![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar t'is waarschijnlijk de drank die de drempel weer heeft doen verlagen, ben er zeker van indien ze daar nuchter hadden gestaan dat ze toch wel wijs genoeg waren geweest om hun eigen leven niet naar de kloten te laten gaan voor een "ouwe neger!". Beetje meer structuur, discipline, inzicht & planning als je iets wilt doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#104 |
Minister
|
![]() Het is de schuld van de linkse politiek dat een aantal low-lifes 2 onschuldige mensen in mekaar slaan. Juist ja.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leg dat eens uit !! 8)
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#107 |
Minister
|
![]() Als ik in een bruine buurt wat ga rondwandelen moet ik ook niet verwonderd zijn dat er problemen van komen.
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#109 |
Banneling
|
![]() *knip*
Off-topic en persoonlijk. mvg, Arnold. |
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() kastelein..., meer dan de helft v/d bruggelingen weet zelfs niet dat het een samenkomst is van skinheads!!
Wat zou een (zwarte) franse man die op iemand staat te wachten dan dit weten! Gelukkig was het geen "zwarte speler" van club brugge ![]() ![]() ps : De volgende keer mogen ze wel een arrogante marokkaan pakken. Laatst gewijzigd door colargo : 8 mei 2006 om 22:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
't Is te hopen dat jij geen kinderen hebt. Ik zou niet graag in hun schoenen zijn als ze jou een "lompe kletskop" noemen.
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() Uiteraard geen reden, maar het feit is dat er ook een blanke rasta bijliep en het is dan ook algemeen geweten dat autochtone jongeren met een rastakapsel vaak radikaal antifascistische en extreem-linkse ideeën hebben en het feit dat ze zich in de buurt van het skinhead-café De Kastelein bevonden is op zich al verdacht, het zou me niet verbazen dat die twee probeerden extreem-rechtse skinheads uit te dagen of op ze minst probeerden info te verzamelen over hen om ze nadien door te spelen aan de al even gewelddadige Gentse autonome Antifa wat niet wil zeggen dat het niets minder is dan een lage krapuleuze daad vanwege die kaalkoppen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dan mogen "ze" hem idd half dood slaan. Maar dit was het dus duidelijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Welke belediging rechtvaardigt hetgeen er gebeurd is? Echt, 2 mensen zijn in elkaar geramd door minstens 3 andere mensen. Ongeacht hun kleur, overtuiging of zelfs maar geslacht, is dit een weerzinwekkende daad.
Laatst gewijzigd door Pieke : 8 mei 2006 om 22:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Onnozelaars! Dat er een mens halfdood is geklopt kan hen geen ene moer schelen. 't Is toch maar ne zwarte. *knip* Geknipt op vraag van geviseerde. mvg, Arnold.
![]() |
![]() |
#117 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Twee skinhead en een ezelskop (nen derde skin dus) Toch spijtig dat vuil gespuis als jullie dit forum telkens komen verzieken met jullie walgelijke debiliteiten.
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wat jij antisemietische (sic) bijdragen noemt, is niet meer of niet minder dan kritiek op het beleid van de Israelische regering. Maar ja, kritiek op Israel staat voor jou blijkbaar gelijk aan nazisme/fascisme/anti-semitisme ![]() En ik kan je misschien maar beter een stap voor zijn... Mocht je me nu willen beschuldigen van sympathieën voor Hamas/Jihad/Fatah/Hezbollah en consoorten; ik daag je uit om één post van me te vinden, waarin ik hun aanslagen tegen Israelische burgers verdedig of toejuich, of waar ik akkoord ga met het regeringsbeleid van Hamas of hun voorgangers. PS: Ik word hier trouwens evengoed voor communist of vuile linkse versleten wanneer ik hier iets zeg dat niet in het rechtse kraam pas. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Helemaal geen reden om te feesten.
![]()
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In ieder geval bewijst dat niets, dat iemand de één of andere nick neemt.Gij zou u bvb. Pinochio kunnen noemen, dan zou dat nog altijd niet bewijzen dat ge een leugenaar zijt, nee? ![]() |
|
![]() |
![]() |