![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zijn er heden ten dage nog overlevenden van Auschwitz?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]()
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik neem aan dat ze in jouw ogen ongelijk heeft, nog in leven te zijn?? ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 1 mei 2006 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
|
![]() Wel, de grootvader van mijn man heeft heel de oorlog als krijgsgevange in Stalag Xb doorgebracht en hij heeft nog meer nazi sympathieën als ik. De tijden kunnen dus veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De enige? Laatst gewijzigd door filosoof : 1 mei 2006 om 16:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Palestijnse politie brengt de Nazi groet, 10 februari 2005. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
|
![]() Nee, een in België geboren Duitser, die in dienst was ... bij het Belgische leger.
Daar konden de nazi's niet mee lachen en hij is daarom krijgsgevangen genomen. En voor je verder wil discussiëren, zou ik eens eerst opzoeken wat Stalag is en wat het verschil is met een concentratiekamp. Als je er geen moer van kent, heeft een het geen zin om er verder op in te gaan. Laatst gewijzigd door Boadicea : 1 mei 2006 om 17:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [SIZE=1]man met de beige vest en het blauwe hemd is Herve Van Laethem, tegenwoordig leider van het Waalse extreem-rechtse NATION [/SIZE] Laatst gewijzigd door Sinistra : 2 mei 2006 om 00:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is nieuws voor mij. Geef me een goede link naar bronnen die het VJW linken aan de palestijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar haal jij het recht vandaan om het oude Europa aan te vallen ? Wat zijn je roots ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://www.nation.be |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() Ik ben in Vlaanderen geboren men beste, uit 100% Vlaamse ouders. Het "oude" Europa is de grootste antisemietische internationale die er op het moment bestaat na de as Iran-Syrië-Saoedi-Arabië. Duitsland verantwoordelijk voor de moord op 6.000.000 miljoen Joden en miljoenen anderen zoals vakbondsmensen, zigeuners, homosexuelen.. Frankrijk, financierder van allerlei extreem-islamietische terreurbewegingen zoals Hamas, Hezbollah en de Al-Aqsa martelarenbrigades van superterrorist Arafat. Europa heeft collectieve schuld aan het holocaustdrama en nog is men anno 2006 niet geleerd in dit Europese contingent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Via je links kom ik op de beginpagina's van sites die geen reet te zien hebben met het VJW. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Hoe komt het dan dat de gebande forumgebruiker Guderian en Max4Westland (beiden toch sympathisanten van de VJW) in verschillende topics antisemietische en Pro-Palestijnse bijdragen posten??? Kijk maar eens even bij de links van VJW(buiten Europa). Er wordt o.a verwezen naar het Groene boekje van Khadaffi en waarom houdt bv. de extreem-rechtse partij NVU geregeld demonstraties tegen Israël??
Laatst gewijzigd door Sinistra : 2 mei 2006 om 01:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Met het Oude Europa bedoel ik de landen die Donald Rumsfeld beschreef als "Old Europe", de antisemietische bende van 2, Duitsland en Frankrijk, hoewel met het aantreden van Merkel vorig jaar Duitsland al van het lijstje geschrapt mag worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Frankrijk kan je vergeten... Frankrijk is op weg een moslimland te worden en te mijden voor Joden.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 2 mei 2006 om 01:06. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarom waarschijnlijk dat opperblokker Dewinter, Staf De Clercq, wiens VNV tijdens WOII 25.000 Belgische Joden via de Dossin-Kazerne in Mechelen naar Auschwitz hielp transporteren, zijn grote voorbeeld noemt. 8)
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |