![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#161 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik weet een paar schoon trappen zijn in Brussel
|
|
|
|
#162 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
wij zijn ook simpele bureuacraten die alles doen om op de minister zijne schoot te mogen zitten. dat moest je nu toch al weten hé.
|
|
|
|
|
|
#163 |
|
|
![]() Now you will receive us. We do not ask for your poor or your hungry. We do not want your tired and sick. It is your corrupt we claim. It is your evil that will be saught by us. With every breath we shall hunt them down. Each day we will spill their blood ‘til it rains down from the skies. Do not kill, do not rape, to not steal. These are principles, which every man of every faith can embrace. These are not polite suggestions, these are codes of behavior and those of you that ignore them will pay the dearest cost. There are varying degrees of evil. We urge you lesser forms of filth not to push the bounds and cross over into true corruption, into our domain. But if you do you, one day you will look behind you and you will see we three, and on that day, you will reap it. And we will send you to whatever god you wish. And shepherds we shall be, for thee my Lord for thee, power hath descended forth from thy hand, that our feet may swiftly ca! rry out thy command. We shall flow a river forth to thee, and teeming with souls shall it ever be. In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. 8) |
|
|
|
|
|
#164 |
|
|
Ik niet, daarom dat het logischer lijkt dat je iemand met andere methodes aanstelt als onderhandelaar.
|
|
|
|
|
|
#165 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#166 |
|
|
Ik zoek nog een secretaresse ...
|
|
|
|
|
|
#167 |
|
|
ik zoek wel een nieuw jobke, maar ik ben eigenlijk tegen vrouwelijke secretaresses. bovendien slaag ik er altijd in het kopieeraparaat om zeep te helpen.
|
|
|
|
|
|
#168 |
|
|
Wel, zal dan wel eens bij jou komen aankloppen om jouw nieuwe secretaris te worden. Ik maak enorm goede koffie!
|
|
|
|
|
|
#169 |
|
|
das goed. ik zoek me een deftige job die goed betaalt en huur jou in om mijn thesis te schrijven en mijn agenda bij te houden. en koffie te zetten. geweldig.
|
|
|
|
|
|
#170 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#171 |
|
|
U weet toch dat
Laatst gewijzigd door StevenNr1 : 6 april 2006 om 22:25. |
|
|
|
|
|
#172 | |
|
|
Oosterlinck en Van Den Bossche pleiten samen voor meer middelen in een dubbelinterview in de recentste Knack? Waar zitten de vele addertjes?
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#173 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik denk dat ze samen het onderwijslandschap onder elkaar aan het verdelen zijn. Enfin positief dat ze tenminste pleiten voor een verhoging van het onderwijsbudget maar ik geloof niet dat wolven in schapen kunnen veranderen.
|
|
|
|
|
|
#174 | |
|
|
ook interessant:
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#175 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Rationaliseren? Daar is het woord weer. Het is maar wat hij er mee wil zeggen uiteraard.
|
|
|
|
|
|
#176 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#177 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#178 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Heb deze week nog een antwoord geschreven aan Hans Pijpelinck op een mail dat hij rondstuurde, waarbij hij die positie tegenover Leuven als voornaamste reden van de betoging liet doorschemeren. Zijn antwoord daarop was dat de rest voor de Studenten een 'ver-van-hun-bed-show' was... Alstublieft zeg!!!
|
|
|
|
#179 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#180 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja en neen. Ik denk dat het gevaarlijk is om het verkeerde signaal mee te geven in een mobilisatie ook al klopt het dat Gent relatief minder krijgt dan Leuven. Daar kunnen de studenten in Leuven immers niets aan doen. |
|
|
|
|