![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en wat scheelt er dan aan Tantist? ik ben hier nieuw maar chat ook op andere fora, ik vind dat het er deftig aan toegaat.
|
![]() |
![]() |
#22 |
Minister
|
![]() Los van het feit dat de waarschuwing er kwam na heel wat trollen van jouw kant, sinds wanneer is Wikipedia een geldige bron als het op taal en spelling aankomt?
mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is juist die valse neutraliteit die het door mij aangekaarte cyber-hooliganisme mogelijk maakt. Het is puur opportunisme van wege de mod's om een ongepaste onpartijdigheid in te nemen. Maar ja, zonder schelden zou het saai worden zeker. De vragen waarop Pieter Vandoorne hier antwoordt, horen niet thuis op het forum, maar bij privéberichten. Ik merk daar geen opmerking over. Dat de interventies van de mod's juist de cyber-hooligans in de kaart spelen, is dan ook geen toeval. Dus is dit forum in afwachting van verdere info, wat ik denk dat het is: verkapt-neutraal (extreem-)rechtse promotie. Noors-Zwitserse onfatsoenlijkheid. Gelieve een waarschuwing op de homepage te zetten, dat zou op zijn minst eerlijker zijn. Pieter Vandoorne kan ondertussen leren lezen. En voor de hooligans: begin al maar vast hysterisch te schelden.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 27 april 2006 om 16:26. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voel je je beter nu je je frustraties hebt kunnen afgeven op de moderatie?
Kunnen we dan even eens gaan kijken naar de argumenten om je beschuldigingen te staven? Zoals : welke rechtse boodschap gaat er precies uit van het forum en wat beschouw jij als (extreem) rechts? Dat heb ik al meermaals gevraagd, maar aangezien jij niet kan antwoorden en dat waarschijnlijk ook niet zal, beschouw ik, als zelf linkiewinkie-commiesossie zijnde, dit forum en de moderatie ervan als wel degelijk neutraal.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Een forum is geen voetbalmatch, menselijke relaties zijn geen sport, of zouden dat niet mogen zijn. De mod's zijn schuldig-nalatig (punt). Hun zogezegde neutraliteit is Noors-Zwitsers.(eveneens punt). En zo lang dat duurt is dit forum shit.(uitroepteken) En als iemand anders daar anders over denkt, dan is dat hun recht, uiteraard, maar van mij kunnen ze naar de bliksem lopen. Elementair fatsoen, ook bij de mod's, ontbreekt er aan dit forum. En dat is heel wat meer/anders dan wat formeel bureaucratisch "beleefd" zijn. Terug naar de kleuterschool, en terug leren lopen. Daarna leren lezen. En Pieter Vandooren terug een pamper aan.
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Met je idioot staven, je zal nog in een staaf veranderen, onnozel kieken!
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 27 april 2006 om 17:53. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Parlementslid
|
![]() Op weg naar een tweede waarschuwing, black cat?
|
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Dat is toch jullie bedoeling? En van de (door jullie georganiseerde) hooligan-troepjes.
Niet leuk hé, zo schelden. Ik schreef het al privé, en ik herhaal het hier dan maar op het forum: Als jullie denken dat ik jullie interventie goedkeur, dan vergissen jullie je grondig. Ik vind jullie (= de mod's) manier van optreden schuldig-nalatig, bureaucratisch en vals-neutraal. En in de feiten een goedkeuring van het hooliganisme. Tenandere: uw waarschuwingen kunnen me grondig gestolen worden, wat me ergert is jullie manier van organiseren. Het gaat me om: - het valselijk voorstellen van een forum als neutraal - het feit dat het forum de legitieme behoefte aan veiligheid niet garandeert. U speelt de hooligans in de kaart, dus bent u medeplichtig aan hun praktijken. Als je wil of kan, had ik graag antwoord op volgende vragen, kwestie van de transparantie van een site met mist zo dicht als pap wat op te klaren: 1. Hoe worden de "titels" bepaald? 2. Waarom is er zo'n hierarchietje " je mag dit wel, je mag dit niet" (van infantiel (<--- woord van Pieter Van Dooren) gesproken) 3. Hoe wordt bepaald hoe die kinderachtige mogens/niet-mogens veranderen? 4. Wat bepaalt stemrecht bij de peilingen? Bij gebrek aan antwoord neem ik aan dat mijn veronderstellingen correct zijn.
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Partijkaart van het VB, tiens.
Dat is het antwoord dat je wil horen, niet? Dan geef ik het maar. Tevreden nu?
#33 | |||||||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Overigens, het woordje "infantiel" was niet op u van toepassing, wel op het gedrag van Tantist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 april 2006 om 19:11. |
|||||||||
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
forum.politics.vl Er zullen er dan veel tevreden zijn. Of op de homepage: Let op: u betreedt een verbale SM-club. Zonder aanduiding van het tegendeel beschouw ik forum.politics.be als een verdoken promotie voor (extreem-)rechtse standpunten. Er zijn namelijk juist net iets te veel aanwijzingen die dat bevestigen. En nu maar wachten op een eerlijk, oprecht antwoord op bovenstaande vragen, want: Vlaanderen wil behoorlijk bestuur, wat ze zelf doen doen ze beter. Transparantie is een basisvoorwaarde voor behoorlijk bestuur, dus... Laat de antwoorden maar komen. (<--- dit was een argument)
![]() |
#35 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt inmiddels een duidelijk antwoord gekregen. Het klopt dat op dit forum rechts oververtegenwoordigd is (dat blijkt met name uit de partij-politieke peilingen). Daar kunnen de mods niets aan doen. Ik post nu bijna anderhalf jaar op dit forum, en heb nooit gemerkt dat de mods systematisch pro-VB zouden zijn. Over individuele beslissingen en bans kan men altijd discussiëren, maar een VB-lijn of extreem-rechtse lijn is mij nooit opgevallen. De laatste tijd zijn overigens een aantal mensen met uitgesproken extreem-rechtse standpunten permanten verbannen.
![]() |
#37 | |||||||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
2. zinloze parafraseringen 3. een draad volspammen 4. systematisch een onveilig gespreksklimaat scheppen, door een combinatie van bovenstaande Citaat:
Onnodig het te zeggen zeker, ik ben inderdaad pisnijdig als ik zie hoe hier gewerkt wordt.
![]() |
#38 |
Parlementslid
|
![]() Beste black cat,
U voelt zich wel enigszins ten onrechte geviseerd. De aanspreektitels onder de pseudoniemen hebben helemaal niets te maken met stemrecht, ik heb u reeds gezegd dat stemrecht kan vanaf 100 postings en een maand registratie. U moet het forumreglement toch maar eens een keer nalezen, dan zal u merken dat we schelden, spammen e.d. niet toelaten. Mvg, Diatonos. Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 april 2006 om 19:36. |
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de mate dat de mod's niet optreden tegen provocaties en "ongenuanceerd" verkopen als "neutraal", is het wel door toedoen van de mod's dat die oververtegenwoordiging bestaat. En natuurlijk moeten "de linksen" willen inloggen natuurlijk. Die provocaties verlagen het niveau dusdanig, dat die misschien daar bij voorbaat voor bedanken. Verbaal-SM-clubje is niet echt een veilige discussie omgeving.
![]() |
#40 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
U mag echter niet van ons verwachten dat wij een "kant" kiezen. Onze mening is en blijft objectief. Enkel zaken die strijdig zijn met het forumreglement (schelden, negationisme, revisionisme, spam e.d.) zullen geknipt worden. Laatst gewijzigd door Diatonos : 27 april 2006 om 19:40. |
|
![]() |