![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
kijk hé, niemand vraagt om mensen die bv een slechte rug hebben in de bouw te gaan werken, niemand vraagt dat mensen die geen diploma hebben om ingenieur te zijn, men vraagt gewoon wat redelijkheid van de werkzoekenden. Men wilt gewoon de profiteurs eruit halen en de mensen die het echt nodig hebben niet in de kou laten staan, dat is toch de kern van een sociale democratie??? we kunnen ook met z'n allen zeggen: voil�*, ik ga niet meer werken, ik weiger om elke job aan te nemen en ik eis dan nog dat de staat mij daarvoor betaald. onze maatschappij kan dat gewoonweg niet dragen! Vind jij het normaal dat in de regio van Kortrijk duizenden jobs openstaan en 8 km verder (Moeskroen) er duizenden werklozen op de dop staan??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iedereen aan het werk is wordt hij werkloos en ..... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Allemaal kinderpraat.
Niemand wordt gewongen om te werken. Weiger dus gerust. Vraagje: Hoe zielig moet iemand zijn om met de raad van state te dreigen in deze? Woorden in de wind van wanhopigen. Het vws is een leeg vat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Daar kunt ge wat aan doen.
Als iedereen aan het werk is wordt hij werkloos en ..... ---------------------------------------- Nope, Heeft hij onmiddellijk een andere managerjob, en nog veel beter betaald ook . Wegens succesvol. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
en falen zal hij absoluut zeker met 50 000 jobs en meer dan tien keer zoveel werklozen ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2006 om 13:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
héél nobel van u om alleen de "rijken" de lasten te laten dragen, maar dat is enkel in een communistisch ideaalwereldje mogelijk, niet in onze maatschappij. Trouwens, vanaf wanneer ben je rijk??? wat kan er mis zijn met de jobs? goeie vraag natuurlijk, maar de jobs kunnen zich niet aanpassen aan de competenties van het volk, zelf in de USSR was dit niet mogelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() het verstandigste voor fonske om te doen lijkt me een perscommunice maken en daarin zijn ontslag aankondigen indien hij van frankske van de kakbroek niet eerst meer jobs krijgt en mogelijkheden om de knelpuntberoepen te ontknellen middels beter omstandigheden op de werkvloer ( dit door de mogelijkheid te krijgen om ook naar bedrijven toe corrigerend op te treden) .
Kwestie van zich in te dekken op voorhand want ik voorspel dat hij anders achteraf de bonen gefret zal hebben zeker weten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2006 om 13:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2006 om 13:50. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Schepen
|
![]() Mag ik er even op wijzen dat die belastingen er allemaal al zijn. Voor grondbezit en producten is dat waarschijnlijk zelfs voor u duidelijk, bij kapitaal is die er onrechtstreeks door voorheffing en belastingen op intresten, en ook voor speculatie betaal je al onrechtstreeks via uw bank.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() ik heb geen zin om u te wegen of een oordeel over u persoonlijk te vellen. Mijn stanpunt is duidelijk. Uw arbeid moet vind ik niet of weinig belast worden. Uw kapitaal - aandelen echter wel. En daarbij hoe hoger dat is hoe meer het belast moet worden. Zo krijgen we een solidariteit van de rijken naar de armen toe ipv zoals nu van de net niet armen naar de armen toe.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
|
![]() Citaat:
verder moeten de belastingen die u vernoemd ook correcter geind worden men kan bvb al eens beginnen met een paar honderd jobs bij te maken door wat meer controleurs aan te nemen bij de rechtspersonenbelasting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() heb je gelijk in - daarom moet men dit op europees niveau bepleiten en zelfs verder dan dat. Ik weet ook dat dit niet gemakkelijk is en vooralsnog een beetje utopisch. Maar de arbeider van vandaag de dag wordt door het globalisme tegen elkaar uitgespeeld. Het enige dat de arbeider daartegen kan doen is hun syndicale strijd ook globaliseren.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2006 om 14:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() Mijn vraag aan kobaf, wat doet gij met de mensen die hard en veel werken, die ervaring en kennis op doen met als doel meer geld te verdienen ? Het zijn deze mensen die een maatschappij maken wat het is.....de pc die u nu gebruikt is niet uitgevonden door lamzakken die content waren met 1000 euro pm.
Ik krijg de indruk uit je posts dat je gewoon knetterjaloers bent op mensen die wel aan geld komen en toch gelukkig zijn........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
een bijkomend voordeel aan een belasting op arbeid is dat je het gradueel kan opleggen, de grootverdieners betalen de meeste belastingen.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
er zijn echter mensen die helemaal niet werken maar die hun geld ( en dus anderen ) voor hen laten werken. Dat zijn de echte profiteurs ( profit is winst ) dus en niet een arme luis zoals ik dus.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 5 mei 2006 om 14:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Mijn vraag aan u - waarom vereert u deze profiteurs zo ?
|
![]() |
![]() |