![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#221 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geef eens een link naar die hearing. Dan kan iedereen zien dat die niets te maken had met de onderzoekers van het NIST. Wedden dat je nergens het begin van een bewijs vindt voor de leugen dat de NIST-onderzoekers de plannen niet konden inzien? Wedden dat jouw hearing niets met de NIST-onderzoekers te maken had? Wedden dat je nergens een bewijs vindt dat het staal uit China kwam? Wedden dat je nergens een bewijs vindt voor jouw beweringen over de central core van het WTC? De NIST-verslagen geven wel degelijk de originele plannen van het WTC als referentie op. democratsteve probeert zich uit zijn leugen te lullen door mij iets te laten bewijzen dat ik nooit beweerd heb. Ik heb nergens beweerd dat IK de WTC plannen had, wel dat de NIST-onderzoekers ze tot hun beschikking hadden. democratsteve heeft herhaaldelijk beweerd dat ze dat niet hadden, een flagrante leugen. In het NIST-verslag staan daar overigens voorbeelden van afgebeeld. Wie het interesseert kan deze uitgebreide verslagen hier vinden. Eén citaatje: Citaat:
Scheld er maar weer rustig op los. Je favoriete tuttebel (aka oerdom, Illwill, Nadine, Malinois en treezebees)
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 4 mei 2006 om 15:35. |
||
|
|
|
|
#222 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#223 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Da's toch duidelijk Pieke, hetgeen ik voorstel als praktijktestje zou bewijzen wat ze beweren wat net niet kan.
Hier nog eentje. Neme 1 kubus met houten wanden gewicht X. laat die vallen en geef tijdens de val die eens een goeie oplawaai. Markeer de plaats waar ie viel. Neem een even grote kubus met gewicht X 10 .Doe hetzelfde. Sla er even hard op. Kijk waar die valt. Variante op deze test, plaats de kubussen op 4 borstelstelen. Haal er 1 van onder. Citaat:
En waarom het even duurde voor de gebouwen instorten. Genoeg mogelijke verklaringen. Een verandering in de windrichting of kracht zou genoeg kunnen zijn. We nemen weer de spaanplaat. U houd die onderaan vast, en de wind komt net zacht genoeg uit hoek X om U de kracht te geven om dat te kunnen. Dan draait de wind . Veel jongleergenot. Laatst gewijzigd door maddox : 4 mei 2006 om 17:27. |
|
|
|
|
|
#224 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
en ik reageer erop dat NIETS daarnaar wijst.
|
|
|
|
#225 |
|
Banneling
|
![]() |
|
|
|
|
#226 |
|
Banneling
|
Ondertussen wachten we in spanning........
|
|
|
|
|
#227 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
#228 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#229 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Illwill zeveraar, uw punt is helemaal niet gemaakt. 1.) Wie is Brad Linning? Nooit van gehoord. Hoofd communications? Waar hoofd communications? Geef eens een tekst, een link. Ik kan ook met naamkes afkomen van clerkskes die ontslagen zijn in één of ander departement. 2.) Ik vroeg NAMEN, meervoud. En FUNCTIES (met de bedoeling dat het om cruciale figuren gaat, maar dat is te moeilijk voor jou om dat te vatten hé). Je denkt één naampje gevonden te hebben, en dan nog van een onbeduidende betekenis. Totaal niet overtuigend. Een paljas communications manager die niemand kent? En omdat er zoveel fouten gemaakt zijn (jou woorden) wordt de communications manager ontslagen (als dat dan nog waar zou zijn). Had hij niet hard gelogen misschien?? Al de andere fouten zoals bv het sturen van de fighter jets in de andere richting. D�*t is pas een fout die ontslag verdient. 3.) Ik loog wederom? Lachwekkend. Weet jij wel wat een leugen is??? BEWIJS mij hier zwart op wit waar ik al eens gelogen heb op het ganse forum. Doe het. Neem een paar dagen verlof om al mijn postings te controleren. Je kan het gewoonweg niet laffaard. Leer eerst eens de definitie van liegen. En probeer daarna via uw geweldig analyserend vermogen leugens in de praktijk te detecteren. Zoveelste lost case met jou. Jij bent een gefrustreerde ziekelijke vent. Al wat jij nog probeert te doen hier is wat aandacht te trekken omdat niemand je nog moet.
|
|
|
#230 | |
|
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
Citaat:
|
|
|
#231 |
|
Europees Commissaris
|
Herinner je je nog de "bewijsvoering" van Colin Powell voor de VN??
Die gast zat gewoon zichzelf als een klein kind te overtuigen met zijn gefabriceerde bewijzen, zijn eigen leugens te geloven... het was om in de grond te zakken van schaamte... Maar ja, de "bewijzen" (iets wat al die dissers maar blijven eisen) waren gegeven hé...
6666. Closing off. Laatst gewijzigd door straddle : 4 mei 2006 om 22:26. |
|
|
|
|
#232 | ||
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Zo willen ze het nu +/- laten overkomen. Maar intussen zijn ze wel in Irak hé. Het doel heiligt de middelen....!! Hans Blix, Scott Ritter et al, zij die het konden weten werden niet geloofd hé. Werden die ook niet subtiel en minder subtiel onder druk gezet "bewijzen" te vinden. Werden hun gesprekken niet afgeluisterd??? Waarom moest dat??? Citaat:
Bij ons hebben we zo de Bende van Nijvel gekend... 't Is in dit geval net hetzelfde maar op veel grotere schaal!!
|
|
|
#233 |
|
Europees Commissaris
|
http://www.thenation.com/doc/20051114/ritter
In this edited transcript of an October 19 public conversation sponsored by The Nation Institute at the New York Ethical Culture Society, legendary investigative reporter Seymour Hersh and former UN Weapons Inspector Scott Ritter discuss [SIZE="4"]how the CIA manipulated and sabotaged the work of UN departments to achieve a hidden foreign policy agenda in the Middle East. [/SIZE]The conversation was based on revelations in Ritter's new book, Iraq Confidential, published by Nation Books. Hersh's most recent book is Chain of Command: The Road from 9/11 to Abu Ghraib, published by HarperCollins. |
|
|
|
|
#234 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uiteindelijk had de CIA etc. wel degelijk overtuigend materiaal verzamdeld. Dat het ACHTERAF gefabriceerd en/of onjuist bleek, dat mag je Colin Powel niet echt aanrekenen. Hij is -by all means- toch één van de meest integere mensen uit de amerikaanse politiek van de laatste jaren......?? |
|
|
|
|
|
#235 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De VS wist verdomd goed dat Irak WMD had. Ze hebben die rotzooi zelf geleverd.
Alleen heeft Irak ze of opgebruikt, of goed weggestopt. |
|
|
|
|
#236 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ik kan ik niet geloven dat een man van zijn "gehalte" met zo een intelligentie, integriteit?, militaire ervaring, etc met zo'n belachelijke bewijsvoering zelf overtuigd zou zijn...?? Hij moest van zijn entourage gewoon bewijzen produceren en dus kwam hij maar af met het beste wat hij in zijn arsenaal kon vinden... Soit, dat denk ik ervan...
|
|
|
#237 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ritter: "...but the bottom line is by 1995 there were no more weapons in Iraq, there were no more documents in Iraq, there was no more production capability in Iraq because we were monitoring the totality of Iraq's industrial infrastructure with the most technologically advanced, the most intrusive arms control regime in the history of arms control. And furthermore, the CIA knew this, the British intelligence knew this, Israeli intelligence knew this, German intelligence, the whole world knew this. They weren't going to say that Iraq was disarmed because nobody could say that, but they definitely knew that the Iraqi capability regarding WMD had been reduced to as near to zero as you could bring it, and that Iraq represented a threat to no one when it came to weapons of mass destruction. "
|
|
|
#238 |
|
Minister-President
|
Ik weet het. Wou het vandaag posten maar het is er over geschoten.
Maar als inleiding: Als Maddox TERECHT beweerd dat iets recht naar beneden valt (ervan uitgaande dat enkel zwaartekracht aan 't werk was) hoe zal hij dan de LATERALE ejectie van stalen columns gaan verklaren? Ik heb foto's van gebouwen waar secties van die columns letterlijk als speerpunten insteken. Hoe groot moet die laterale force wel niet geweest zijn om dit te bewerkstelligen?
|
|
#239 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Staal plooit nu eenmaal een beetje als er een zwaartekracht aangedreven voorhamer van een paar 1000 ton op inslaat.
'k weet niet hoor. Wat had je verwacht, dat de kolommen mooi bleven staan na zo'n doodsklap? Ondertussen al eens een borstelsteeltje horizontaal gehouden demoncratsteve? |
|
|
|
|
#240 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|