![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
Bekijk resultaten enquête: Wat is er met beelden an de hand ? | |||
Ze zijn onbruikbaar, zeer onduidelijk of zoiets |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
De privacy van de dader heeft voorrang op de ontmaskering van deze moordenaar |
![]() ![]() ![]() |
6 | 13,33% |
De dader moet de tijd hebben om naar zijn thuisland te kunnen vluchten |
![]() ![]() ![]() |
12 | 26,67% |
Onze politiediensten zijn knoeiers die niet met een camera overweg kunnen |
![]() ![]() ![]() |
4 | 8,89% |
Ik geloof nog altijd in ons efficient politiekorps en gerecht |
![]() ![]() ![]() |
9 | 20,00% |
Andere mening |
![]() ![]() ![]() |
8 | 17,78% |
Aantal stemmers: 45. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat hoogstwaarschijnlijk om een analoge videoband waar al honderden keren overheen is opgenomen. Daar kan je die mensen niet op herkennen.
Met wat geluk kan je zien DAT er een steekpartij is, maar de gezichten zul je wel niet kunnen herkennen op die videoband. Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 17 april 2006 om 22:37. |
![]() |
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een heksenjacht tegen blanke jongeren die een mp3-speler of een GSM bezitten, daar hebben onze heersers blijkbaar minder problemen mee.
Laatst gewijzigd door baarle : 17 april 2006 om 22:43. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Nu verdenken we alle Noord-Afrikanen. Goed bezig...
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In Sint-Niklaas werden ooit wat baldadigheden aangericht, ... "kom we gaan naar de camera's kijken... " oei moest er een videotape in de recorder zitten ? ... Hier worden alle "events" opgeslagen op een harddisk, na 1 minuut of zo kan ik u al een copyke van de video bezorgen. |
|
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() De multiculdroom is aan het uiteenspatten.
Ze zoeken een zo goed mogelijk einde voor een dramatisch sprookje. Aan al wie graag met de geschiedenis zit te schermen: we weten allemaal wat er van komt, als men volkeren die geen uitstaans met elkaar hebben, bij elkaar wil houden. (cfr. Joegoslavië) ![]() Wat de islam betreft: ik denk en voel hetzelfde voor moslims als zij voor mij. Meer woorden maak ik er niet meer aan vuil. Dit forum dwingt me tot hypocrisie en eufemismen van mijn ware gevoelens en is ook onderhevig aan de twee maten en twee gewichtenwetten van dit land. ![]() Men zoekt nu gewoon uit hoe men de videobeelden kan bijwerken, zodat bij verspreiding het niet duidelijk zal zijn of het nu Joe of de dader was, die eerst stak. Laatst gewijzigd door Boadicea : 18 april 2006 om 11:14. |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Omdat het fabeltje van die onverschillige massa dan doorprikt wordt.
|
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Premier zet speurders mp3-moord onder druk
De dood van de 17-jarige Joe Van Holsbeeck blijft de gemoederen beroeren. Nu ook de politiek zich bij monde van premier Verhofstadt met de zaak bemoeit, stijgt de druk op de speurders. Zestig agenten zoeken met man en macht naar de daders van de mp3-moord. Maar de zoektocht loopt bijzonder moeizaam. Het hele paasweekend hebben mensen bloemen neergelegd op de plaats van de moord. Vrienden van Joe verzamelden handtekeningen en uit verschillende hoeken klonk de roep om een tweede Witte Mars. Ook prominenten mengen zich in deze zaak. Kardinaal Danneels haalde in zijn paaspreek uit naar de getuigen die niet ingrepen. Eerste minister Guy Verhofstadt stuurde de familie van Joe een brief waarin hij zijn medeleven betuigt. ,,Deze zinloze moord zal niet ongestraft blijven en de zoektocht naar de daders is voor politie en gerecht een absolute prioriteit'', schrijft Verhofstadt. Toch aarzelt de politie om de videobeelden van de misdaad vrij te geven. ,,Omdat ook de rechten van de verdachten beschermd moeten worden'', klinkt het. Bovendien zouden de beelden onscherp zijn. Zaterdag werd in de buurt van Charleroi de 19-jarige Julien Dagnelie afgeranseld met een metalen staaf. De dader had het op zijn mp3-speler gemunt... Bjorn MAECKELBERGH18/04/2006 Het Nieuwsblad Tja, nu weten we wat prioritair is .... Niet dat we al geen klein vermoeden hadden. ![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Of waren ze alweer aan het werk: Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 18 april 2006 om 13:02. |
||
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Joe, is één van de zovele slachtoffers van de multicultuur, naars P. Mombaerts, G. Wijnants, het bejaarde metro slachtoffer, enz...
een zware tol. |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Maar natuurlijk wél janken wanneer de enige partij die opkomt voor de belangen van (potentiële) slachtoffers weer winst boekt bij lokale en landelijke verkiezingen....... De kruik gaat zo lang te water tot ze breekt. |
|
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() ik zou ze maar niet vergelijken met de slachtoffers van de 'monocultuur', te weten de doden in auschwitz, dachau, treblinka etc...
|
![]() |
![]() |
#35 |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iddeetje:mp3 met tijdbommen in fabrikeren, en daarmee in vreemdenbuurten gaan rondwandelen.Natuurlijk beleefd, en onderdanig, ![]() |
|
![]() |
![]() |
#37 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik denk dat de apparatuur brol is ,misschien , inderdaad, nog met oude video-banden.
Het zou onder de bevoegdheid van de NMBS vallen. Verleden jaar namen u en ik een schuld over van 8 miljard euro voor de NMBS over. Blijkbaar kon er géén camera af, die haarscherp beelden nam, in het drukstbezochte station. In het weekend gingen de paraplu's al open: politie op straat beweerde dat de beelden onbruikbaar waren, NMBS dat ze nooit klachten hadden van politie en dus nu niet moeten zagen. Eens te meer een dure overheidsdienst waar niks normaal marcheert. |
![]() |
![]() |
#38 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Misschien zijn de beelden nog niet vrijgegeven om de eenvoudige reden dat een gerechterlijk onderzoek geheim is.
Coekie |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|