![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wel zo dat "in het leger" een gegeven groep jonge mensen (mannen) beter aan elkaar gehangen wordt....hetgeen ook de bedoeling is van dat "systeem van collectieve vernederingen",niet als individu maar als groep te handelen en/of gevolgen te dragen..... Maar om nu grote maatschappelijke maneuvres te doen omdat er ergens een percentage moordenaars rondlopen..... ![]() Alweer moet er op gewezen worden dat er ouders zijn die het blijkbaar niet nodig vinden om te reageren terwijl ze verdomd goed weten dat hun zoons aan het veranderen zijn in monsters...... DAT is de verantwoordelijkheid,en tot 18 jaar kan op dat gebied veel gebeuren..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
![]() Hoe gaan ze de ouders "heropvoeden" van kinderen die ze nimeer onder controle hebben?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat dit wel een meerwaarde zou geven voor de jongeren, vooral als dit op een niet-schoolse manier aangepakt wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Simpel..die geven ze een uitkering.
![]() |
#46 |
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door [radiohoofd] : 20 april 2006 om 18:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
|
![]() Die rechtse lijkenpikkers hoopten natuurlijk dat hij conservatief was...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() En dan die Marokkaanse buuren die broodjes bakken, ik ga nog melig worden zeg.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Als iemand dood is hebben we de smerige gewoonte die persoon als een karikatuur te zien, met de nadruk op het goede.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Zie, nog iemand die zit te graven achter een teken dat hij stiekum conservatief en rechts is.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Van de doden niks dan goed inderdaad. Maar ze gaan niet letterlijk zeggen dat hij tegen racisme was als dat totaal onwaar was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Om dat milieu in stand te houden moet er ook gemoord worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Oorlogen vechten enzo. Bij rellen durft er ook wel eens gemoord worden door smerige kutflikken. Maar dat mag dan weer wel zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Een van de grootste leugens ooit, dat de maatschappij ons beschermd tegen moorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() Voor één keer ga ik akkoord met u.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 20 april 2006 om 21:23. |
|
![]() |
![]() |