![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#242 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat blijkt zo in Nederland te zijn, daar hebben ze naar het schijnt apparte bussen voor het vrouwvolk, omdat de mannen niet kunnen verdragen dat hun vrouwen op gemengde bussen moeten zitten. Dus dat kan hier gerust ook nog wel eens ingevoerd worden, ter meerdere glorie van de multiflauwecul...
![]() |
![]() |
#243 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
maar toegegeven, u bent erin geslaagd ... U heeft blijkbaar geen besef wat u eigenlijk als betoog hebt neergeschreven ... Dit is geen slechte wil meer, maar een geesteszieke die aan het worod is.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
naast de 2 andere netten. Staats, katholieke en moslimscholen dus. Aparte gymlokalen is ook al iets zo verbazend, ja, er zijn gymlokalen die heel sterk neigen naar "white only", en dat is het dan zowat ... Aparte zwemuren ? Nog nooit van gehoord. Aparte begrafenisregeling: is altijd al geweest, ieder geloof heeft z'n regeling, maar ik zie geen zo'n opmerkingen naar andere geloven. Beetje selectief ? Mja, eisen, maar niet toegekend. Er zijn er zelfs die eisen dat het fascisme ano '32 terug aan de macht zou komen, maar het komt er ook niet door. Yup, en ga zo maar door. Gebakken lucht. Vooral uw laatste woord vat uw betoog bondig samen.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
want die kennen we ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In België is het gebruikelijk van volgend onderscheid te maken als men het over schoolnetten heeft: In België is de indeling in 3 schoolnetten zeer gebruikelijk: - officiële scholen opgericht door de Gemeenschap; - officiële scholen opgericht door de provincies, gemeenten of enig ander publiekrechtelijk persoon (gesubsidieerd officieel onderwijs); - vrije scholen (gesubsidieerd vrij onderwijs). In andere landen is een andere onderverdeling mogelijk en waarschijnlijk. Dat iemand nog niet zou gehoord hebben van aparte zwemuren duidt er enkel op dat die iemand zeer slecht geïnformeerd is. Is het absoluut noodzakelijk van de problemen van of met een bepaalde gemeenschap te begraven onder de problemen van een andere gemeenschap? En als men dan echt niet meer weet van welk hout pijlen te maken, dan moet men er de jaren 1930 bijhalen. Alhoewel een analogie tussen de totalitaire ideologieën waaraan gerefereerd wordt eigenlijk niet zo gek is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk dat dit volkje eigenlijk een thuisland verdient. Een thuisland dat dan nog geregeerd wordt door hun lievelingsleiders. Zet er camera's, film dat en we zijn het rijkste land ter wereld indien we dit verkopen aan de buitenlanders. Er zou gelachen worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
|
![]() Oke, u geeft dan eindelijk toe dat gedwongen worden om in een multicul maatschappij te leven, de geestelijke gezondheid schaadt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | ||||||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Waar ergens vernoem ik moslimscholen? buiten het feit dat u maar denkt dat er maar 2 onderwijsnetten zijn in België, heeft u nog eens de domheid om mij woorden in de mond te gaan leggen. Citaat:
Jij bent gewoon wereldvreemd. Misschien kan dit je wel adviseren, om niet zo onozel over te komen dan dat je jezelf nu aan het portreteren bent. "Undercover in klein Marokko" Hind Fraihi ISBN: 9056176862 Dat is een moslima journaliste die undercover ging in Schaarbeek, voor haar onderzoek naar de radicalisering bij moslimjongeren. Citaat:
PelgrimForever om nog nooit gehoort te hebben van aparte zwemuren voor moslim vrouwen, wijst er enkel op dat jij niet goed geinformeerd bent. Voorbeeld van een Zwembad met aparte uren vind je oa in de Veldstraat in Antwerpen. [QUOTEAparte begrafenisregeling: is altijd al geweest, ieder geloof heeft z'n regeling, maar ik zie geen zo'n opmerkingen naar andere geloven. Beetje selectief ?[/quote] Rondzendnota Johan Van De Lanotte.... Zoek het eens op, dan leer je nog eens iets. Citaat:
Wat je beter zou doen is je informeren, zodat je wat minder een gek karikatuurtje van jezelf maakt. Het is natuurlijk je vrij recht dat te doen, maar ondertussen wordt je door bijna niemand meer ernstig genomen. Citaat:
Citaat:
![]()
cogitationis poenam nemo patitur men straft geen gedachten daar het enkel gedachten zijn ![]() Laatst gewijzigd door phoebe : 30 april 2006 om 16:53. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() dacht wel dat er iets niet echt klopte. www.dvhn.nl/nieuws/wereld/article460796.ece
![]() |
![]() |
#251 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() op weg naar een communistische staat ??
een goede topic ![]() ![]() zijn die miljoenen slachtoffers van de communistische revoluties tijdens de diktaturen zoals Lenin, Stalin, Mao Tsi Tung niet genoeg?? ken jij een beetje the history van communisme of niet ?? anders je moet dat boek 'The Black Book of Communism is ' lezen ofwel deze drie reportages bekijken: Communisme I, II, III |
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dan was je vorige post toch niet zo denderend ? Je bent nu plotseling heel erg vaag he: er zouden problemen zijn ? In je koppeke ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 |
Europees Commissaris
|
![]() Leg eens uit hoe u daarbij komt ?
![]() |
![]() |
![]() |
#254 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik citeer maar eventjes: Citaat: Oorspronkelijk bericht door PelgrimForever [IMG]images/misc/backlink.gif[/IMG] Hoe bedoel je scheiding ? Citaat:
![]()
||
![]() |
![]() |
![]() |
#255 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van in m'n kindertijd weet ik ook al apparte zwemuren in de kleine gemeente waar ik ben opgegroeid voor gehandicapten. Als niet gehandicapte kwam je zelfs niet in de buurt van het water tijdens die uren. En ontwricht dat die gemeente is/was ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 1 mei 2006 om 15:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#256 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En mja, je weet toch dat haat verblindt ![]() Als je zo sterk moslims haat kun je niet echt meer waardig oordelen ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#257 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
zolang we maar op moslims kunnen kakken, nietwaar ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#259 |
|
![]() Wel, als ik volgens u geestesziek ben, omwille van mijn ideeën, kan ik uw alleen maar melden dat ik die gekregen heb van mensen als u en de dagelijkse realiteit om me heen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#260 |
Minister
|
![]() Pelgrim, je bent duidelijk heel erg in de war. Zou je deze thread nog eens opnieuw willen lezen, en je verder nog wat informeren zodat je geen onzin meer hoeft te schrijven?
|
![]() |
![]() |