![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Erdal=MP3
#22 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Kan u dat wat verduidelijken want ik begrijp niet wat u met uw antwoord wil zeggen.
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ZEKER OM DE MP3 MOORD!!! Dan gaat het om mensen die niet durven ingrijpen!!!!!
#24 |
Staatssecretaris
|
![]() Wat een onzin is me dat nu weer? Wat heeft Dewael daar in vredesnaam mee te maken? Er IS hier geen politieke verantwoordelijkheid. De enige die de verantwoordelijkheid draagt, is de jongen die het mes in het hart van Joe stak.
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zeg niet dat de minister dat mes planten in het hart van joe,maar iemand draagt hier een politieke verantwoordelijkheid voor onze veiligheid!!!!! Iemand tekende de krijt lijnen politiek uit,iemand moet onze veiligheid kunnen garanderen!! U, kunt dat onzin vinden maar ik vraag politieke verantwoordelijkheid. Dus ik,en ik alleen vraag het ontslag van de minister van binnenlandse zaken Patrick Dewael ,net zoals in de zaak erdal
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie heeft er erdal latel lopen (de staatsveiligheid(oner de bevoegdheid van binnenlandse zaken Patrick Dewael Nu joe is afgemaakt door boeven die ze zelf niet eens kennen(en iemand heeft dat laten gebeuren) eisen wij het ontlag van de minister van binnelandse zaken patrick deweal
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men heeft Dewael wel zeker tien keer verwittigd dat Erdal vluchtgevaarlijk was en hij vertikte het om op te treden, dus is hij wel degelijk en in hoge mate verantwoordelijk dat ze nu is verdwenen. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 21 april 2006 om 05:44. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Manuel* had het over de roofmoord in Brussel-Centraal, niet over de zaak Erdal.
![]() |
#30 |
Staatssecretaris
|
![]() Wie heeft het hier over Erdal. Lees de titel van het topic.
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
- 60 politiemannen op de zaak, het land op stelten, en nog steeds geen spoor van de moordenaars - moordenaars die in volle dag hun ding doen en ondanks reusachtige media-aandacht nog steeds niet gepakt zijn - belediging van het slachtoffer door de rijkswachters die de dag na de moord aan alle passanten vroegen of Joe soms racistische opmerkingen gemaakt had - tergend trage reacties van het gerecht onder politieke druk, waardoor de moordenaars de tijd kregen naar het buitenland te vluchten Lijkt me meer dan voldoende voor ontslag. Als de VLD in oktober nog enkele percenten wil overhouden, kan ze zich maar beter ontdoen van deze onbekwame lastpak. Laatst gewijzigd door baarle : 21 april 2006 om 07:50. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Heeft minister Dewael die rijkswachters bvb. opdracht gegeven te vragen naar eventuele racistische opmerkingen?
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 21 april 2006 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, die Vandelanotte. Goed dat we daar toch vanaf zijn, he ?
|
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En bron? Citaat:
Ik denk niet dat de kiezer op lokaal vlak zich al te veel aantrekt van wat er op nationaal vlak gebeurt.