Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 20 april 2006, 08:25   #41
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De campagne van de holebi-federatie is nog niet begonnen, als het zover is zullen we er wel het fijne over te weten komen zeker.
Juist. Op het moment dat die campagne er IS en er dus geen gesprekken meer HOEVEN gevoerd te worden.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 08:31   #42
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
http://www.lsp-mas.be/lsp/archief/20...erstrepen.html

Het is ook niet de eerste keer. Van mij mag ie best een radioprogramma maken maar ik vind het echter maar normaal dat mensen worden geïnformeerd dat het gesprek wordt opgenomen en gebruikt zal worden voor zijn programma.
Je beseft toch dat JIJ je meer stoort aan het uitzenden van een gesprek dat effectief gevoerd werd dan aan een campagne die wordt opgezet TEGEN een partij die er anders over denkt en met als enige doel die voor het holebiprogramma te gebruiken?
Oud 20 april 2006, 12:28   #43
Jewel
Partijlid

Standaard

De holebifederatie wil een campagne starten tegen het VB, maar ze kunnen het niet verdragen dat een vraaggesprek hierrond wordt uitgezonden? Typisch.
Jewel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 12:35   #44
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Verstrepen die vroeger nog een voorvechter was voor holebi's heeft blijbaar ook zijn kar gedraaid nu hij bij het homofobe VB is; eens te meer een bewijs dat het VB wel enorm homohatend is daar Verstrepen zelfs al subsidies wil afnemen. Ik begin meer en meer de indruk te krijgen wie er in het VB stapt één van de voorwaarden is dat je het totaal niet mag opnemen voor holebi's; zie naar tutteblel Morel.

En ook Verstrepen nu die me héél sterk ontgoocheld heeft.
op welk vlak dan ?

wegens de weigering om in te gaan om een paar vraagjes aan de telefoon ?
wegens het weigeren van de holebifederatie om het Vlaams Belang als een gesprekspartner te erkennen en er mee in debat te gaan ?
wegens het voorafgaandelijk uitsluiten van het Vlaams Belang in de discussie ?
hoe kan je iemands standpunten kennen zonder voorafgaandelijk gesprek of debat ?

wegens de vooringenomenheid, de discrimiantie, van de holebifederatie ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 12:40   #45
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Ik vroeg niet of ze AAN iets anders dachten, maar of ze anders dachten.(op een andere manier dus)
door het trutterig handelen aan de telefoon zijn we dat dus niet te weten gekomen...

het deed me een beetje denken aan de sketch van Geert Hoste en de wachtlijnen van Belgacom, waarbij de Vier Seizoenen van Vivaldi er werden doorgejaagd
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
Oud 20 april 2006, 12:43   #46
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door oz457 Bekijk bericht
Zielig, echt zielig. Ik heb er geen woorden voor, hoe zielig die Mieke wel kan zijn.
De manier waarop die reageert toont aan dat ze haar echt gelaat niet durft te tonen.
zelf niet het achterste van haar tong... schrik om af te aan tegen de Jurgen !

Hoeveel keer heeft hij niet al mensen opgebeld en gesprekken gevoerd ? Zonder processen !!

Hoe flauw zeg...
Oud 20 april 2006, 16:19   #47
Dave Brocatus
Parlementsvoorzitter

Dave Brocatus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr Anderson Bekijk bericht
Dan kun je de hele Radio Donna redaktie een klacht aansmeren.
Die flikkers zitten elke dag luisteraars op te bellen om ze voor de zot te houden met hun flauwe grappen.
Als medewerkers van Radio Donna telefoongesprekken uitzenden zonder toestemming te krijgen, vind ik dat een eventuele klacht dan ook terecht zou zijn.
Oud 20 april 2006, 16:24   #48
Jewel
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
Hoeveel keer heeft hij niet al mensen opgebeld en gesprekken gevoerd ? Zonder processen !!

Hoe flauw zeg...
Het zal niet de eerste keer zijn dat holebi's naar de rechter stappen om iemand de mond te snoeren. (Kardinaal Joos, anyone?)
Jewel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 16:28   #49
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

al goe da ge mond zei en niet k... ......
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 16:50   #50
1handclapping
Europees Commissaris

1handclapping's schermafbeelding

Standaard

Ik denk dat VB de stemmen van de holebi's meent nodig te hebben en wil vermijden dat de holebi's en andere "marginale" groepen in de samenleving
een anti-VB campagne zouden organizeren. Het Vb wil zich enerzijds profileren als een niet-tegen partij en anderszijds als een overal-tegen partij. Op die manier heeft niemand een reden om niet op het Vb te stemmen en iedereen die iets tegen een of andere regeringsbeslissing heeft alleszins een reden om voor te stemmen.

VB stemmen is goed voor
- de economie
- de sociale zekerheid
- het vorstenhuis
- de republiek
- de stilte
- het volksvermaak
- de havenuitbreiding
- de vliegvelden
- een onafhankelijk Vlaanderen
- maar dan wel een waar franstaligen welkom zijn
- immigratie, maar dan wel zonder hoofddoek
- democratie, maar dan wel zonder afwijkende meningen
- een autoritair regime, met een zo klein mogelijk machteloos parlement
- rechtstreekse democratie door BROV
- maar dan wel over vragen die gesteld mogen worden (afwijkende meningen zijn niet toegelaten)
Oud 20 april 2006, 16:52   #51
Tegendradigaard

Standaard

dat laatste is nie juist... das al een punt van paars...
Oud 20 april 2006, 17:39   #52
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ancapa Bekijk bericht
op welk vlak dan ?

wegens de weigering om in te gaan om een paar vraagjes aan de telefoon ?
wegens het weigeren van de holebifederatie om het Vlaams Belang als een gesprekspartner te erkennen en er mee in debat te gaan ?
wegens het voorafgaandelijk uitsluiten van het Vlaams Belang in de discussie ?
hoe kan je iemands standpunten kennen zonder voorafgaandelijk gesprek of debat ?

wegens de vooringenomenheid, de discrimiantie, van de holebifederatie ?
Als Verstrepen zegt dat er moet nagedacht worden over de subsidies tja dan heeft hij direct afgedaan voor mij; wat een gedoe van Verstrepen, iemand die ik nog zo "bewonderde" in de tijd door zijn rechte lijn tov holebi's maar ja hij is nu bij VB en wrsch mag dat niet meer hé een positieve noot tov de holebi's. Nog maar eens een duidelijk bewijs dat het VB nog homohatender is dan de pest!

En op nog een andere post dat homo's met elkaar op straat lopen, tja mag dat ook al niet meer, tja hetero's daar heb je geen commentaar op dan hé, weeral typisch voor de homofoben onder ons!

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 17:41   #53
Tegendradigaard

Standaard

hebben uw ouders dan nooit geleerd Bartje dat ge op het voetpad moet lopen...

op straat rijden de auto's...
Oud 20 april 2006, 18:06   #54
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Als Verstrepen zegt dat er moet nagedacht worden over de subsidies tja dan heeft hij direct afgedaan voor mij; wat een gedoe van Verstrepen, iemand die ik nog zo "bewonderde" in de tijd door zijn rechte lijn tov holebi's maar ja hij is nu bij VB en wrsch mag dat niet meer hé een positieve noot tov de holebi's. Nog maar eens een duidelijk bewijs dat het VB nog homohatender is dan de pest!
Als je het fragment beluisterd had, dan zou je gehoord hebben dat hij niet over holebi's zegt, behalve dan dat hij met hen totaal geen probleem heeft. Het ging hier over de holebifederatie en hun manier van handelen, niet over holebi als geaardheid. Ik vind dat je hier redelijk kort door de bocht gaat... herlees je stukje nog eens en beluister ook dat fragmentje maar eens.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 18:11   #55
bartje
Minister-President

Standaard

Ik heb het fragment maar al te goed geluisterd en Verstrepen is TE ver gegaan door dit te zeggen dat er moeten nagedacht worden over de subsidies van de federatie! Dit is het allerergste die me stoort. De rest van het gesprek vond ik nog redelijk alhoewel het ook allemaal héél erg cynisch was!

En Tegendradigaard gelieve mijn ouders hier niet bij te betrekken!!!!!!!!!!
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 18:14   #56
[radiohoofd]
Banneling

Standaard

"Jurgen Verstrepen maakt lawaai."

Mar-gi-naal zeg.
[radiohoofd] is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 18:16   #57
Bhairav

Bhairav's schermafbeelding

Standaard

Hoe dat mensen kunnen zeiken over iets onnozels als subsidies...
Bhairav is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 18:20   #58
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

En op nog een andere post dat homo's met elkaar op straat lopen, tja mag dat ook al niet meer, tja hetero's daar heb je geen commentaar op dan hé, weeral typisch voor de homofoben onder ons!
waar haal je dat allemal bartje... zo'n grote duim amaai, moet de grootte hebben van een komkommer
Oud 20 april 2006, 18:22   #59
[radiohoofd]
Banneling

Standaard

Wat een knap staaltje humor van ancapa.
[radiohoofd] is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 april 2006, 18:23   #60
ancapa
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb het fragment maar al te goed geluisterd en Verstrepen is TE ver gegaan door dit te zeggen dat er moeten nagedacht worden over de subsidies van de federatie! Dit is het allerergste die me stoort. De rest van het gesprek vond ik nog redelijk alhoewel het ook allemaal héél erg cynisch was!

En Tegendradigaard gelieve mijn ouders hier niet bij te betrekken!!!!!!!!!!
JURGEN VERSTREPEN... heeft gewon gevraagd waarom de holebifederatie acties gaat voeren tegen het Vlaams belang terwijl ze er niet eens mee in debat heeft geweest en zelfs niet wil praten

Jurgen is helemaal niet zo bekrompen als je denkt, hij stelde meermaals dat binnen het Vlaams Belang en zijn kennissenkring heel wat holebis zijn en deze organisatie deze mensen gewoon uitsluit ! WAAROM ???
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be