![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik maakte onderandere soep voor de daklozen van hetgeen gij in uw decadentie weggesmeten had
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
|
![]() nee want ik was toen zelf dakloos en we maakten soep met hetgeen de decadente maatschappij had weggesmeten voor ons en onze lotgenoten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 10:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#65 |
|
![]() niet perse - zolang het maar om zelforganisatie gaat.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan is de soepkoker niet paternalistisch? Als een dakloze niet in een zelforganisatie zit (een groep, die dus zelf geen soep kan koken) en die neemt van een buitenstaander soep aan, dan is er sprake van paternalisme? Of valt soep koken daarbuiten? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 3 mei 2006 om 12:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
|
![]() het is idd paternalistisch om van andere soep te moeten aannemen - niet te mogen aannemen - maar ja chipieken heeft nog nooit ervaring opgedaan he met soep moeten aannemen. Spitsmuizen zijn te leep. Ze zullen hun soep wel op voorhand nemen van het werk van de anderen en dat op een zodanig steelse manier dat die anderen dat niet eens doorhebben. Om de aandacht van de diefstal af te leiden beschuldigen ze dan luidkeels degenen die niet anders kunnen dan soep te moeten aannemen. Wat dan nog diegenen zijn die eigenlijk van de spitsmuizen geen soep mee mogen koken.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 3 mei 2006 om 13:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#69 | |
Banneling