Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 april 2006, 21:38   #101
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Of het nu een marokkaan is met een mes of een blokker met een pistool of met zijn vuisten, maakt d�*t het verschil?
*knip*

Bedreigingen zijn niet toegestaan.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 22:00   #102
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Mijn meeste kennis over moslims heb ik uit eerste hand, door ermee te spreken, ermee te vechten, ernaast te wonen, eronder te wonen, naast de moskee te wonen, in de moskee te komen, met islamleraars te spreken, de koran te lezen, door de jongens van Abou JahJah bezig te zien op de Meir en later na de dood van Achrak op de Turnhoutsebaan, door op het AEL forum rond te hangen, enz enz.

tevreden?
Welke moskee??
Oud 17 april 2006, 22:18   #103
Harald
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Uit 'Undercover in Klein-Marokko' van Hind Fraihi (p. 63) :
Citaat:
'Vrede zij met u' is ook een soort wachtwoord in allerhande omstandigheden. In de soek in Jeruzalem was een 'Vrede zij met u' genoeg om plakkerige winkeliers van me af te schudden. Mijn jongste broer werd in Boom bijna overvallen door een bende Marokkanen. Hij wist zich te redden door de boeven simpelweg aan te spreken met 'vrede zij met u'. Waarop de jongens hem met rust lieten.
Hieruit mag uit onverdachte bron blijken dat de jonge moslimvreemdelingen in ons land zich duidelijk door religie en/of racisme laten leiden in hun criminaliteit.

mvg

Harald.
Harald is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 22:19   #104
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Niet wéér de lijstjes met citaten uit de Qu'ran die jouw mening bevestigen hé. Je zou ons beter eens zeggen in hoeverre jouw oordeel over de Islam gebaseerd is op persoonlijke ervaringen met moslims (hoeveel keer per dag wordt je aangevallen door moslims?), zowel hier als in het buitenland (ik vermoed dat je nog nooit in een moslimland bent geweest)? Hoeveel keer ben je al een moskee binnengeweest? Hoeveel moslimvrienden heb je?
Persoonlijke ervaringen zijn meestal zeer beperkt. Dus geen goede basis
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 22:36   #105
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin Bekijk bericht
Waar ik de nadruk wil op leggen, is dat die Ahidar zijn mond nogal eens voorbijpraat en ons zo de kans geeft om in de interne keuken van de mohammedanen te zien.

Het blijkt immers dat de mohammedanen de laatste jaren de autochtonen én nu blijkbaar ook de niet-moslim allochtonen zijn beginnen aanduiden met het woord "ongelovigen" ipv met "Belg" e.d. zoals tot voor een paar jaar.

Dat is dus een religieuze keuze. Het racisme richt zich nu niet meer enkel tot de "afstammelingen van de kolonisatoren en kruisvaarders van eertijds", maar zoals nu blijkt ook tot die van de "eertijds door de imperialisten onderdrukte zwarte inboorlingen".

Het is dus een religeus gebaseerd "racisme". Let ook op hoe deze uiterst progressief verlichte spirit-allochtonen over christenen spreken: als ongelovigen.

Er wordt ons steeds verweten over de islam te spreken zonder er iets van af te weten, wel nu weten we meteen wat alle moslims onder "ongelovigen" verstaan. Dat zijn dus alle niet-moslims. Zeg dat een uiterst gematigde progressieve linkse zelfkritische moslimspiritist het gezegd heeft.

Ik ga hier binnenkort ook eens een lijst plaatsen met alles wat Allah in petto heeft voor de "ongelovigen", zoals zelfs de progressieve zelfkritische moslims ons aanduiden.
hier al ééntje uit "De Oorlogsbuit" 8/12:toen uw heer aan de engelen openbaarde: "ik ben met u, versterk de gelovigen.Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen.Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers".
Vijf messteken zullen ook wel goed zijn goed zeker?
en hier hoe allah over ons, de ongelovigen , denkt: 8/22.Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van allah de doven en stommen die niet willen begrijpen.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 22:42   #106
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
Overdrijf je nu niet een tikkeltje? Als ik dat zo lees is het precies alsof je nu in foetushouding onder uw bureau zit en niet meer naar buiten durft komen.
er zijn ook andere reakties.Rond mij gaan meer en meer mensen gewapend van huis weg, als ze in de stad moeten zijn (mes, boksijzer, zelfs enkele vuurwapens).En je zou het hun niet aanzien.Zien er helemaal niet als geboefte uit.Het is een trend die al een paar jaar bezig is, en neiging tot uitbreiding heeft...
Oud 17 april 2006, 23:01   #107
Schanulleke
Vreemdeling

Standaard

Zeg, wat heeft iedereen hier eigenlijk tegen een bepaalde religie. Ik beken eerlijk dat ik zeker niet alle Marokkanen tof vind. Daar heb ik al iets over gepost, maar ik steek het niet op hun religie. Volgens mij zit de TV hier achter. Deze jongeren zijn volgens mij sterker beïnvloedbaar, omdat ze al tussen twee culturen zitten. Sluit niet uit dat ik hun misdaden sterk veroordeel en hoop dat het gerecht dat ook doet.
Schanulleke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 april 2006, 23:10   #108
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk bericht
Ik zie niet echt in wat deze tekst te maken heeft met mijn stelling dat Darwin's vergelijking met het uitmoorden van joden in de jaren '40 en het uitmoorden van Mohamedanen in de toekomst?

Wat probeert u te zeggen met dat artikel , die u bovendien kon posten via een link in plaats van iedereen te ambeteren met een te lange post ? U schrijft geen mening , geen analyse. Hoe relateert dat met mijn post?

De enige manier hoe ik het aan mijn post kan linken, is dat u vindt dat omdat Moslims de toekomstige nazi's zijn , we zelf eerst Nazi's moeten worden en ze uitmoorden op voorhand. Is het dat wat u probeert te zeggen?
Ayaan Hirsi's tekst vond ik helemaal zo lang niet, en evenmin ambetant.In elk geval interressanter als uw gezwets...
Deze vrouw heeft de Islam van dichtbij, héél dichtbij , gezien, en wat ze daar over vertelt zou u tot nadenken moeten aanzetten.Als u niet te veel vastgeroest zit in uw vooroordelen, om over gelijk wat nog na te denken...
Oud 17 april 2006, 23:28   #109
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Ik wil gewoon bedoelen dat mits aanmoediging en financiële compensatie (soms ook gewoon verplichting) het mogelijk moet zijn om niet aanpasbare moslims naar hun heimat te doen terugkeren , ook al hebben wij hier met een derde generatie te maken (zoals de Franse kolonisten in Algerije)
de "pieds-noirs" zijn zonder financiële compensatie moeten gaan, hoor!Het was van wegwezen of de kop af! Maar anders waren ze ook nooit vertrokken...moesten de Algerijnen vriendelijk komen vragen zijn of ze a.u.b. terug naar Frankrijk wilden verhuizen, omdat men ze beu gezien waren, hadden die de Algerijnen die zulks gevraagd hadden, waarschijnlijk opgesloten, in één of ander bagno!Neenee, aanmoediging, en wat centen erbij, dat gaat niet pakken.Vergeet niet, die mannen dat hier geboren zijn, als die vertrekken, die laten hier levenslange sociale hulp achterwege! Iets dat ze in "hun" land nooit zullen krijgen.Om een levenslang maandloon -voor -niks -te- doen te vergoeden moet je ze dan een fortuintje uitbetalen, dat gaat te duur worden.En dan heb je nog de garantie niet, dat ze op een andere naam terugkomen, en het nog eens overdoen!
Zet ze gewoon buiten, met de belofte, dat als ze op het grondgebied nog eens gevat worden, dat het dan levenslange dwangarbeid is die hen wacht, inplaats van een levenslange uitkering!
Oud 18 april 2006, 08:10   #110
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schanulleke Bekijk bericht
Zeg, wat heeft iedereen hier eigenlijk tegen een bepaalde religie. Ik beken eerlijk dat ik zeker niet alle Marokkanen tof vind. Daar heb ik al iets over gepost, maar ik steek het niet op hun religie. Volgens mij zit de TV hier achter. Deze jongeren zijn volgens mij sterker beïnvloedbaar, omdat ze al tussen twee culturen zitten. Sluit niet uit dat ik hun misdaden sterk veroordeel en hoop dat het gerecht dat ook doet.
Waarom dan die obsessie van links om mensen zoveel mogelijk tussen twee culturen te zetten. En dan nog verklaren dar het een verrijking is!?
Oud 18 april 2006, 09:02   #111
Boppa47
Burger

Boppa47's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lincoln Bekijk bericht
VB zijn angsthazen ,dat zijn ze,.
Je mag dat eens persoonlijk tegen mij komen zeggen, zien we meteen wie de angsthaas is.
Boppa47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 10:02   #112
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47 Bekijk bericht
Je mag dat eens persoonlijk tegen mij komen zeggen, zien we meteen wie de angsthaas is.
Oud 18 april 2006, 10:07   #113
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Schanulleke Bekijk bericht
Helemaal mee eens, eminem een tupac zijn hier achter en dergelijke stoer artisten die veel scheldwoorden gebruiken in hun liederen ,ook de films die ze bekijken in de bioscoop waar veel geweld te zien is speelt hier een grote rol zie maar aan hun gedrag en hun kledij/haarkapsel......

Laatst gewijzigd door Lincoln : 18 april 2006 om 10:08.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 10:07   #114
Max
Gouverneur

Max's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boppa47 Bekijk bericht
Pas op , die mannen van de 'hood' in Schilde... link volk.
Max is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 10:10   #115
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Max Bekijk bericht
Pas op , die mannen van de 'hood' in Schilde... link volk.
Zurenborg, of montgomery ,ik hoorde dat het ééne van de strafte bendes zijn in heel antwaarp(chicago). zelf de flikken hebben er schijt aan.....
Oud 18 april 2006, 19:33   #116
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of het nu een marokkaan is met een mes of een blokker met een pistool of met zijn vuisten, maakt d�*t het verschil?
De Marokaan met het mes is de regel
De Belanger met een revolver is een uitzondering
...

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 19:35   #117
Phrea|K
Parlementslid

Phrea|K's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Phrea|K
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Persoonlijke ervaringen zijn meestal zeer beperkt. Dus geen goede basis
Wellicht, maar het is toch nuttig om je denkbeelden af en toe (in de mate vh mogelijke) te toetsen aan de realiteit. Ik lees ook graag es op faithfreedom.org en andere sites die zeer kritisch staan tov de Islam, maar ik ga er niet vanuit dat zij alleen het patent op de waarheid bezitten.
Phrea|K is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 19:41   #118
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De zgn allochtone bevolking moest meer incasseren: het dagelijkse kleine en groot racisme, de uitsluiting..
Naar vanant dat die "meer" moeten "incaseren" hebben ze het toch nog niet zo slecht, integendeel ze importeren hun hele familie, en familie van die familie naar hier. Je moet het maar doen, uw familie hetzelfde rotslechte leven laten leiden hier in het "racistische" Vlaanderen...
Het racistische Vlaanderen met zijn possitieve discriminatie, zijn quata's, zijn gedachtenpolitie, zijn kindergeld, zijn sociale woningen, zijn ziekenkas, zijn dop, zijn OCMW,
Geloof maar gerust in dat sprookje, nuttige idioot Dhimmi

phoebe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 april 2006, 21:11   #119
Diego Raga

Diego Raga's schermafbeelding

Standaard

Maleisië, eind jaren '80.
Het puberale zoontje van een Amerikaans diplomaat gooide met enkele vriendjes rauwe eieren naar het voorbijrijdend verkeer.
Na enkele minuten werden die kereltjes door de politie opgepakt.
Vadertje diplomaat kreeg van de inlandse autoriteiten vriendelijk doch beslist te horen, dat bij een volgend soortgelijk incident, de hele familie van het zoontje zonder pardon het land zou worden uitgezet...

Hier gebeurt het nog zelfs niet met allochtone moordenaars, verkrachters en dieven. Integendeel, de sociale steun en voordelen blijven ze zelfs in 't kot behouden. Rare jongens, die Westerse politici.
Diego Raga is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 07:39   #120
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe Bekijk bericht
De Marokaan met het mes is de regel
De Belanger met een revolver is een uitzondering...
Ik heb een VB-er met revolver nog nooit gehoord of gezien.
Tenzij in de science fiction verhalen van links
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be