Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Bekijk resultaten enquête: Homo-adoptie is ok: goede beslissing?
Goede beslissing 45 51,72%
Slechte beslissing 37 42,53%
Geen idee 5 5,75%
Aantal stemmers: 87. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 28 april 2006, 13:32   #101
Zwarte Spion
Banneling

Zwarte Spion's schermafbeelding

Standaard

Leuk, tegen dat die pintjes op zijn ziet ge de deerne tweemaal! Dubbel plezier!
Zwarte Spion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 17:40   #102
Heftruck
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Bij deze wens ik ieder tegenstander van vrijstelling van adoptie voor holebi's een onvruchtbaar en kinderloos gezin! Geniet ervan, bende egoïsten.
Heftruck is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 17:56   #103
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Heftruck Bekijk bericht
Bij deze wens ik ieder tegenstander van vrijstelling van adoptie voor holebi's een onvruchtbaar en kinderloos gezin! Geniet ervan, bende egoïsten.
zo heb ik jullie het liefst: als jullie jezelf zijn! De mensen ongeluk toewensen! Omdat ze een andere mening hebben... écht kwaadaardig....
Wat dan meteen ook verklaart waarom ik tegen homo-adoptie ben.
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 18:02   #104
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een baby bewust een vader en moeder weigeren, is pas egoistisch.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 18:25   #105
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Dankzij de paarse bende kunnen jullie met de nieuwe adoptiewetgeving weer een pluim op jullie hoed steken. Winnende prijs: een kind, proficiat.
rik47 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 18:31   #106
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rik47 Bekijk bericht
Dankzij de paarse bende kunnen jullie met de nieuwe adoptiewetgeving weer een pluim op jullie hoed steken. Winnende prijs: een kind, proficiat.
Tjonge tjonge toch tot wat een taal sommige tegenstanders toch allemaal in staat zijn... winnende prijs????????????????? Kan je het nog walgelijker uitdrukken???

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 18:34   #107
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf Bekijk bericht
zo heb ik jullie het liefst: als jullie jezelf zijn! De mensen ongeluk toewensen! Omdat ze een andere mening hebben... écht kwaadaardig....
Citaat:
Hoezo, "jullie"?
Oud 28 april 2006, 18:49   #108
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
niet erg netjes maar perfect begrijpbaar.. als die andere mening slechts neerkomt op het in stand houden van tweederangburgers omwille van die hun andere mening 8)
praha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 18:57   #109
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
ook zever hé... dan kan je net zogoed stellen dat elke alleenstaande met kind die de gezinssituatie niet binnen dit en 7 dagen regulariseert, naar bovenstaand beschreven voorschrift, bewust weigert
Oud 28 april 2006, 19:03   #110
Heftruck

Standaard

Citaat:
Ik heb lauter en alleen de gemiddeld tegenstander van de openstelling van adoptie voor holebi's in dezelfde situatie als dat van het gemiddeld holebigezin geplaatst. Uw reactie bewijst mijn gelijk en daarmee de opstelling van adoptie voor holebi's. U voelt zich aangevallen en gediscrimineerd.
Oud 28 april 2006, 19:15   #111
Heftruck

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door longhorn Bekijk bericht
Ik vraag U; Wie is egoïstisch?

- Hij/zij die kinderen wil en er geen kan krijgen omdat hem/haar dat recht ontzegd wordt door een ander?
- Hij/zij die kinderen wil, er kan krijgen en een ander ook die kans wil schenken?
- Hij/zij die kinderen wil, er kan krijgen en zich dat alleenrecht toe-eigent?
Oud 28 april 2006, 19:52   #112
kaatd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zwarte Spion Bekijk bericht
Het is erg dat een marginaal en miniem klein gedeelte van onze overdecadente maatschappij het klaar speelt om hun wansmakelijke ideetjes te laten doorsijpelen en zelfs goedkeuren in het Parlment.
Ach wat een gezever: als het VB aan de macht komt, dan schaffen jullie die wetten toch gewoon af? Probleem opgelost! En dan worden al die aardige homokindjes in één klap weesjes en kunnen ze geadopteerd worden door nette heteroparen die ze kunnen heropvoeden tot brave burgertrutjes en -mannetjes die van ze leven geen decadente kuren uithalen of het moest op een volkseigen braai door de gedegen katholieke vader abt gebeuren ...

Citaat:
Wat een zever om te stellen dat het de essentie is van cultuur dat je tégen de natuur ingaat...
Nou, dan mag u mij de essentie van cultuur eens uitleggen. Het betekent niets anders dan 'manipulatie van de natuur' en is dus in sé tegennatuurlijk. Daarin zit hem ook het onderscheid tussen mensen en dieren: de mensen zijn namelijk de enige dieren die dat doen.
Of denk jij dat er ook maar iets natuurlijks is aan het aanleggen van snelwegen, het bouwen van kerncentrales, het vliegen in een Airbus, het luisteren naar ouverture 1812 van Tjaikovski; het gebruik van een condoom of een harttransplantatie? Ik dacht het niet.

Citaat:
Lees wat minder boeken die je niet aan kan en denk wat meer voor jezelf!
In uw geest is er wellicht een tegenspraak tussen het lezen van boeken en voor jezelf denken. Bij mij is dat niet het geval, die twee gaan best samen. En boeken die ik niet aan kan, die leg ik een tijdje opzij en probeer later nog eens. Niets ergs aan.
kaatd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 20:17   #113
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Tjonge tjonge toch tot wat een taal sommige tegenstanders toch allemaal in staat zijn... winnende prijs????????????????? Kan je het nog walgelijker uitdrukken???
Inderdaad, omdat met het kind totaal geen rekening wordt gehouden, en dat was toch de inzet voor de holebi's. Klink hard, maar zo komt het over bij vele mensen.
Oud 28 april 2006, 20:20   #114
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Hoezo, "jullie"?
De voorstanders van die nieuwe adoptiewetgeving, die ons maatschappelijk weer een stap terug zet. Ik vind daar heus niks progressief aan, integendeel.
Oud 28 april 2006, 20:30   #115
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad, omdat met het kind totaal geen rekening wordt gehouden, en dat was toch de inzet voor de holebi's. Klink hard, maar zo komt het over bij vele mensen.
dat is onzin...
er wordt nét wel rekening gehouden met het kind

...waar er echter géén rekening mee gehouden wordt is wat de tegenstanders er emotioneel van denken verplaatst in het hoofd van het kind ... logisch niet ?
Oud 28 april 2006, 20:32   #116
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De voorstanders van die nieuwe adoptiewetgeving, die ons maatschappelijk weer een stap terug zet. Ik vind daar heus niks progressief aan, integendeel.
aldus de tegenstanders
Oud 28 april 2006, 20:35   #117
bartje
Minister-President

Standaard

Citaat:
Waar wordt er met het kind geen rekening gehouden; ik denk niet dat je kan zeggen dat holebi's geen rekening houden met kinderen ze zullen daar een héél mooie liefdevolle opvoeding krijgen; maar ik heb het al lang door liever een ongelukkig kind in een weeshuis dan een gelukkig kind in een homogezin.
Maar je uitspraak over kinderen dat vind ik gewoonweg enorm bot .

Liefde is iets héél kostbaars, dat moet je echt koesteren
bartje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 april 2006, 20:35   #118
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Hoe zou onze beste Antoon het weer verwoorden... hmm: De Triomf van de holebi's?

Voor de rest laat de tegenstanders maar zeiken.
Oud 28 april 2006, 20:46   #119
rik47
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje Bekijk bericht
Waar wordt er met het kind geen rekening gehouden; ik denk niet dat je kan zeggen dat holebi's geen rekening houden met kinderen ze zullen daar een héél mooie liefdevolle opvoeding krijgen; maar ik heb het al lang door liever een ongelukkig kind in een weeshuis dan een gelukkig kind in een homogezin.
Maar je uitspraak over kinderen dat vind ik gewoonweg enorm bot .
Doordat ik een kind te kostbaar vind om te experimenteren in een andere nieuwe ontstane gezinssituatie door de nieuwe adoptiewet. Het is al moeilijk genoeg in een vader-moeder gezin.
Oud 28 april 2006, 20:49   #120
longhorn
Minister-President

longhorn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik vraag U; Wie is egoïstisch?

- Hij/zij die kinderen wil en er geen kan krijgen omdat hem/haar dat recht ontzegd wordt door een ander?
- Hij/zij die kinderen wil, er kan krijgen en een ander ook die kans wil schenken?
- Hij/zij die kinderen wil, er kan krijgen en zich dat alleenrecht toe-eigent?
Al uw hij/zij-en slaan op volwassenen die ouders willen worden terwijl er weer geen sprake is van het kind. Ik zal het voor U doen:

-hij/zij zou liefst een mama en een papa hebben.
longhorn is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:38.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be