen horen thuis in sprookjes http://http://www.facebook.com/home.php#/group.php?gid=40941098748&ref=ts Against gay marriage? Then don't get one and shut the fuck up ![]() "The Bible contains 6 admonishments to homosexuals and 362 admonishments to heterosexuals. That doesn't mean that God doesn't love heterosexuals. It's just that they need more supervision. " |
![]() |
![]() |