![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Werkloosheidsuitkeringen afschaffen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
30 | 36,14% |
Neutraal |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,02% |
Neen |
![]() ![]() ![]() |
48 | 57,83% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 83. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik bied u dan wel mijn linkerwang aan. Geen probleem. Als u dan niet te veel gedronken heeft kunt u niet missen. Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 4 mei 2006 om 16:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() Ik veronderstel nl. dat u aan de drank zit, gezien het niveau van uw posts.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om trouwens terug naar het thema te gaan ,mensen die werken kunnen ontslagen worden,en hebben recht op een uitkering! Niet meer,niet minder.
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dan schrijf ik al eens zonder fouten ,en dan komt gij mij wat aanmoedigen om het wel te doen ![]()
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 4 mei 2006 om 16:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Banneling
|
![]() Even van kledij gewisseld, een cola uit de frigo gehaald en een cd opgelegd.
Maar wat interesseert het u eigenlijk?? Citaat:
![]() Ach, zoveel dt-fouten schrijft u ook weer niet. Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 4 mei 2006 om 16:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
*verbluft* waar heb ik ooit zoiets belachelijks geschreven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() quote MaxiMus
en gij noemt MIJ arrogant? Haha. Schitterend. Ge kent mij niet, noemt mij in een adem belezen en beweert dat gij al veel meer gepresteerd hebt... Wel. Uw aars misschien. quote Bittersweet Dat kon ik echt niet laten liggen he,niet kwaad bedoeld hoor ![]()
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 4 mei 2006 om 16:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() Het is niet omdat ik zeg dat hooguit uw aars veel gepresteerd heeft,
dat ik kinderlijke woordjes als "aarsmoeilijk hihihihihi" zou schrijven. Nu ja. Voor u lijkt het allemaal wat hetzelfde natuurlijk. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
Burger
|
![]() Laten we nu better stopen met elkaar onderling te verwijten en laten we ons concentreren op het onderwerp...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Neen. Laten wij elkander belachelijk maken...
Ik ben daar nu eenmaal sterker in dan mijn opponent ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En nu moet ik gaan werken,mijn hall schilderen want mijnen baas(vrouw)heeft geroepen dat de speeltijd voorbij is.
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Neeeeee toch,hij is beter dan ik help help,daar ga ik zeker deze nacht in mijn bed van steken zie ![]()
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Minister-President
|
![]() Ziek in mijn bed kruipen omdat ge beter bent dan ik!
Mag ik er u echter even op wijzen dat ook een taalknobbel als gij al eens een fout schrijft,of noem het een vergetelheid van uwentwege,lees uw post 47 maar eens goed door en schaam u dan heel diep. ![]()
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Schitterend toch hoe u uw massa's dt-fouten vergelijkt met een typfoutje als "probleme" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Beginnende juristen/advocaten bedoelt u waarschijnlijk. En u moet nu niet gaan vergelijken met mensen die in nachtploegen draaien of weekendwerk doen. Op dit moment verdienen juniors (schoolverlaters) bij Big Four en dergelijke ongeveer 1900 EUR (universitair) of 1600 EUR (Hoge school) bruto en auto met tankkaart! Komen er nog de netto vergoedingen bij voor maaltijd, GSM, kleren, ... En dat is dan het opstapje, eigenlijk gewoon 't vervolg van je studies ... enkel word je betaald. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
Banneling
|
![]() u vergist zich: 1600 netto als jurist. Ik dacht geen bedrijfswagen (ben ik niet 100% zeker van). Maar wel keihard werken.
Als stagair-advocaat 1100 bruto (en een stage duurt 3 jaar). Daarmee moet ge al uw uitgaven financieren. Normaal gezien draai je dan ook met verlies in het begin (toga, wetboeken, auto, gsm enz) |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Banneling
|
![]() Bon. Sommige jaloersigaards hier mogen nu achterover vallen bij het zien van zulke bedragen.
Nog even vermelden dat de studie 5 jaar duurt (voor heel velen 6 jaar ![]() Laatst gewijzigd door MaXiMuS : 4 mei 2006 om 19:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |