Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 5 mei 2006, 15:20   #261
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Dit klinkt als het begin van een (slecht) boek over 'mystiek en spirituele ervaringen'.
Meestal leg ik die dingen terug zonder er een cent aan te verspillen.
Welke zever is dit nu, en wat heeft het met mystiek te maken. Dit is toch gewoon zo, of denk je dat de mens geen onderbewuste heeft? Dit wordt zelfs in de mainstream pscyhologie geaccpteerd, dus jij moet het dan toch zeker geloven.

Over het onderbewuste heb je geen zo'n controle, en dat is waar het bij diegene die de NWO zonder onderzoek afwijzen wringt omdat hun wereldbeeld erin gebeiteld zit.
Als je vriendin het morgen afmaakt zal je er wellicht last van hebben, zelfs al zou je niet willen dat je er last van hebt omdat je denkt dat ze het niet meer waard is ofzo. Moesten we volledig rationeel zijn zouden we gevoelens en indrukken kunnen afzetten alsof op een knopje te duwen, maar dat kunnen we niet, omdat ze voortkomen uit ons onderbewuste waar ze sluimeren. Daar hebben we geen bewuste directe controle over. Hetzelfde met sommigen hun wereldbeeld.

Laatst gewijzigd door exodus : 5 mei 2006 om 15:21.
exodus is offline  
Oud 5 mei 2006, 15:26   #262
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Moesten we volledig rationeel zijn zouden we gevoelens en indrukken kunnen afzetten alsof op een knopje te duwen, maar dat kunnen we niet, omdat ze voortkomen uit ons onderbewuste waar ze sluimeren. Daar hebben we geen bewuste directe controle over. Hetzelfde met sommigen hun wereldbeeld.
Sinds wanneer is een wereldbeeld verankert in het onderbewuste?
Dit lijkt me complete bollocks. Vanwaar háál je het?
parcifal is offline  
Oud 5 mei 2006, 15:30   #263
exodus

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Sinds wanneer is een wereldbeeld verankert in het onderbewuste?
Dit lijkt me complete bollocks. Vanwaar háál je het?
Dit legt het goed uit:

Citaat:
Worldview

The term worldview is used to refer to the common concept of reality shared by a particular group of people, usually referred to as a culture, or an ethnic group. Worldview is an individual as well as a group phenomenon.

Cognitive Culture

Worldview is term for what is called Cognitive Culture. This is the mental organization in each individual's mind of how the world works. Expressions of commonality in individual worldviews make up the cultural worldview of the group. This leads to the social culture, the way people relate to one another in daily activities, and how they cooperate together for the good of the group as a whole, called the society.

This means that every person has a culture in their head. This is what we call their worldview. There is a bit of difference with each individual. The culture in their head, however, includes the areas allowed to be different and those required to be the same or similar. The rigidness or flexibility of the social culture will be a part of that worldview in each member's head and part of the general worldview.

Where do we get this cognitive culture? How does it relate to the social culture? How do we learn it? It appears that the human brain has innate powers of observation, analysis, and generalization. The human mind tries to make sense out of what it observes.

Patterns are generalized from the experiences and the bits of information and observations a child gathers in the early years. This is inductive learning and is largely subconscious.
Oud 5 mei 2006, 15:54   #264
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dit legt het goed uit:
Bron?
parcifal is offline  
Oud 5 mei 2006, 16:17   #265
Revolutie
Parlementslid

Revolutie's schermafbeelding

Standaard

http://video.google.com/videoplay?do...77&q=wtc+loose

interessant
Revolutie is offline  
Oud 5 mei 2006, 16:47   #266
praha
Secretaris-Generaal VN

praha's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Revolutie Bekijk bericht

'k vraag me af wat jij daar precies interessant aan vindt...
laat me raden... de suggestie ?

Laatst gewijzigd door praha : 5 mei 2006 om 16:50.
praha is offline  
Oud 5 mei 2006, 16:56   #267
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hoofd communications van Norad mijn beste!
Vind het nogal vreemd dat je hem niet kent terwijl je beweert alles te weten. LOL
Je zegt "ik kan ook met naamkes afkomen", awel dat doe je ook. LOL.
Ik hoef niet nog meer namen te geven want jij zei "NIEMAND". Awel, dit is gelogen. NIEMAND betekent niemand en er zijn er dus wel ontslagen.

Bewijzen? Ik zeg het toch! Er is wel IEMAND ontslagen. Je moet niet zitten te liegen dat er NIEMAND is ontslagen als dit wel het geval is.

Dat niemand mij nog moet zal mij een worst wezen, staat compleet los van het feit dat jij over alles en nog wat liegt.
Doet mij denken aan de Tsjernobyl-ramp, waarbij de leidinggevenden ook zo lang als mogelijk probeerden te doen alsof er niets aan de hand was. Totdat Zweden (of Finland?) na 2 dagen onheil zag in de geigermeters..
Oud 5 mei 2006, 18:43   #268
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht

Je ziet het echt niet, hé.

Jij denkt dat exodus hier zomaar een aantal smileys heeft gepost.

Er zitten een aantal lagen in zijn bericht.

Zo zijn er 16 * 19 smileys.
16de letter van het alfabet: P
19de letter van het alfabet: S

PS !!!!!!
Wie is volgens velen op dit forum in België de "echte" machthebber? de PS!
Wie is volgens sommigen op dit forum de "echte" machthebber in de wereld? De NWO!
Daaruit volgt wel dat de PS de Belgische tak van de NWO moet zijn, en deze boodschap probeert exodus vermoedelijk in codetaal over te brengen.

Maar er is meer.
Tel eens de numerieke waarden van de letters uit Donald Rumsfeld, Cheney, Bush, WTC samen, en je komt uit op 304 = 16 * 19 !!!!!

Hiermee wordt bijna onomstotelijk bewezen dat Rumsfeld, Cheney en Bush achter de instorting van de WTC staan.

Dat Steel-grade 304 het meest voorkomende type staal is zal ook wel geen toeval zijn.

(Verrassend hoe gemakkelijk zoiets gaat, ik ga me recycleren in de numerologie. )
Een hele mooie Firestone ... alleen spijtig dat je hier je tijd in stopt ... er zijn zo veel interessantere zaken ...
Oud 5 mei 2006, 18:50   #269
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Firestone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Een hele mooie Firestone ... alleen spijtig dat je hier je tijd in stopt ... er zijn zo veel interessantere zaken ...
Zoals het vertalen van de pseudo-historische kwatch van "Pastore" bijvoorbeeld?

Neen, ik zat gewoon te wachten op de bewijzen van democratsteve, en tien minuten spelen in Excel kon er er wel af ...

Laatst gewijzigd door Firestone : 5 mei 2006 om 18:50.
Firestone is offline  
Oud 5 mei 2006, 20:24   #270
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je ziet het echt niet, hé.

Jij denkt dat exodus hier zomaar een aantal smileys heeft gepost.

Er zitten een aantal lagen in zijn bericht.

Zo zijn er 16 * 19 smileys.
16de letter van het alfabet: P
19de letter van het alfabet: S

PS !!!!!!
Wie is volgens velen op dit forum in België de "echte" machthebber? de PS!
Wie is volgens sommigen op dit forum de "echte" machthebber in de wereld? De NWO!
Daaruit volgt wel dat de PS de Belgische tak van de NWO moet zijn, en deze boodschap probeert exodus vermoedelijk in codetaal over te brengen.

Maar er is meer.
Tel eens de numerieke waarden van de letters uit Donald Rumsfeld, Cheney, Bush, WTC samen, en je komt uit op 304 = 16 * 19 !!!!!

Hiermee wordt bijna onomstotelijk bewezen dat Rumsfeld, Cheney en Bush achter de instorting van de WTC staan.

Dat Steel-grade 304 het meest voorkomende type staal is zal ook wel geen toeval zijn.

(Verrassend hoe gemakkelijk zoiets gaat, ik ga me recycleren in de numerologie. )
Chipie is offline  
Oud 5 mei 2006, 21:14   #271
Gun

Gun's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals het vertalen van de pseudo-historische kwatch van "Pastore" bijvoorbeeld?

Neen, ik zat gewoon te wachten op de bewijzen van democratsteve, en tien minuten spelen in Excel kon er er wel af ...
Geef ik al eens een complimentje, dames plegen daar gevoelig voor te zijn ... maar dat is natuurlijk buiten onze steen gerekend ...
Oud 5 mei 2006, 23:20   #272
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hoofd communications van Norad mijn beste!
Hoofd van ILWILL Braindead Communications in Zakkemakke zeker????

Man je LULT hier toch ongelooflijk uit je bek met heel uw vorige repliek. Compleet geschift ben jij.

BEWIJS om te beginnen wie die " Brad Linning" is, bewijs wat zijn functie is/was, wanneer en waarom hij ontslagen is. Dan kunnen we misschien eens verder praten, wat nog nooit gelukt is met jou hé.

Besides, who gives a monkies wie die Linning is. Waar het om gaat is dat er NIEMAND van betekenis onslagen is, maar dat kan jij niet vatten.

Wat iedereen (behalve Illwill) wel weet is dat Meyers de grote baas was van Norad en direct na 9-11 gepromoveerd werd (ipv ontslagen). Dat generaal Eberhardt de commandant was van de Norad operaties die dag, ook gepromoveerd werd (ipv ontslagen).

Maar ja, incompetentie dat er toch was hé? En kanjers van blunders. Zo veel zelfs dat er promoties kwamen voor diegenen met de meeste verantwoordelijkheden. Tja, das de logica van de Illwill doctrine hé.
Oud 6 mei 2006, 00:33   #273
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox Bekijk bericht
Staal plooit nu eenmaal een beetje als er een zwaartekracht aangedreven voorhamer van een paar 1000 ton op inslaat.

'k weet niet hoor. Wat had je verwacht, dat de kolommen mooi bleven staan na zo'n doodsklap?

Ondertussen al eens een borstelsteeltje horizontaal gehouden demoncratsteve?
Ja en? Wat wil je hier nu mee zeggen?
Ik heb toch al gezegd dat enkele perimeter columns zelfs totaal vernietigd waren door de inslag.
Maar dit is geen antwoord op mijn vraag daarboven.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve
Als Maddox TERECHT beweerd dat iets recht naar beneden valt (ervan uitgaande dat enkel zwaartekracht aan 't werk was) hoe zal hij dan de LATERALE ejectie van stalen columns gaan verklaren? Ik heb foto's van gebouwen waar secties van die columns letterlijk als speerpunten insteken. Hoe groot moet die laterale force wel niet geweest zijn om dit te bewerkstelligen?
HOE verklaar jij dat deze zware columnsecties niet recht naar beneden zijn gevallen, maar horizontaal tot 150 meter ver zijn "gevlogen"?

Laatst gewijzigd door democratsteve : 6 mei 2006 om 00:34.
democratsteve is offline  
Oud 6 mei 2006, 00:50   #274
democratsteve
Minister-President

democratsteve's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 2004gun Bekijk bericht
Geef ik al eens een complimentje, dames plegen daar gevoelig voor te zijn ... maar dat is natuurlijk buiten onze steen gerekend ...
Hihi.
EEnmaal je er gelegen hebt bij Stone, blijft dat zo.
Ik ken niemand die zo wraakzuchtig en onvergevingsgezind is al zij.
Ikzelf heb na de eerste "strubbelingen" ook herhaalde malen geprobeerd de "strijdbijl te begraven". Tevergeefs.
Daarom dat ik haar persoonlijke aanvallen al een tijdje negeer.
Enkel als ze hier weer eens komt aandraven met het Heilige NIST en de leugens in hun rapporten, wil ik dat nog wel eens rechtzetten.
Heb jij ondertussen al iets van de origele WTC-plannen gezien?8)
Toen ik dit voor het eerst postte (dat niemand de plannen heeft gezien) reageerde ze met een hoop met daarbij de opmerking, "wil je nu zeggen dat de plannen van het WTC geheim (classified) zijn?"
Ik heb haar toen geantwoord dat ze dan maar eens een link moest posten als zij meende dat die plannen niet geheim zijn.
Nooit een antwoord op gehad.
Oh ja, ze heeft wel een tekening geplaatst die de NIST-klojo's zelf hebben gemaakt.
Enfin, ik steek m'n tijd niet meer in dat w....
Oud 6 mei 2006, 01:36   #275
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
HOE verklaar jij dat deze zware columnsecties niet recht naar beneden zijn gevallen, maar horizontaal tot 150 meter ver zijn "gevlogen"?
Vrij simpel. Neme 10000 ton met een versnelling van 9.81 m/sec² verticaal.
Zet er een voorwerp onder dat niet meegeeft. De funderingen dus. Hetgeen er tussenin zit moet ergens naar toe.

On een voorbeeld te geven dat je in praktijk kan doen. 1 geharde stalen spijker, een betonnen blok. Tik die spijker heel voorzichting in het beton, zodanig die net blijft rechtstaan. Neem een veel zwaardere hamer. Zet een veiligheidsbril op. Geeft de arme spijker een enorme oplawaai.
maddox is offline  
Oud 6 mei 2006, 09:28   #276
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door democratsteve Bekijk bericht
Hihi.
Ikzelf heb na de eerste "strubbelingen" ook herhaalde malen geprobeerd de "strijdbijl te begraven". Tevergeefs.
Daarom dat ik haar persoonlijke aanvallen al een tijdje negeer.
Enkel als ze hier weer eens komt aandraven met het Heilige NIST en de leugens in hun rapporten, wil ik dat nog wel eens rechtzetten.
Heb jij ondertussen al iets van de origele WTC-plannen gezien?8)
Toen ik dit voor het eerst postte (dat niemand de plannen heeft gezien) reageerde ze met een hoop met daarbij de opmerking, "wil je nu zeggen dat de plannen van het WTC geheim (classified) zijn?"
Ik heb haar toen geantwoord dat ze dan maar eens een link moest posten als zij meende dat die plannen niet geheim zijn.
Nooit een antwoord op gehad.
Oh ja, ze heeft wel een tekening geplaatst die de NIST-klojo's zelf hebben gemaakt.
Enfin, ik steek m'n tijd niet meer in dat w....
Je blijft maar liegen.
De tekeking was een originele tekening van de ontwerpers van de WTC.

Jij BEWEERDE dat ze vals was, omdat ze de vloeren van de central core toonde, en omdat er VOLGENS JOU in de central core helemaal geen vloer was!
De énige die toen loog was jij, eerst over de NIST-onderzoekers die de plannen niet hadden, dan over de "vervalste" tekening, dan over de vloeren!

Ik wacht nog altijd op de bewijzen voor jouw bewering dat de NIST-onderzoekers de plannen van de WTC niet hadden.
Ik wacht nog altijd op de bewijzen voor jouw bewering dat het staal van de WTC uit China kwam.
Ik wacht nog altijd op de bewijzen voor jouw bewering dat de buiten-kolommen van het WTC geen vertikaal-dragende rol speelden.
Ik wacht nog altijd op uitleg waarom staal in Madrid wel kan "failen" en in New York niet!

Jouw tuttebel (aka oerdom, trezebees, Illwill, Nadine, Wreker en Malinois)

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 mei 2006 om 09:45.
Firestone is offline  
Oud 6 mei 2006, 09:41   #277
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hihi.
En weer eens een persoonlijke aanval.

Je kunt altijd links geven die mijn "wraakzuchtigheid" aantonen.

Wat ik straf vind is dat jij niet alléén leugens over mij post (bijvoorbeeld dat ik een doublenick ben van Illwill, Nadine, Wreker, Malinois), beledigingen over mij post (bijvoorbeeld dat ik oerdom ben), en nadien nog het lef hebt om dat te ontkennen! En daardoor mij dus van leugens te beschuldigen!

Wat jij echter niet kunt pikken is dat ik jou inhoudelijk op zever betrap (zie maar in deze thread). Dan reageer je steevast met persoonlijke aanvallen, zoals hier, zoals in de Moussaoui-thread, waar je heel terecht geknipt werd.

Jouw tuttebel (aka oerdom, trezebees, Illwill, Nadine, Wreker en Malinois)

Laatst gewijzigd door Firestone : 6 mei 2006 om 09:42.
Firestone is offline  
Oud 6 mei 2006, 09:49   #278
Firestone
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als Maddox TERECHT beweerd dat iets recht naar beneden valt (ervan uitgaande dat enkel zwaartekracht aan 't werk was) hoe zal hij dan de LATERALE ejectie van stalen columns gaan verklaren? Ik heb foto's van gebouwen waar secties van die columns letterlijk als speerpunten insteken. Hoe groot moet die laterale force wel niet geweest zijn om dit te bewerkstelligen?
Citaat:
Eindelijk geeft democratsteve toe dat de instorting van de WTC helemaal niet lijkt op controlled demolition.
Oud 6 mei 2006, 09:55   #279
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Hoofd van ILWILL Braindead Communications in Zakkemakke zeker????

Man je LULT hier toch ongelooflijk uit je bek met heel uw vorige repliek. Compleet geschift ben jij.

BEWIJS om te beginnen wie die " Brad Linning" is, bewijs wat zijn functie is/was, wanneer en waarom hij ontslagen is. Dan kunnen we misschien eens verder praten, wat nog nooit gelukt is met jou hé.

Besides, who gives a monkies wie die Linning is. Waar het om gaat is dat er NIEMAND van betekenis onslagen is, maar dat kan jij niet vatten.

Wat iedereen (behalve Illwill) wel weet is dat Meyers de grote baas was van Norad en direct na 9-11 gepromoveerd werd (ipv ontslagen). Dat generaal Eberhardt de commandant was van de Norad operaties die dag, ook gepromoveerd werd (ipv ontslagen).

Maar ja, incompetentie dat er toch was hé? En kanjers van blunders. Zo veel zelfs dat er promoties kwamen voor diegenen met de meeste verantwoordelijkheden. Tja, das de logica van de Illwill doctrine hé.
LOL, jij hebt zelf nog nooit 1 bewijs gegeven voor alles en iedereen wat jij gepost hebt op dit forum en nu kom je zelf af...wat ben je toch een hypocriet.
Hoofd communications is zowat het belangrijkste wat er is misgelopen op 9/11 snul! Vandaar dat hij ook zijn ontslag heeft gekregen waarschijnlijk.
Punt is dat het tegenspreekt wat jij iedereen weer wilde wijsmaken en daarom geef JIJ er niets om.

Citaat:
Bewijs jij dit dan ook even ok...
illwill is offline  
Oud 6 mei 2006, 09:57   #280
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Heel erg simpel te verklaren. Dit is gewoonweg niet waar. Ze zijn helemaal niet tot op 150 meter ver en horizontaal gevlogen. Is dit wel het geval...bewijzen muts!
illwill is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be