![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Links Dit forum is voorbestemd voor een beperkte groep die wil discussieren rond linkse thema's. Om deel te nemen aan de discussies moet u zich hier aanmelden. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Waarom moet ik altijd zo zagen om argumenten, hoe moeilijk is het om stellingen die jullie publiceren te staven met enige bewijzen. Antwoord: zeer moeilijk wat het zijn vulgaire leugens. Mag ik als vriendelijk doch dringend verzoeken om in de toekomst af zien wat het publiceren van vulgaire leugens. Dank bij voorbaat.
![]() |
![]() |
#42 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nee wat ik wel deed was in de betoging rondlopen en daar met zo veel moglijk mensen een inhoudelijke discutie houden(mss moet je er ook eens aan denken om met ongeorganiseerden te praten en hun mening te polsen).Deze gesprekken, evenals deze tijdens de campagne voor en na de betoging in antwerpen(want in antwerpen bleven we campagne voeren naar gent)hebben me hadden een aantal gezamelijke conclusies. En wat de mobilizatie betrof was het jawel, dat die mensen vooral waren gekomen doordat de ALS hen had aangesproken. Een van de gesprekken die me echter is bijgebleven was met iemand van de KDG. Die vonden het opvallend dat er zo weinig mensen van hun school waren, en dat ze enkel een afishe met domme cartoon hadden gezien zagen ze als oorzaak hiervoor. Van een eisenpaket hadden ze zelf nog niet gehoord. Dan nu even les 1 hoe bouw ik een breed strijdplatform op: Trek de straat op, ga in aula's, hallenen resto's spreken. Nodig iedereen die mee campagne wil vovoeren uit naar een actiecomitee waar het hoe en het wat van de campagne besproken wordt. De klemoon licht op de campagne en iedereen die naar de comite's komt wordt verwacht regelmatig op het terein actief te zijn. Als ongeorganiseerden op deze weize de meerderheid van de activisten gaan uitmaken ben je uiterst goed bezig, wan dan heb je pas echt veel volk bereikt. Dat is de methode die volgens mijn ervaringen werkt.Dat harko onder een bede beweging iets anders verstaat was me al langer duidelijk. Laatst gewijzigd door dragons : 8 mei 2006 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
ALS is niet alleen mega bangelijk revolutionair, als is ook nog eens mega bangelijk goe bezig!!! Zo goed? Over dat 'breed strijdplatform' heb ik inderdaad een andere mening. Dat jullie mensen aangesproken hebben is een goeie zaak, verwacht je daarvoor een medaille? Voor de rest is mij niet echt duidelijk wat je punt is. Oorspronkelijk bericht door Harko ![]() "Opvallend was de anti-Leuven retoriek van een aantal organisaties en sprekers na de betoging." "Wij mogen ons niet laten doen door de verdeel-en-heers tactiek van de regering en de officiële instellingen" "Een aantal vertegenwoordigers van studenten en personeel zijn slechts onder druk van de basis tot actie overgegaan" Dit mag je mij wel eens uitleggen. Stuk voor stuk vulgaire zever, waar geen enkel maar dan ook geen enkel argument voor wordt gegeven. Ik blijf natuurlijk wel geduldig wachten op een uitlege uitleg over bovenstaande beschuldigingen.
http://kameraadharko.blogspot.com/ Laatst gewijzigd door Harko : 8 mei 2006 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() ![]() [size="1"]ik denk dat Harko een cursus nederlands nodig heeft[/size] ![]() [SIZE="1"]eigenlijk, Harko, waarom reageert gij zo gelijk een rat in het nauw? Ale jong zo agressief zeg, ne mens zou vergeten dat er veel punten zijn waarover je het eens zou moeten zijn met ALS, als je natuurlijk inderdaad tegen het kapitalistische systeem wil vechten, maar dat jij dat zou willen heb ik alleen van horen zeggen van anderen hier. Van hetgeen ik hier van jouw al gelezen heb, zou je net zo zeer lid kunnen zijn van de liberalen. Voor dat laatste zinnetje mag ik een scheldtirrade verwachten zeker?[/SIZE] ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Tips over hoe goed te mobiseren hoef ik echt niet te krijgen, remember Gent? Dat jullie blijkbaar een breed platform zien als allerlei individuen die jullie rond als willen verzamelen, dat is inderdaad niet mijn definitie. Trouwens als er iemand lessen nederlands nodig heeft -> zoek de 99 fouten in de post van dragons Wat er liberaal zou zijn aan wat ik zeg ik mij een raadsel maar ja, het merendeel van proletarier zijn posts zijn mij een raadsel. Ondertussen blijf ik geduldig wachten op enige argumentatie bij de dwaze uitspraken in twee van jullie artikels. Is dit werkelijk zoveel gevraagd? Als jullie het groot gelijk toch aan je kant hebt, moet het een koud kunstje zijn om met een paar 'bewijsjes' af te komen.
http://kameraadharko.blogspot.com/ Laatst gewijzigd door Harko : 8 mei 2006 om 18:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Als je me leert schrijven zonder spelfouten zal ik je leren schrijven met inhoud ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://kameraadharko.blogspot.com/ Laatst gewijzigd door Harko : 9 mei 2006 om 09:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Vreemdeling
|
![]() hihi harko snapt er niks meer van. waarschinlijk is peeschijven een te proletarische benaming
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Oorspronkelijk bericht door Harko ![]() "Opvallend was de anti-Leuven retoriek van een aantal organisaties en sprekers na de betoging." "Wij mogen ons niet laten doen door de verdeel-en-heers tactiek van de regering en de officiële instellingen" "Een aantal vertegenwoordigers van studenten en personeel zijn slechts onder druk van de basis tot actie overgegaan" Dit mag je mij wel eens uitleggen. Stuk voor stuk vulgaire zever, waar geen enkel maar dan ook geen enkel argument voor wordt gegeven. Ik blijf maar op mijn honger zitten, is hier echt geen ene trot aanwezig die mij enige argumentatie kan geven bij bovenstaande zever-beschuldigingen?
http://kameraadharko.blogspot.com/ Laatst gewijzigd door Harko : 9 mei 2006 om 13:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Al diene zever voor wa wurtels!
Wij bureaucraten laten ons door het ministerie tenminste omkopen voor asperges, dat staat beter.
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#56 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() en proleet, wilt ge die wortelschijven uit mij privé-internetleven wel eens stil houden? harko denkt dat ik een serieus mens ben enzo!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik zie dat Jonasje terug is uit blokverlof en dat hij weer eens allerlei hysterische posts zit te posten. Zou dit betekenen dat ik ooit nog een antwoord ga krijgen op mijn vragen, of moet ik eeuwig gebukt gaan onder deze zware last der onwetendheid?
![]() |
#58 |
|
![]() ik zou het eigenlijk liever hebben over de laatste tekst van ALS hierover, over de laatste nota van VDB want die is werkelijk hilarisch.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() de tekst van ALS hé, die van VDB vind ik minder fijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Case closed...
![]() |