![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou het veel interessanter gevonden hebben indien Mo naar vb. de Azteken was geteleporteerd! Dan hadden de moslims écht nog kunnen zeggen dat Mohammed de Nieuwe Wereld had ontdekt... maar nee, Allah had liever dat een christenhond zoals Columbus met die eer ging lopen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het christendom ligt dat wel enigzins anders. Alles is controleerbaar. Het gaat om ooggetuigen verslagen. Het wordt bevestigd door de geschiedenis, door de archeolgie en tal van andere zaken die echt wel onmiskenbaar zijn. Er zijn meer historische bronnen over Jezus, dan over Alexander de Grote. En dat Alexander bestaan heeft, durft niemand nog ontkennen. Ik wil alleen maar zeggen dat ik redens heb om aan te nemen dat de koran een menselijk verzinsel is. Een engel die een analfabeet dicteerde lijkt mij onwaarschijnlijker dan het verslag van iemand die vertelt wat hij gezien heeft, zonder ooit te weten dat zijn geschrijf als gezaghebbend zal worden aanzien. Daarom alleen al, is het logischer om meer vertrouwen te hebben in de Bijbel. Ik vind dat een argument dat kan tellen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 mei 2006 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
|
![]() Citaat:
Een idd hij was geteleporteerd en de buraq is maar een oorzaak in de teleportatie,. Het is ook bewezen dat teleportatie mogelijk is en zelfs spreekt men in de wetenschappelijke kringen over een worm-gate waardoor je aan de andere kant van de galaxy kunt geraken, de quantium fysica en de theorie van de gravitatie van einstein is daar ook een bewijs, de isra een de mi3raj is in dit geval een wonder voor mo7ammed sas,.
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 mei 2006 om 10:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Parlementslid
|
![]() Goed stukje Webcrouseder, hoe komt ge eraan ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() Matth.19:26 Jezus keek hen aan en zei tot Hen: "Bij de mensen is dit onmogelijk, maar bij God zijn alle dingen mogelijk", was ook van toepassing op het feit als mensen ogenschijnlijk geen oplossing meer zagen in hun problemen, dit voor God geen enkle probleem is om het te verhelpen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als er al bewezen is dat teleportatie mogelijk is, dan moet ik je toch vertellen dat "beam me up Scotty" een FICTIE-serie is, en geen wetenschappelijke documentaire hoor. Waarom had Mohammed trouwens een gevleugeld paard nodig als hij dan toch eenvoudigweg "beam me up Scotty" had kunnen zeggen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() So?...
Dus jij gelooft in blaaskes of maakt ons blaaskes wijs. So? Dus jij gelooft in Star Trek programmatjes Citaat:
Maar weet je in feite wat Mo écht gedaan heeft die nacht dat hij niet in zijn eigen bed lag? Het gebeurde namelijk kort nadat Kahidja was gestorven, en binnen de periode dat hij verplicht was een rouwperiode in te lassen en geen andere vrouwtjes te bezoeken. Nu was er in de buurt nog een weduwe... en daar had Mohammed stilletjes de nacht doorgebracht. Alleen was hij erop betrapt dat hij niet thuis had geslapen, dus heeft ie het verhaaltje van dat vliegend paard even uit zijn mouw geschud. Knap gevonden hé! Alhoewel ik me afvraag of er tegenwoordig nog veel vrouwtjes rondlopen die zulke verhaaltjes geloven als het ventje niet thuis is komen slapen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 7 mei 2006 om 12:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Indien je echter bedoelt dat Mohammed al kennis had over de huidige technologische ontwikkelingen (en de toekomstige technologische ontwikkelingen) dan vraag je je toch af waarom hij toen al niet die kennis heeft gedeeld, terwijl de mensheid nu nog steeds moet wachten tot de ongelovige westerse honden die technologie ontdekken. Zie eens wat er had kunnen gebeuren als mohammed toen al had duidelijk gemaakt wat je met die olie allemaal kon doen? Waarom heeft mohammed in feite geen prototype van een Saturnusraket nagelaten? Waarom moest hij zijn reis met een gevleugeld paard maken dat niemand sindsdien nog gezien heeft? Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik herhaal mijn vraag:
... een algemeen aanvaarde definitie van het woord God hiermee bedoel ik niet enkel een vertaling van het woord uit de oude talen maar vooral een inhoudelijke definitie van het begrip 'God' dat vandaag bruikbaar is. Niemand heeft dit hier tot nu toe gegeven.
multiculturele samenleving: een bonte maatschappij bestaande uit een evenwichtige verdeling van vele verscheidene culturen en religies. Hierbij bestaat dan wel respekt voor de oorspronkelijke cultuur/religie van de autochtone bevolking. De multiculturele samenleving is geen biculturele samenleving bestaande uit autochtonen en daarnaast een invasiemacht van een competitieve cultuur met uitbreidingsdrang zoals de islam. '' |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() 8) Groet Ronny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
- dingen die men nog niet kon/kan verklaren toch een oorzaak te geven - controle te houden over minder opgeleiden - een slechte situatie te verklaren (test, naar de hemel als ge er niets aan doet) - de eigen schuld/problemen/zwakte ergens anders te leggen (het was de wil van god,..) - mensen die een probleem hebben met het feit dat ze ooit zullen sterven een illusie te geven op een beter leven na de dood - mooie verhaaltjes rond te fantaseren - macht te legitimeren - verdrukking van anderen te legitimeren - .... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |