Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2006, 18:14   #81
Riksken
Parlementslid

Riksken's schermafbeelding

Standaard

Ik kan het best pruimen dat jonge Vlamingen zich wat weerbaarder opstellen.
Riksken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 18:32   #82
Djiezes
Europees Commissaris

Djiezes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
De laatste plaatsen idd.
Ondertussen worden jullie uitgekotst door 95% van het 'eigen volk', dwz: door de mensen die je beweert te willen redden van de multiraciale ondergang door de immigratie uit de Turd World. Hoe voelt het aan om te strijden voor een volk dat helemaal niet gered wil worden door jullie?
Dat kan m'neer geen zak schelen want m'neer heeft namelijk lak aan democratie.
Djiezes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 18:35   #83
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
Dat kan m'neer geen zak schelen want m'neer heeft namelijk lak aan democratie.
tja, als je in een dictatuur leeft kom je dat wel eens tegen
Oud 8 mei 2006, 19:24   #84
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weisse Wolf Bekijk bericht
95% lijkt me fors overdreven maar je hebt gelijk het meerendeel van het volk kunnen we omschrijven als een volgzame kudde die zich gewillig naar de slachtbank laat voeren. Mij maakt het in ieder geval niks uit hoor, ik zal met veel plezier dezelfde weg blijven volgen.
Dan zal het ook niet lang meer duren eer je in de gevangenis beland. Niet dat ik daarvan zal wakker liggen, maar soit...8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 19:27   #85
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Riksken Bekijk bericht
Lukraak mensen aanvallen en ze zo goed als doodslaan, noem jij dus "zich weerbaar opstellen". ??
Oud 8 mei 2006, 19:49   #86
lyot
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Het goedkeuren van geweld om racistische redenen is verwerpelijk. Met weerbaarder opstellen heeft dit niets te maken, als we uitgaan van de gegevens die in deze zaak bekend zijn. Het was een louter offensieve en geen defensieve daad;
Oud 8 mei 2006, 19:49   #87
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FISHERMAN Bekijk bericht
Een duidelijke oproep tot geweld.

Net zoals bij Kaatd verheerlijking van geweld. Het verschil is dat dit voor linksen blijkbaar is toegestaan en rechtsen hiervoor geband worden van het forum. Kaatd haar permanente ban werd trouwens ongedaan gemaakt door het hysterisch gekrijs van de linkse "democraten"

Laatst gewijzigd door Sinistra : 8 mei 2006 om 19:50.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 19:54   #88
Sinistra
Banneling

Sinistra's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Djiezes Bekijk bericht
En het feit dat zijn nick "Guderian" is maakt hem ook geen nazi zeker?
Ik denk dat jij best ook even in de spiegel ziet als ik jouw bijdrage over Israël en de Palestijnen lees....
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 19:55   #89
Weisse Wolf
Minister

Weisse Wolf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Lukraak mensen aanvallen en ze zo goed als doodslaan, noem jij dus "zich weerbaar opstellen". ??
Wie zegt dat het lukraak was? Wat kwamen die bruinen daar trouwens doen in de buurt? Een pintje drinken?
Oud 8 mei 2006, 19:58   #90
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie zegt dat het lukraak was? Wat kwamen die bruinen daar trouwens doen in de buurt?
Daar had niemand zaken mee. Het staat iedereen vrij zich waar dan ook te bevinden. Ook in de buurt van een café vol debielen 8)

Laatst gewijzigd door Pietje : 8 mei 2006 om 20:00.
Oud 8 mei 2006, 20:09   #91
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khonnor Bekijk bericht
Heel eenvoudig. Dit is elders al bekend gemaakt op het wereldwijde web.
Het internet is er toch voor iedereen?
tja, dan zijn reglementen in feite overbodig...net zoals wetten.Kijk, er zijn landen waar het toegestaan is uw vrouw af te ranselen. In België normaal gezien niet.Dus de volgende keer dat iemand zijn vrouw een pak slaag geeft , dan moet die maar gewoon tegen de polies zeggen: "ja maar in zus-en-zo -land is dat toegelaten! Wat komen jullie nu zagen, zeg!"
Versta je wat ik wil zeggen? Op dit forum is het verboden om namen van forumgangers publiek te maken, dat die namen op andere sites beschikbaar zijn, verandert daar niets aan.Voor mij hebt ge een overtreding begaan.En nogmaals, ik wil helemaal niet dat gij daarvoor "gestraft" word, enkel dat ge uw ongelijk toegeeft.Als ge door het rood licht rijd, en de agent heeft u gezien gaat ge toch ook niet ontkennen, of wel? Wat zijn dat nu voor kleinekinderstreken!
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 20:11   #92
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Daar had niemand zaken mee. Het staat iedereen vrij zich waar dan ook te bevinden. Ook in de buurt van een café vol debielen 8)
Je moet al redelijk debiel zijn om als bruine in de buurt van de Kastelein wat gaan rond te wandelen. Dit was pure provocatie!
Oud 8 mei 2006, 20:37   #93
Max van Dietschland
Perm. Vertegenwoordiger VN

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik ook, maar iemand zonder verweer bijna doodkloppen vind ik er toch over hoor. Daar valt toch ook maar weinig eer bij te rapen. Integendeel het enige waar je zou belanden is in de bak en je geeft de linkse vijand de extra munitie. Bovendien brengt het ons verder van de beoogde regimeverandering. Tot aan de regimeverandering roep ik de alle nationalisten op tot kalmte. Hoe moeilijk dat soms ook kan zijn. Zelfdicipline en zin voor orde is de beste weg tot succes. Deze actie had dus totaal geen zin. Men zou beter zijn krachten sparen en zich organiseren, tegen het regime, mocht de demokratische weg geen uitkomst meer bieden. Bijvoorbeeld als de rechtbank het Vlaams Belang verbied of door de grote toevloed van vreemdelingen het Vlaams belang electoraal verzwakt. Het spreekt voor zich dat dit altijd in overleg en samenwerking met de partij dient te gebeuren.

Met nationaal solidaristische groet

Max

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 8 mei 2006 om 20:39.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 20:56   #94
Max van Dietschland

Max van Dietschland's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We weten helemaal niet wat de aanleiding was tot de vechtpartij. Lijkt me redelijk verdacht dat twee kleurlingen daar wat gaan rondwandelen op een zaterdagavond.
En het onderzoek naar de feiten zal uiteraard en helaas weer niet objectief gebeuren, waardoor we daar weinig zullen van weten. Het feit is dat die 2 nationalisten zeer zwaar door het regime zullen aangepakt worden. Wedden dat ze veel zwaarder zullen gestraft worden dan minderjarige allochtone moordenaars.

Maar ik blijf erbij indien het een offensieve daad was, vind ik dat vooral dom en steun ik dit hoegenaamd niet. Indien het een defensieve daad was uit zelfverdediging, dan alle begrip. De preciese feiten kennen we helaas niet.

https://x.com/dietschland

Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 8 mei 2006 om 20:58.
Max van Dietschland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 21:17   #95
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door max4westland Bekijk bericht
En het onderzoek naar de feiten zal uiteraard en helaas weer niet objectief gebeuren, waardoor we daar weinig zullen van weten. Het feit is dat die 2 nationalisten zeer zwaar door het regime zullen aangepakt worden. Wedden dat ze veel zwaarder zullen gestraft worden dan minderjarige allochtone moordenaars.

Maar ik blijf erbij indien het een offensieve daad was, vind ik dat vooral dom en steun ik dit hoegenaamd niet. Indien het een defensieve daad was uit zelfverdediging, dan alle begrip. De preciese feiten kennen we helaas niet.
Inderdaad! Voor de media is het al een uitgemaakte zaak wie hier schuld treft. Ze weten niet wat de aanleiding was tot deze vechtpartij maar toch wijzen ze al met een beschuldigende vinger in de richting van De Kastelein.
De site van De Kastelein is tijdelijk offline, vanwege leugens in de pers over ons, ons café en het overgrote deel van de scene, zo staat er te lezen. Wil wel eens weten wat er zich daar echt heeft afgespeeld zaterdagavond.
Oud 8 mei 2006, 21:21   #96
C uit W

C uit W's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Phrea|K Bekijk bericht
Geef es een voorbeeld van liberaal geweld in dezelfde orde als 'huidhoofden slaan 2 allochtonen in elkaar'. Je hoort zulke zaken enkel over extreem-rechts én extreem-links (antifa en sommige anarchisten). Waarom?
Andere groep, andere manieren he.
Geef jij eens een voorbeeld van extreem rechts/linkse megafraude of diefstal?
Of drugssmokkel, wapenhandel, ...?
Oud 8 mei 2006, 21:26   #97
Khalid
Schepen

Khalid's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Khalid
Standaard

Citaat:
Inderdaad! Voor de media is het al een uitgemaakte zaak wie hier schuld treft. Ze weten niet wat de aanleiding was tot deze vechtpartij maar toch wijzen ze al met een beschuldigende vinger in de richting van De Kastelein.
De site van De Kastelein is tijdelijk offline, vanwege leugens in de pers over ons, ons café en het overgrote deel van de scene, zo staat er te lezen. Wil wel eens weten wat er zich daar echt heeft afgespeeld zaterdagavond.
ik vraag mij af wat u reactie zou zijn als men het over de de omgekeerde scenario had(allochtoon valt autochtoon aan) of toch ni
Khalid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 21:31   #98
Casca
Minister

Standaard

Wat een extreem-rechts gekonkel op deze thread.
Casca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 21:32   #99
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke Bekijk bericht
Allochtoon in levensgevaar na gevecht met skinheads

Vorige nacht zijn twee allochtonen in Brugge afgetroefd door een groep skinheads. Eén van de slachtoffers verkeert in levensgevaar. Vijf skinheads uit Brugge, Lubeek, Turnhout en Huldenberg zijn opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket. Bij de slagen werden geen wapens gebruikt.

De feiten gebeurden langs de Maalse Steenweg ter hoogte van café De Castelein. Die herberg kwam eerder al in het nieuws toen er werd geschoten. Het café staat bekend als een ontmoetingsplaats voor extreem-rechtse aanhangers. Op het moment van de feiten was er volgens het Brugse parket een huwelijksfeest aan de gang. Wat de exacte aanleiding was voor de slagen, is nog niet duidelijk.

*KNIP*

Proficiat aan de mensen die het land hebben verdedigd met hun leven!!

Geachte

Oproepen tot geweld en rassenhaat is niet toegestaan. Gelieve de forumetiquette te bewaren.

Elo
Uw buurtmoderator
Vind dit verre van een heldendaad

Met 5 of meer een oudere vent in mekaar slaan, en moesten daarvoor waarschijnlijk nog eens eerst enkele pinten "moed" binnen kappen.

Dat ze naar Antwerpen, Brussel, Luik trekken en ze zullen niet lang moeten zoeken om leuke arrogante Noord Afrikanen te ontmoeten.

Dit is eigenlijk hetzelfde niveau als dat van marokkaans gespuis.

Laatst gewijzigd door colargo : 8 mei 2006 om 21:35.
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2006, 21:41   #100
Weisse Wolf
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Khalid Bekijk bericht
ik vraag mij af wat u reactie zou zijn als men het over de de omgekeerde scenario had(allochtoon valt autochtoon aan) of toch ni
Wat stel je dan voor? Dat we ons allemaal laten neersteken zoals die arme Joe?

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be