![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#881 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#882 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ps en dat was toch het onderwerp van dit tiopic he oif niet ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#883 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#884 |
|
![]() ik heb geen zin om het te gaan zoeken maar je hebt hier op het forum ook niet verborgen dat je geen kinderen hebt ( ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn trouwens - geen kinderen hebben is immers toch geen schande - ik heb zelf ook geen kinderen )
kijk karma waarom ben je zo kwaad ? omdat ik je de waarheid heb gezegd he ( en waarheid = taboe nr een in middenklassers cultuur = alles moet verbloemd worden en duizend keer verpakt worden ) als je nu je kwaadheid opzij kan zetten dan kan je met de nieuwe informatie iets doen je kan er dan een nog betere opvioeder van worden ( en zal er me nog dankbaar voor zijn later ) soms moet ik met eigengereidde mensen die denken het beter te weten dan ervaringsdeskundigen ff hard zijn en doordringen door een olifantenvel ( = shokterapie vgl met electroshoks maar dan natuurlijk ). jouw arrogantie vond ik vandaag vooral zeer treffend vooral daar waar je zei dat armen beter zouden luisteren naar mensen die ervaring hebben met het vergaren van een redelijk inkomen. Je beseft dit wss zelf niet hoe arrogant dit is en hoe het getuigd van een totaal disrespect voor de armen in het algemeen. en ja het is waar - daar waar iemand de armen in het algemeen aanvalt beschouw ik dat als een persoonlijke aanval Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2006 om 00:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#885 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#886 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2006 om 00:32. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#887 |
|
![]() een zeer goeie manier om onder een solicitatie onderuit te komen is ook de potentiele winstnemer toe te spreken als een psychiatrisch patient, als een arme aan geld verslaafde sukkelaar.
vooral met zichzelf confronteren en wijzen op de leegheid van een materialistisch bestaan wekken een danig allergische reactie op - succes absoluut verzekert - zo iemand die hem met de waarheid konfronteerd wil ie echt niet alle dagen zien bijkomend voordeel is bovendien dat ondanks dat ie boos alles zal ontkennen er toch diep van binnen altijd nog iets van zal blijven hangen - kan jaren later nog altijd tot een breekpunt met de geldverslaving leiden.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2006 om 00:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#888 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Koning der zotheid' zou voor de Leeuw een mooie titel zijn voor zijn volgende boek.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#889 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#890 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#891 |
|
![]() proficiat 8)
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#892 |
Banneling
|
![]() Weiger eens electroshocks... |
![]() |
![]() |
![]() |
#893 |
Gouverneur
|
![]() Als men de statistieken erop nakijkt zijn 65% van de doppers mensen met een Diploma van Hoger Onderwijs en Universiteit, dus als je niet wil werken ga dan een richting studeren waar geen toekomst in zit.
Als je deze mense aanspreekt over het feit dat ze toch een andere job kunnen doen dan krijg je volgend antwoord. Wij hebben het goed met onze uitkering, als we op het einde van de maand niet toekomen dan kloppen wij wel even aan bij mama en papa, die passen de rest wel bij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#894 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 april 2006 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#895 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Dan hebben we het in de eerste plaats over jobs die ervoor zorgen dat men tot de "working-poor" gaat horen. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#896 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#897 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#898 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#899 |
|
![]() En dan? Als alle werklozen ineens werken, dan word gy geen euro rijker. Dus wa maakt da uit? Het idee dat telt? Zwak hoor...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#900 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |