![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Werkloosheidsuitkeringen afschaffen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
30 | 36,14% |
Neutraal |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,02% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
48 | 57,83% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() lees is wat er staat... denk je dat je op ziekenkas blijft staan ?
Laatst gewijzigd door praha : 3 mei 2006 om 20:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zulk een geval kan even ( 1 jaar ) op ziekenkas staan ( ze zal zelfs beleefd doorverwezen worden vanuit de vdab ) maar kan niet blijven op ziekenkas staan daarna is het in de invaliditeit of ocmw wordt zij niet voor 66% invalide beoordeeld zal het ocmw zijn is het ocmw dan kan je eerst beginnen met de vruchten ( huisje tuintje ) van die 31 jaar werken te verkopen dat is de realiteit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#63 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zolang de dokter je daar houdt of je blijvende invaliditeit krijgt...
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De ene zin heeft de eigenschap de andere te nuanceren. Het is het totaal van het geschrevene dat de mening weergeeft. Geen dank voor deze initiatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Banneling
|
![]() rechten
Citaat:
Als het u interesseert: aan RSZ en inkomstenbelasting ligt de gemiddelde belastingsdruk (cijfers OESO) op arbeid in Belgie rond de 54% |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Banneling
|
![]() blablabla.. ...en IK vind dat de uitkeringen moeten afgeschaft worden want IK heb daar niks aan want IK heb het goed en IK ben gezond, en de anderen kunnen MIJ niks schelen want dat zijn allemaal profiteurs van MIJN geld etc...
![]() Laatst gewijzigd door Mitgard : 3 mei 2006 om 21:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Banneling
|
![]() Oeps. Weer een dt-fout.
En deze keer kunde niet afkomen met de voorbijgestreefde spelling zoals die 100 jaar geleden gold. ![]() Citaat:
En wat zou die steun te maken hebben met het al dan niet afschaffen van werkloosheidsuitkeringen? Even ter verduidelijking: ik heb nog meer ideeën dan de loutere afschaffing van werkloosheidsuitkeringen. Zo ben ik voor een gecoördineerd immigratiebeleid door de EU qua inhoud naar het voorbeeld van Australië. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
blablabla... en IK vind dat iedereen moet bijdragen voor MIJ want IK voel MIJ te goed om aan de band in de volvo te staan, en IK voel MIJ zeker te goed om in de bouw te werken. Bovendien moeten die associale rijke stinkerds bijdragen voor MIJ want IK wil ook een tv, een auto, gsm en luxe. MIJN luxe. MIJN geld. En anderen zullen wel voor MIJ werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
een reden om niet te werken kan vanalles zijn, een reden om niet te delen is steevast egoïsme. *gaaaaaaaap* nootje? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | |
Burger
|
![]() Citaat:
. IK heb het misschien goed maar voor alles wat ik heb, heb ik hard moeten werken. Werkloosuitkeringen hebben niets met gezondheid te maken. En ja het geld waar werkloosuitkeringen mee worden betaald werk ik voor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#72 |
Burger
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#73 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik pleit nergens om niet te delen. Integendeel heb ik nog maar 10 keer herhaald dat ik het perfect vind dat werklozen dan zouden kunnen terugvallen op de sociale bijstand (ocmw-steun voor de niet-ingewijden, m.n. het leefloon). Zoals u als verstandige lezer dus begrijpt ben ik voor minder delen dan momenteel het geval is. Omdat naar mijn bescheiden mening het de spuigaten uitloopt. Zowel voor wat betreft de portemonnee van de werkende vlaming als voor de portemonnee van elke vlaming (ook de werkloze) omdat het aantal freeriders te groot is en de economische groei gefnuikt wordt door jobs die niet ingevuld raken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 |
Burger
|
![]() Internet = een luxe
Computer = een luxe TV = een luxe Op vakantie gaan = een luxe DVD speler = een luxe ... Tenzij je deze echt nodig hebt voor werk ofzo... dan kan het als noodzakelijk beken worden... Laatst gewijzigd door lenco : 3 mei 2006 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Banneling
|
![]() als het over werklozen gaat is toiletpapier volgens jou ook 'luxe' wellicht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Hoeveel heb jij dan zo al bijgedragen over en out. Boeken toe,met DT fout of niet. Ga wat met de professor zijn voeten spelen.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 3 mei 2006 om 22:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 | |
Burger
|
![]() Citaat:
De opsomming van artikelen die ik heb geplaatst zijn dingen die je echt niet nodig hebt om te leven...middelen puur voor amusement, maar toch hebben vele werklozen deze in hun bezit... voor gewerkt? Neen enkel 1x per week eeen formuliertje invullen. Wij daarentegen moeten er wel voor werken! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#80 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |