![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]()
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ach jongen, mooie nick en avatar, maar bitter weining inhoud. U bent een ruziestokertje met veel te veel meningen, en veel te weinig argumenten. U bent ook een van die mensen die na een maand permanent gebanned wordt.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De naam van dit forum is "politics.be" niet "VB-politics.be". Anders moeten de mod's dat maar in hun homepage schrijven: "Défendu aux non-flamingants" Hypocriete jankers! Leer een argument verzinnen ipv te kakken op werklozen, syndicaten, buitenlanders en Walen.
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
2. Ik heb niets tegen buitenlanders, zolang ze Vlaams leren. 3. Ik heb niets tegen Walen, ik heb iets tegen België, en de Waalse politici.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door Diatonos : 26 april 2006 om 21:27. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]()
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Diatonos : 26 april 2006 om 21:28. |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Ja, en? U bewijst hier keer op keer dat u niet weet waarover u spreekt.
|
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Voila. Steeds opnieuw schrijft hij hier dingen die kant noch wal raken, en wanneer iemand het weerlegt, is het onmiddelijk gedaan met de discussie. Doet me wat denken aan discussies met een bepaalde Voorzitter.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 20 april 2006 om 19:17. |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Leuk onderonsje, soort zoekt soort.
#30 |
|
![]() Hebt u ook iets interessants te zeggen?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Zeker, lees mijn posts en artikels met een mensenbrein.
#32 |
|
![]() U heeft hier nog niets gepost, behalve kortzichtige, historisch incorrecte onzin.
|
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() tja met 4045 VB-propaganda zal u het wel weten zeker.
#34 | |
|
![]() Citaat:
Wat is '4045 propaganda'? Doelt u op propaganda vanuit de Tweede Wereldoorlog?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. Laatst gewijzigd door van Maerlant : 20 april 2006 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Sorry, nu is het 4046: het aantal door u geposte berichten
#36 |
|
![]() Ach zo. Ik neem aan dat u reeds al mijn berichten opgezocht en gelezen heeft, aangezien u het allemaal zo goed lijkt te weten!
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dat is het onderwerp, blijf daarbij. Wat is uw visie op talenkennis in een tweetalig land? Als u hoofdpijn krijgt door het nadenken: neurofen helpt overal, er is vast nog een apotheek van wacht in uw buurt.
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wel, zeg dan eens, voor de eerste keer, iets zinnigs over het onderwerp van deze post: de "bijzonder goede taalkennis van de Vlamingen" (????) van het Frans, die stroeve versteende taal, (knap om lezen toch), die we nu even opzij zouden zetten, tja,... waarom eigenlijk? En dat hier een fanatiekelinkske de Walen wil ridiculiseren. Dat is het onderwerp, blijf daarbij. Wat is uw visie op talenkennis in een tweetalig land? U kan daar zeker iets zinnigs over zeggen, over taalonderricht en zo? Ik zal uw bijdrage met uw visie daarop met aandacht en gebrek aan kennis lezen.
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |