![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#182 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meer autosnelweg, meer regenputwater met dreft, minder chemicaliën uit een flesje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of rijd je meer dan 200000 km / jaar op autostrades? En ik gebruik een ecoflesje. Onschadelijk voor het milieu. Wat van dreft niet kan gezegd worden, lekka pfuh 8)
![]() |
![]() |
#184 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De enige oplossing dan is stoppen aan een tankstation, en je ruiten kuisen.... En nu, back to business, ging het hier niet om een zwarte die in coma is geklopt door een paar laffe skins?
"I've got a french word I wanna share with you tonight, even though most of you are probably from Nicaragua." "Un, quatorze, cinq... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH" Laatst gewijzigd door Khonnor : 11 mei 2006 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, er is helemaal geen contradictie tussen persoonlijke sympathie voor de situatie van een asielzoekersgezin en het pleiten voor een restrictief toelatingsbeleid. Laatst gewijzigd door baarle : 11 mei 2006 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | |
Burger
|
![]() Citaat:
ZEg ten eerste het ging over de situatie in Brugge, stommerik! Leer eens GOED lezen! ten tweede als je toch begint over de situatie aan tankstation, zeg mij eens heb je al ooit iets gehoord over GEDULD hebben? Wat je vertelt zegt veel hoe je mensen rondom je behandeld. ZEg eens hoe zie je dit ten opzichte van gehandicapten? als het van jou mag afhangen zou je iedereen in elkaar slaan. Dit bevestigt nogmaals dat je zeker "therapie" nodig hebt om te leren omgaan met je geduld en je stres!! ![]() Laatst gewijzigd door sony : 11 mei 2006 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#187 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
heb jij therapie nodig? ![]() wat u zegt houdt geen steek, einde discussie
Laatst gewijzigd door Alle : 11 mei 2006 om 16:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#189 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
|
![]() Citaat:
... dan schrikken ze ervan dat sommigen hierdoor gefrustreerd geraken. Als een moslim zo gefrustreerd geraakt door zijn koran, dat hij een zelfmoordaanslag pleegt, is het steeds de RECHTSEN hun schuld, want de arme terroristjes zijn gefrustreerd, want ze krijgen geen kansen van die racisten. Zou je dan op den duur geen racist worden, als ze je telkens zo stigmatiseren? Maar o wee als er dan eens enkele gefrusteerden van onze kant iets terugdoen, omdat de provocatie te groot wordt. Dan kijkt men nooit in eigen boezem, maar diaboliseerd men skinheads maar verder. Dan heeft men plots bewijs. Die vele autochtonen die door de pamperkindjes overvallen, bestolen, verkacht en ga zo verder zijn, tellen niet mee. Die moet men dood zwijgen in de media. Net als men politiek correcte massamoorden zoals de acties van Pol Pot mag ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Banneling
|
![]() Er is een trend gezet...............
Neger tankstation->neger kastelein->moord op negerin&blank kind,turkse vrouw,..................................... Wat brengt ons de volgende dagen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
inderdaad, nu mag het plots wel de dader te tonen, na de moord op joe heeft men zelfs in de eerste nieuwsberichten op sommige zenders verzwegen dat het om een allochtoon ging. nu beschuldigt men ZONDER ONDERZOEK de skinheads, terwijl de dader totaal geen skinhead is. men kan er in de media niet genoeg op hameren. over politieke onafhankelijkheid gesproken. deze wantpraktijken zijn uiteraard geen excuus voor het drama dat daar zich afspeelde. dat krapuul is niet representatief voor de vlaamse zaak. ik durf te en hoop te beweren dat elk rechtgeaarde vlaams-nationalist afstand neemt.
Laatst gewijzigd door Alle : 11 mei 2006 om 22:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
die neger in dat tankstation was trouwens door een neger in elkaar geslagen
Laatst gewijzigd door Alle : 11 mei 2006 om 22:34. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Dat is nieuw voor mij....
![]() |
![]() |
#195 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
behoort u tot het arische ras misschien? dat u perfect bent? gelieve mij niet meer te storen met zulke pietluttigheden
![]() |
![]() |
![]() |
#196 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Dit zegt weer veel over Alle.... Hij vindt het Arische Ras perfect. Impliceert dit dat andere rassen minderwaardig zijn? In het hoofd van Alle waarschijnlijk wel.
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
Ik schaam mij over zij commentaar |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je geestelijke toestand moet wel zeer hopeloos zijn om dit neer te pennen.
![]() |
#200 | |
|
![]() Citaat:
Als jij de negatieve propaganda blijft geloven, doe je maar. Kom dan alsjeblieft ook niet bij mij bleiten, als je er het slachtoffer van wordt. Ik zie verder dan mijn neus lang is. |
|
![]() |
![]() |