![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#103 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Uit 'Undercover in Klein-Marokko' van Hind Fraihi (p. 63) :
Citaat:
mvg Harald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vijf messteken zullen ook wel goed zijn goed zeker? en hier hoe allah over ons, de ongelovigen , denkt: 8/22.Voorzeker, erger dan de beesten zijn in de ogen van allah de doven en stommen die niet willen begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() er zijn ook andere reakties.Rond mij gaan meer en meer mensen gewapend van huis weg, als ze in de stad moeten zijn (mes, boksijzer, zelfs enkele vuurwapens).En je zou het hun niet aanzien.Zien er helemaal niet als geboefte uit.Het is een trend die al een paar jaar bezig is, en neiging tot uitbreiding heeft...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Vreemdeling
|
![]() Zeg, wat heeft iedereen hier eigenlijk tegen een bepaalde religie. Ik beken eerlijk dat ik zeker niet alle Marokkanen tof vind. Daar heb ik al iets over gepost, maar ik steek het niet op hun religie. Volgens mij zit de TV hier achter. Deze jongeren zijn volgens mij sterker beïnvloedbaar, omdat ze al tussen twee culturen zitten. Sluit niet uit dat ik hun misdaden sterk veroordeel en hoop dat het gerecht dat ook doet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Deze vrouw heeft de Islam van dichtbij, héél dichtbij , gezien, en wat ze daar over vertelt zou u tot nadenken moeten aanzetten.Als u niet te veel vastgeroest zit in uw vooroordelen, om over gelijk wat nog na te denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zet ze gewoon buiten, met de belofte, dat als ze op het grondgebied nog eens gevat worden, dat het dan levenslange dwangarbeid is die hen wacht, inplaats van een levenslange uitkering! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#113 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 18 april 2006 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De Belanger met een revolver is een uitzondering ...
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementslid
|
![]() Wellicht, maar het is toch nuttig om je denkbeelden af en toe (in de mate vh mogelijke) te toetsen aan de realiteit. Ik lees ook graag es op faithfreedom.org en andere sites die zeer kritisch staan tov de Islam, maar ik ga er niet vanuit dat zij alleen het patent op de waarheid bezitten.
![]() |
![]() |
#118 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Het racistische Vlaanderen met zijn possitieve discriminatie, zijn quata's, zijn gedachtenpolitie, zijn kindergeld, zijn sociale woningen, zijn ziekenkas, zijn dop, zijn OCMW, ![]() Geloof maar gerust in dat sprookje, nuttige idioot Dhimmi
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Maleisië, eind jaren '80.
Het puberale zoontje van een Amerikaans diplomaat gooide met enkele vriendjes rauwe eieren naar het voorbijrijdend verkeer. Na enkele minuten werden die kereltjes door de politie opgepakt. Vadertje diplomaat kreeg van de inlandse autoriteiten vriendelijk doch beslist te horen, dat bij een volgend soortgelijk incident, de hele familie van het zoontje zonder pardon het land zou worden uitgezet... Hier gebeurt het nog zelfs niet met allochtone moordenaars, verkrachters en dieven. Integendeel, de sociale steun en voordelen blijven ze zelfs in 't kot behouden. Rare jongens, die Westerse politici. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
|
![]() |
![]() |
![]() |