![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Altijd zo rechtlijning? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#123 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Altijd zo voorspelbaar ??
![]() |
#124 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je verwijst just naar niks, tenzij je "De Morgen" kan citeren. En je mag mijn posts "waar ik het niet nodig vond......" altijd bovenhalen, vermits je het toch nog zo goed weet, moet het "a piece of cake " zijn om ze op te diepen.
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd. Pietje veroordeelde het VB zelfs al voor men de dader(s) had, die wachte nog niet eens de resultaten van het onderzoek af. |
|
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu de waarheid iets te veel kwest, doen ze net of hun neus bloedt en lijden ze merkwaardig genoeg aan een instant bewijzen-neurose. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een beetje eerlijk blijven hé Pietje, anders heeft een discussie weinig zin. Ik heb jou altijd beschouwd en nog als iemand met wie best een discussie te voeren was maar jij hebt je toen ook laten meeslepen in de totaal onterechte hetze tegen het VB die toen hier en in de media heerste. Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2006 om 22:46. |
|
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op pijnlijke punten dan toch.
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 19 april 2006 om 22:49. |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ja ja, zo kennen we ze weer, die VB'ers.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 20 april 2006 om 00:08. |
||
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is niet omdat dit land niet klopt dat men niet moet meestappen zondag.
Voor al onze kinderen die op straat elke dag gevaar lopen. |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#136 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan zullen we dat inderdaad nooit weten...
#137 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het grote circus van de après-moord-show. Ik huiver nu al, voor de beelden die onze rode zenders triomfantelijk gaan uitzenden van de volgende stille mars, nu zondag. Als de politiek-correcte fouha ahidars en andere stevaertjes en bertjes& C°, hun tronie “de circonstance” gaan etaleren met grote après-coup heldenmoed. Als de opgetrommelde nuttige idioten uit de noordafrikaanse gemeenschappen met wapperende hoofddoeken gaan defileren in een hypocriet want medeplichtig stilzwijgen over de crapuleuze daden van hun soortgenoten. Als de Grote Totentrekkers uit de politieke, religieuze, cgkr, en andere culverenigingen breedglimlachend naar de camera’s zullen happen en gaan drummen om toch maar in het midden van het beeld te komen. Als de allergrootste ‘leider” van tland even snel uit een of ander vakantieland terugwipt om een of andere heroïsche verklaring over zijn gemarteld plebs uit te strooien. Als ik daar ooit geraak, en als ik zal opgehouden hebben met kotsen, zal ik ostentatief mijn rug tonen aan de parade van die hypocrieten, die het zover hebben laten komen. En ik hoop velen met mij. Tis genoeg geweest. gm
Deze brief heb ik uit de lezersbrieven van nieuwsblad gekopieerd, ik vrees dat de betoging zo zal zijn. |
![]() |
![]() |
#138 |
|
![]() Hetzelfde land dat in dezelfde week als de moord op Joe
1) besluit kleine misdaadjes te seponeren 2) Michel Ni-fucking-houl vrij te laten. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is deze elite die zich van bij de aanvang eigenaar van de mars heeft gemaakt. Zoals de lezer in het Nieuwsblad zegt: als ge dan toch moet gaan, toon ostentatief uw rug als er politiekers of andere regimemarionetten passeren.
|
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() (even tussendoor: ik zijn zo content van de vrijheid van meningsklapkes hier - op échte multiculturele stekskens waren we voorzekerst met 75% van de deelnemers al langst buitengeshot!)
![]() Laatst gewijzigd door PollyCorrect : 20 april 2006 om 20:05. |
![]() |