Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 19 april 2006, 23:44   #881

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas Bekijk bericht
kunnen we het dan nu verder in alle ernst en constructief hebben over tips om niet te moeten gaan werken en om terug te kunnen gaan doippen ?
meen je dat nu werkelijk? Denk je nu werkelijk dat nog een persoon je "aux serieus" neemt ?
Karma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 23:46   #882
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
meen je dat nu werkelijk? Denk je nu werkelijk dat nog een persoon je "aux serieus" neemt ?
denk je nu werkelijk dat iemand van de armen jouw nog serieus neemt met je gezaag over gaan werken ?

ps en dat was toch het onderwerp van dit tiopic he oif niet ?
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 19 april 2006 om 23:47.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 april 2006, 23:49   #883

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
je hebt dat hier op het forum en bij ons op het publieke forum zelf verteld karma en je doet net zoals lutifer. Eerst zelf met aanvallen beginnen ( ook persoonlijk ) en dan komen janken als ze er terug van langs krijgen

twee klassen dus

armen mag je bashen ( waar dienen die anders voor )
en zeker assertieve armen
maar doen ze eens iets terug
op dit forum heb ik dat alvast nooit verteld, op het forum van vws op een bepaald moment wel. Maakt het dubbel zo erg natuurlijk. Toen ik dacht er bij te horen en iets te kunnen vertellen, wordt nu gebruikt tegen mezelf.
Oud 19 april 2006, 23:55   #884

Standaard

ik heb geen zin om het te gaan zoeken maar je hebt hier op het forum ook niet verborgen dat je geen kinderen hebt ( ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn trouwens - geen kinderen hebben is immers toch geen schande - ik heb zelf ook geen kinderen )

kijk karma waarom ben je zo kwaad ?

omdat ik je de waarheid heb gezegd he ( en waarheid = taboe nr een in middenklassers cultuur = alles moet verbloemd worden en duizend keer verpakt worden )

als je nu je kwaadheid opzij kan zetten dan kan je met de nieuwe informatie iets doen

je kan er dan een nog betere opvioeder van worden ( en zal er me nog dankbaar voor zijn later )
soms moet ik met eigengereidde mensen die denken het beter te weten dan ervaringsdeskundigen ff hard zijn en doordringen door een olifantenvel ( = shokterapie vgl met electroshoks maar dan natuurlijk ).

jouw arrogantie vond ik vandaag vooral zeer treffend
vooral daar waar je zei dat armen beter zouden luisteren naar mensen die ervaring hebben met het vergaren van een redelijk inkomen. Je beseft dit wss zelf niet hoe arrogant dit is en hoe het getuigd van een totaal disrespect voor de armen in het algemeen.

en ja het is waar - daar waar iemand de armen in het algemeen aanvalt beschouw ik dat als een persoonlijke aanval

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2006 om 00:05.
Oud 20 april 2006, 00:05   #885

Karma's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kijk karma waarom ben je zo kwaad ?

omdat ik je de waarheid heb gezegd he

als je nu je kwaadheid opzij kan zetten dan kan je met de nieuwe informatie iets doen

je kan er dan een nog betere opvioeder van worden ( en zal er me nog dankbaar voor zijn later )
soms moet ik met eigengereidde mensen die denken het beter te weten dan ervaringsdeskundigen hard zijn en doordringen door een olifantenvel.

jouw arrogantie vond ik vandaag vooral zeer treffend
vooral daar waar je zei dat armen beter zouden luisteren naar mensen die ervaring hebben met het vergaren van een redelijk inkomen. Je beseft dit wss zelf niet hoe arrogant dit is en hoe het getuigd van een totaal disrespect voor de armen in het algemeen.
niet te veel slijmen kobafke. Jij hebt informatie vrijgegeven dat niemand moest lezen. Jij bent de klootzak. De info had niets te maken met deze topic. Je opmerkingen dat ik er een betere opvoeder van kan worden, ..... walgelijk, ik ben al 28 jaar opvoeder en weet ondertussen wel wat belangrijk is bij de jongeren (is, ondanks dat ik het gevoel niet ken, toch ervaringsdeskundigheid). Kom mij niet af met ervaringsdeskundigheid, ben er iets te gehaaid voor. Hoop voor jou dat je nog enig respect hebt bij je leden. Mocht ik nog een lid zijn van vws, ik spuwde op jou. Zeker na vanavond. Jouw probleem is niet de kansarmen, jouw probleem is ....... jijzelf.
Oud 20 april 2006, 00:08   #886

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karma Bekijk bericht
niet te veel slijmen kobafke. Jij hebt informatie vrijgegeven dat niemand moest lezen. Jij bent de klootzak.
nogmaals
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mezelf
ik heb geen zin om het te gaan zoeken maar je hebt hier op het forum ook niet verborgen dat je geen kinderen hebt ( ik zie niet in waarom dat nodig zou zijn trouwens - geen kinderen hebben is immers toch geen schande - ik heb zelf ook geen kinderen )
Citaat:
De info had niets te maken met deze topic. Je opmerkingen dat ik er een betere opvoeder van kan worden, ..... walgelijk, ik ben al 28 jaar opvoeder en weet ondertussen wel wat belangrijk is bij de jongeren (is, ondanks dat ik het gevoel niet ken, toch ervaringsdeskundigheid).
ervaringsdeskundigheid kan enkel en alleen voortspruiten uit het zelf ervaren van het probleem, jij bent dus enkel ervaringsdeskundig in anders - arm zijn. Een zelfhulpgroepje voor en door andersarmen lijkt me dus wel wat voor je.
Citaat:
Kom mij niet af met ervaringsdeskundigheid, ben er iets te gehaaid voor. Hoop voor jou dat je nog enig respect hebt bij je leden. Mocht ik nog een lid zijn van vws, ik spuwde op jou. Zeker na vanavond. Jouw probleem is niet de kansarmen, jouw probleem is ....... jijzelf.
dus je geeft dan toe je geloof in ervaringsdekundigheid van mensen in armoede ( = de essentie v vws ) geveinsd te hebben heel die tijd. Getuigd niet van veel respect he om de armen v vws maar wat naar de mond te praten. Maar wel respect terug verwachten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2006 om 00:32.
Oud 20 april 2006, 00:40   #887

Standaard

een zeer goeie manier om onder een solicitatie onderuit te komen is ook de potentiele winstnemer toe te spreken als een psychiatrisch patient, als een arme aan geld verslaafde sukkelaar.

vooral met zichzelf confronteren en wijzen op de leegheid van een materialistisch bestaan wekken een danig allergische reactie op - succes absoluut verzekert - zo iemand die hem met de waarheid konfronteerd wil ie echt niet alle dagen zien

bijkomend voordeel is bovendien dat ondanks dat ie boos alles zal ontkennen er toch diep van binnen altijd nog iets van zal blijven hangen - kan jaren later nog altijd tot een breekpunt met de geldverslaving leiden.

Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 20 april 2006 om 00:46.
Oud 20 april 2006, 07:39   #888
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
een zeer goeie manier om onder een solicitatie onderuit te komen is ook de potentiele winstnemer toe te spreken als een psychiatrisch patient, als een arme aan geld verslaafde sukkelaar.

vooral met zichzelf confronteren en wijzen op de leegheid van een materialistisch bestaan wekken een danig allergische reactie op - succes absoluut verzekert - zo iemand die hem met de waarheid konfronteerd wil ie echt niet alle dagen zien

bijkomend voordeel is bovendien dat ondanks dat ie boos alles zal ontkennen er toch diep van binnen altijd nog iets van zal blijven hangen - kan jaren later nog altijd tot een breekpunt met de geldverslaving leiden.
Kobafje, U bent letterlijk en figuurlijk een dikke sukkelaar... vooral voor de kansarmen...

'Koning der zotheid' zou voor de Leeuw een mooie titel zijn voor zijn volgende boek..
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 07:56   #889
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik ben nog NOOIT na een sollicitatie aangenomen, ik moest gewoon mijzelf zijn. 8)
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 07:57   #890
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE Bekijk bericht
Kobafje, U bent letterlijk en figuurlijk een dikke sukkelaar... vooral voor de kansarmen...

'Koning der zotheid' zou voor de Leeuw een mooie titel zijn voor zijn volgende boek..
Ik denk da gij eerder de sukkelaar zijt, want gij werkt.
Oud 20 april 2006, 09:02   #891

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bhairav Bekijk bericht
Ik ben nog NOOIT na een sollicitatie aangenomen, ik moest gewoon mijzelf zijn. 8)
proficiat 8)
Oud 20 april 2006, 10:11   #892
eno2
Banneling

Standaard

Weiger eens electroshocks...
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 11:57   #893
Dekoster
Gouverneur

Dekoster's schermafbeelding

Standaard

Als men de statistieken erop nakijkt zijn 65% van de doppers mensen met een Diploma van Hoger Onderwijs en Universiteit, dus als je niet wil werken ga dan een richting studeren waar geen toekomst in zit.

Als je deze mense aanspreekt over het feit dat ze toch een andere job kunnen doen dan krijg je volgend antwoord.

Wij hebben het goed met onze uitkering, als we op het einde van de maand niet toekomen dan kloppen wij wel even aan bij mama en papa, die passen de rest wel bij.
Dekoster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 17:38   #894
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster Bekijk bericht
Als men de statistieken erop nakijkt zijn 65% van de doppers mensen met een Diploma van Hoger Onderwijs en Universiteit, dus als je niet wil werken ga dan een richting studeren waar geen toekomst in zit.

Als je deze mense aanspreekt over het feit dat ze toch een andere job kunnen doen dan krijg je volgend antwoord.

Wij hebben het goed met onze uitkering, als we op het einde van de maand niet toekomen dan kloppen wij wel even aan bij mama en papa, die passen de rest wel bij.
Of ze antwoorden dat het hun recht is niet te werken en te leven van de bijstand (onze bijstand wel te verstaan). En wie dat tegenspreekt is paternalistisch! Alwaar deze mensen tot de orde van de tafelschuimers mag gerekent worden verder.

Laatst gewijzigd door Mambo : 20 april 2006 om 17:43.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 18:00   #895
debbie
Minister

debbie's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar debbie
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Of ze antwoorden dat het hun recht is niet te werken en te leven van de bijstand (onze bijstand wel te verstaan). En wie dat tegenspreekt is paternalistisch! Alwaar deze mensen tot de orde van de tafelschuimers mag gerekent worden verder.

Je zit in de verkeerde draad te posten, hier verzamelen we tips om onder bepaalde jobs uit te komen.
Dan hebben we het in de eerste plaats over jobs die ervoor zorgen dat men tot de "working-poor" gaat horen.

Citaat:
Alhoewel duidelijk bewezen is dat werkloosheid en inactiviteit een veel groter armoederisico inhouden dan tewerkstelling, biedt een job niet altijd een garantie om te ontsnappen aan armoede. Bepaalde gezinsstructuren (zoals bvb. ééninkomensgezinnen) en lage inkomens (veroorzaakt door bvb. herhaaldelijke werkloosheid, deeltijdse arbeid een slecht betaalde jobs) liggen aan de oorzaak van de zogeheten "working-poor".
Bron: http://www.armoedebestrijding.be/cij...rkstelling.htm
debbie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 18:18   #896
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door debbie Bekijk bericht
Inderdaad, werken is in veel gevallen absoluut vrijheidsberoving. Dat is ook de reden dat veel werkende mensen zo gefrustreerd rond lopen. Ze liggen krom van het werken, sloven zich uit tot en met, ze zien toch zo vreselijk af. En dan reageren ze hun frustratie af op de werklozen, in feite omdat ze gewoon jaloers zijn en vrij willen zijn. Onbegrijpelijk dat ze dan tegen de werklozen zitten te kakken. Wat kan ik er aan doen dat anderen een degelijke job gevonden hebben en ik niet? Wat kan ik er nu aan doen dat anderen perse willen werken zelfs indien het een onderbetaalde rotjob is? Heb ik toch niets mee te maken zeker.
Dat ze dan gaan janken bij hun werkgevers of hun beklag doen bij God. Ik vind die mensen die altijd maar zagen tegen de werklozen vreselijk zielig, echte mislukkelingen.
Er is een verschil tussen steuntrekkers , de beroeps steuntrekkers hun steungeld afnemen zo simpel is dat . En de steuntrekkers na 6maanden een leefloon geven dat is ook simpel of moeten die nog werken nog altijd die verlorenkosten van beroepsdoppers blijven vreet geven .
bk232214 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 18:21   #897
Bhairav

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bk232214 Bekijk bericht
Er is een verschil tussen steuntrekkers , de beroeps steuntrekkers hun steungeld afnemen zo simpel is dat . En de steuntrekkers na 6maanden een leefloon geven dat is ook simpel of moeten die nog werken nog altijd die verlorenkosten van beroepsdoppers blijven vreet geven .
Beroepssteuntrekkers willen misschien gewoon gelukkig zijn. Kunt ge hun da kwalijk nemen?
Oud 20 april 2006, 18:43   #898
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Beroepssteuntrekkers willen misschien gewoon gelukkig zijn. Kunt ge hun da kwalijk nemen?
Maar niet op mijn kap
Oud 20 april 2006, 18:45   #899
Bhairav

Standaard

En dan? Als alle werklozen ineens werken, dan word gy geen euro rijker. Dus wa maakt da uit? Het idee dat telt? Zwak hoor...
Oud 20 april 2006, 18:50   #900
bk232214
Gouverneur

Standaard

Citaat:
En dan? Als alle werklozen ineens werken, dan word gy geen euro rijker. Dus wa maakt da uit? Het idee dat telt? Zwak hoor...
Beroepsdoppers horen niet thuis in deze maatschappij ik noem dit ballast
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be