![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
Bekijk resultaten enquête: Mag Filip Dewinter zondag ook mee opstappen in gedenktocht | |||
Ja, hij is even goed een burger, als wie dan ook. |
![]() ![]() ![]() |
50 | 80,65% |
Nee, want hij behoort niet tot een 'democratische' partij. |
![]() ![]() ![]() |
12 | 19,35% |
Aantal stemmers: 62. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bepaalde politici kraak ik nu eenmaal met plezier af, gewoon omdat ik persoonlijk vind dat ze het verdienen (jij doet dat trouwens ook). Of verwacht je nu van mij een lofrede tav Dewinter indien hij zich daar niet laat zien.
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat jij en ik niet altijd dezelfde politici afkraken is een feit.
Hier ging het echter over een houding afkraken die wij BEIDEN afkeuren. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat mijzelf betreft mag hij gerust meelopen, hoor. Maar hij kan zich toch maar beter niet te veel laten opmerken. |
|
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afkeuren is misschien overdreven. En de ene gaat er al met andere bedoelingen naartoe dan de andere, al zullen die dat nooit toegeven.
#45 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() als hij niet mag dan mogen al die linkse partijen ook niet meelopen.
55% van de gevangenen zijn NIET in Nederland geboren! En dan tellen we de gevangenen die ook buitenlands zijn en wel hier zijn geboren nog niet eens mee! http://www.speed.planet.nl/planet/sh...3091/sc=92e720 |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zei dat je excuus al klaar is om de partijen die de zaak ZULLEN recupereren mooi te praten.
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is simpel, Als FDW mee opstapt desnoods zelf vermomd als turkse groetenman, zullen ze er hem uithalen en zeggen dat hij het geheel politiek tracht te recuperen. Stapt hij niet mee op, dan gaan ze zeggen dat m niet geintereseerd is. |
|
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik was er dus weer bal op... ![]() Dat uw vorst en Verafstoot verweten worden hebben ze zelf gezocht, Remerie in zijn gat kruipen ja, en zeggen dat het maar een gevoel is dat onveiligheidsgevoel en verdraagzaame enz... En nu gaan ze weer nekeer op de eerste root staan, bende hypokriete klootzakken. ze zouden er beter eens iets aan doen. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Conclusie : zondag is het de mars van de hypokrieten en blinde mollen die het niet zagen aankomen ! Dinsdag 11 april lancering van de campagne : "Uw veilgheid, onze prioriteit!" Woensdagmorgen 12 april in de kranten : Vlaams Belang vervalt in Vlaams Blok slogans ! Woensdagnamiddag 12 april 16u27 "Het" drama gebeurt in Brussel Centraal ! Dus allen zondag naar het Nationaal Zangfeest in Antwerpen !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
#50 |
Parlementslid
|
![]() Politici van het Vlaams Belang zijn in mijn ogen de enigste politici die het recht hebben op mee op te stappen zondag. Alle anderen zijn mede verantwoordelijk voor de moord op Joe, door hun jarenlang gedoogbeleid tov allochtone criminaliteit.
"Ze worden gediscrimineerd, ze zijn kansarm, ze zijn het slachtoffer van die racistische Vlamingen/Belgen,.." en dit nu al 25 jaar lang. Mijn maag keerde gisteren werkelijk om toen ik Vera Dua op het nieuws hoorde verkondigen hoe zeer ze in zat met de moord. Heb zelden zo'n walgelijk staaltje van hypocrisie gezien. |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Och Knuppel, voor jou zijn niet zelden ook alle middelen goed om het VB mooi te praten.
#52 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat wil je daarmee zeggen?
Dat voor jou eveneens alle middelen gepermitteerd zijn om de partijen goed te keuren die deze treurige zaak recupereren ten voordele van HUN politieke bollenwinkel? Je beseft toch dat je dan niet beter bent dan een weekend-nazi zoals ik? |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nooit gedacht dat het VB méér fatsoen had dan de rest....
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#56 |
Minister
|
![]() Persbericht:
Overeenkomstig de wens van de familie van de vermoorde Joe, wenst het Vlaams Belang elke partijpolitieke recuperatie van het drama te vermijden. Vlaams Belang-kopstukken en parlementsleden zullen daarom niet deelnemen aan de manifestatie van komende zondag. Onze partij drukt evenwel opnieuw haar medeleven uit, en herinnert er aan dat Joe helaas slechts het meest recente slachtoffer in een lange rij is. Het Vlaams Belang wijst er trouwens op dat het in de eerste plaats de taak is van politici om er in wetgeving en in beleid voor te zorgen dat soortgelijke drama’s waar mogelijk vermeden en in ieder geval zwaar bestraft worden. Wat het huidige klimaat van feitelijke straffeloosheid betreft, dragen de traditionele partijen dus een verpletterende verantwoordelijkheid. Frank Vanhecke Voorzitter Vlaams Belang Laatst gewijzigd door De Knut : 20 april 2006 om 14:00. |
![]() |
![]() |
#57 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is het verschil... lawaaimakers tegen beleidsmensen...
![]() |
#58 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
zij willen zich als de beteren profileren... dom wie daarin trapt...
![]() |
#59 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister
|
![]() in tegenstelling tot de Philippe Moureaux' en co die gaan manifesteren zeker??
Laatst gewijzigd door De Knut : 20 april 2006 om 14:08. |
![]() |