![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#82 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Nou, ze hebben bijvoorbeeld de banden van de Cockpit Voice Recorders niet openbaar gemaakt. En ik wil nou eindelijk ook wel een keertje videobeelden zien van een Boeing die het Pentagon invliegt. En ik wil weten hoe ze verklaren dat er zoveel mensen ontploffingen hoorden in het WTC, die niks met de ramp bovenin te maken had. En hoe kan gebouw 7 in godsnaam zijn ingestort? Enz..
![]() |
#83 | ||
|
![]() Citaat:
Wiki is zeker in bepaalde gevallen niet zo objectief. Een goed voorbeeldje daarvan is het stuk over David Icke op Wikipedia. Duidelijk van iemand geschreven die niet veel van hem moeten hebben. In de eerste zinnen linken ze hem al direct met anti-semitisme (Icke is zeker geen anti-semiet). Nemen ze direct zijn meest controversiële theorien op een hoop om zo de lezer direct het beeld op te spelden van een "nutter". Niettegenstaande dat 90% van zijn info over de NWO verifieerbaar is. Citaat:
![]() |
![]() |
#84 | |
Minister
|
![]() Citaat:
U zegt: Een goed voorbeeldje daarvan is het stuk over David Icke op Wikipedia. Duidelijk van iemand geschreven die niet veel van hem moeten hebben. - U bedoelt wellicht "door" iemand geschreven? Vervolgens stelt u: "linken ze hem al direct met anti-semitisme" en "Nemen ze direct zijn meest controversiële theorien op een hoop" In welk geval het om meerdere schrijvers gaat. Dus: is er één hetzemaker bezig tegen David Icke, of is de persoon nu eenmaal een marginaal die graag een grote bek opzet? En daarin ligt precies de kracht van Wikipedia. Hoe meer mensen eraan meewerken, hoe objectiever de informatie wordt. Zelf vul ik ook regelmatig artikelen aan op Wikipedia, simpelweg omdat informatie die mij bekend is, niet staat vermeld. Bijvoorbeeld.
![]() |
![]() |
#85 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 april 2006 om 11:18. |
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jullie, jullie, jullie???? Ben jij Fonske? Forumlul Illwill, met je pannekoekenverstand, stop nu eens van mij te citeren als ik mij duidelijk tot anderen wend, met naamvermelding. Dit is nu al de zoveelste keer dat je dat doet. Ik richtte mij ditmaal tot Fonske. .
![]() |
#87 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je kan trouwens hier de Air Traffic Control-tape van UA93 downloaden. - Die beelden van de crash van AA77 in het pentagon zijn inderdaad niet openbaar gemaakt. Wat wel bekend is zijn : * verslagen van ooggetuigen. hier * De black boxes van AA77 werden teruggevonden in het Pentagon. hier * Alle lichamen (behalve1) van de passagiers van AA77 werden geborgen in de crash-site op het pentagon en geindetificeerd. hier - die mensen die 'ontploffingen' hoorde, hoe wisten die zeker dat dat ontploffingen waren? Er is tot op heden nog geen enkel bewijs gevonden dat in WTC1 of 2 of 7 ook maar 1 ontploffing heeft plaatsgevonden die niet verklaarbaar was. - over WTC 7 : dat is inderdaad een zwak punt. NIST heeft nog geen officieel rapport uitgebrach, zover ik weet. Van de NIST-site : Citaat:
Laatst gewijzigd door parcifal : 26 april 2006 om 13:06. |
||
![]() |
![]() |
#88 | ||
|
![]() [quote=parcifal;1678243]
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#89 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Been there, done that. Wat ik hen vooral niet hoor vertellen, is dat er mini-nukes, explosieven, geïnduceerde redoxreacties en andere Alex Jones-crap aan te pas moeten zijn gekomen om de WTCs te doen instorten.
![]()
#90 |
|
![]() Dit stukje uit het originele artikel zegt het toch wel. Kijk naar de stalen colom in het midden van de foto (onderkant van het gebouw), waar het geen brand was. Gewoonweg doorgeknipt met sporen van gesmolten staal.
![]() There is substantial evidence that thermite was used to cut the central support columns, which caused the towers to fall.[/SIZE] [SIZE=+1]Evidence can be seen on photographs of the columns from the rubble of the World Trade Center.[/SIZE] [SIZE=+1]In this photo, for example, the column directly above the fireman's helmet shows that it was cut with thermite. There is a substantial amount of hardened molten iron which can be seen on both the inside and outside of the box column. This is precisely what one would expect to find on a column which had been cut with thermite.[/SIZE]
Laatst gewijzigd door exodus : 26 april 2006 om 13:11. |
![]() |
![]() |
#91 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klopt volledig. Eerst mini-nukes, nu themiet. Die gasten zijn duidelijk gedrogeerd.
#92 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maar soit, ik ben zeer tolerant, dus ik wil je nog gerust een kans geven. Als je mij volgende begrippen, die van essentieel belang zijn bij de thermite reaction afdoende kunt verklaren, dan zal ik je terug au sérieux nemen. De begrippen zijn: redoxreactie, exotherm, activatie-energie, passivatie, Pourbaix diagramma. Dat zijn allemaal zeer simpele begrippen, die, als je iets zinnigs kwijt wil over de thermite reaction, tot de "algemene kennis" zouden moeten behoren. 8)
![]() |
#93 |
Parlementslid
|
![]() Zelfs de mensen die binnen in de noordtoren waren toen het gebouw neerkwam spreken nergens van ontploffingen en die waren toch ter plaatse.
Overigens is volgens mij thermiet geen explosief hoe kan men dan ontploffingen horen? Laatst gewijzigd door puud : 26 april 2006 om 13:22. |
![]() |
![]() |
#94 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
"David Icke is a visionary, a prophet who has liberated the enslaved human race from the dominion of reptiles. Almost everything he says is true and everyone who does not believe that is a puppet from the regime." ![]()
![]() |
#95 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Het is kenmerkend voor jou dat jij geen argumenten hebt. Ik heb echt nog niets zinnigs uit jouw mond zien komen. Jij bent weer zo'n simpele na-aper die niet voor zichzelf denkt en gewoon na-aapt wat hij op school heeft geleerd. Next.
Laatst gewijzigd door exodus : 26 april 2006 om 13:32. |
||
![]() |
![]() |
#96 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nu nog het volgende zinnetje van buiten leren: "ik ben een imbeciel, ik ben een imbeciel, want ik geloof in het Vals Behang, want ik gelóóf in het Vals Behang".
![]() |
![]() |
#97 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() De tijd die ons aller exodus heeft verspeeld door op mij te kappen, kon hij dus beter gebruiken om te tonen dat hij weet waarover hij spreekt. In de plaats echter, komt hoogstwaarschijnlijk weer een copy-paste van de volgende pleiade aan Jones en Icke parafernalia. Slechts één knop kan tegen zoveel onkunde en nog veel minder fraaie bewoordingen gelden: IGNORE.
![]() |
#98 |
Minister
|
![]() Bewijzen graag, ipv vermoedens. Want dat zou betekenen dat er een vrijwilligersleger moet worden opgetrommeld dat deze 'foutieve, subjectieve' informatie weer herstelt.
Laatst gewijzigd door Mephisto : 26 april 2006 om 13:48. |
![]() |
![]() |
#99 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De discussie is verder ook zinloos, Iedereen gelooft er het zijn van en waarschijnlijk zullen we het toch nooit weten ![]()
![]() |
#100 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelijk krijgen van die mensen doen we toch nooit, dus geven we ze maar de reden van het moe-zijn. Zo werkt het toch vaak?
![]() |