![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik vind het gewoon vreemd dat politieke radio verboden is. Hier luister ik naar niets liever, zowel progressieve als conservatieve radio. Is toch een extra manier om de burger te informeren en eventueel een betere keuze te laten maken in het stemkot? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Ik heb er mijn bedenkingen bij dat politieke radio hier niet toegelaten is in dit land maar de wet is de wet en als dit zo is moet die wet nageleefd worden en doet m'n dit niet dan moet m'n daar maar de gevolgen van dragen; zo simpel en zo eenvoudig is dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zal zeker een anti-liberale wet zijn, nog ingevoerd toen Verhofstadt nog niet aan de macht was?
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik zie zelf ook geen problemen, maar wet blijft wet en dus moet Verstrepen beter weten dan dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Merkwaardig.
Weinigen hebben blijkbaar problemen met een politieke radio, toch is er een wet die zulks verbied. 't Riskeert dat zoiets geen democratische wet is. 't Lijkt in elk geval een totaal overbodige wet, want in landen waar het wel mag, lijkt zo een radio geen problemen op te leveren. Tijd om Quickie te mobiliseren.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 26 april 2006 om 17:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
2.) Verhofstadt heeft ook een eigen podcast, maar daar wordt niets van gezegd 3.) Die podcast is niet gebonden aan het Vlaams Belang... er zijn daar al N-VA-politici, VLOTT-politici, ... in aan bod gekomen 4.) Iedere uitnodiging aan 't adres van een politicus van SP-A, Groen en nu ook de holebi's werd simpelweg beantwoord met: wij spreken ni met u, want gij zijt ne Vlaams-Belang'er. Punt 2, 3 en 4 doen er eigenlijk niets toe, maar punt 1 maakt duidelijk dat het hier zuiver om een politiek spelletje gaat. Je mag er prat opgaan dat de podcast van pakweg Adelheid Byttebier of Marleen Vanderpoorten niet uit de lucht gehaald zou worden. M.a.w., de Raad van State vernietigt die uitspraak volgens mij gewoon onmiddellijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Staatssecretaris
|
![]() Is Kwebbel links? Dat wist ik niet... Waaruit heeft u dat kunnen afleiden? En hoe zit het met Plop en Klus? Weten die daar iets van?
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus die mediawet is fout. Erg fout. Je moet door de overheid gepriviligeerd worden om deel te mogen uitmaken van het medialandschap en dat is erg kwalijk voor de vrije meningsuiting en vrijheid van informatiegaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |