Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2006, 00:33   #181
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Een voorruit wordt sneller vuil dan dat je 'vuil' kan zeggen. Ik jaag er een reservoir ruitesproeiervloeistof doorheen op 2-3 weken
Ik doe daar een jaar over
Oud 11 mei 2006, 01:08   #182
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Ik doe daar een jaar over
Meer autosnelweg, meer regenputwater met dreft, minder chemicaliën uit een flesje...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 08:56   #183
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Meer autosnelweg, meer regenputwater met dreft, minder chemicaliën uit een flesje...
Ik denk niet dat jij 20x meer autostrade doet dan mij.
Of rijd je meer dan 200000 km / jaar op autostrades?

En ik gebruik een ecoflesje. Onschadelijk voor het milieu. Wat van dreft niet kan gezegd worden, lekka pfuh 8)
Oud 11 mei 2006, 09:13   #184
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Khonnor's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

En ik gebruik een ecoflesje. Onschadelijk voor het milieu. Wat van dreft niet kan gezegd worden, lekka pfuh 8)
Als je ruitenwissers versleten zijn kan je blijvan spuiten wat je wilt, proper krijg je je ruit nooit.
De enige oplossing dan is stoppen aan een tankstation, en je ruiten kuisen....

En nu, back to business, ging het hier niet om een zwarte die in coma is geklopt door een paar laffe skins?

Laatst gewijzigd door Khonnor : 11 mei 2006 om 09:14.
Khonnor is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 09:27   #185
baarle
Eur. Commissievoorzitter

baarle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door spherelike Bekijk bericht
Moesten ze iedereen die hier tekeergaat tegen vreemdelingen als geheel, verplichten om die in hun straat persoonlijk aan te geven voor deportatie, ik denk dat er niet te veel gemeenten werk zouden hebben. Persoonlijk geweten is iet anders dan collectief geroep, of straffe taal achter een nickname, waar men zich kan in verschuilen en sterkte zoeken bij de gelijkgezinden.
Er is idd een verschil tussen een politiek beleid en een persoonlijke ervaring. Dat jij het eerste "collectief geroep" noemt terwijl je het tweede als positief evalueert, wijst op een vreemde opvatting over het beleid. Alsof ons vreemdelingenbeleid zouden moeten afgestemd worden op persoonlijke ervaringen....

Met andere woorden, er is helemaal geen contradictie tussen persoonlijke sympathie voor de situatie van een asielzoekersgezin en het pleiten voor een restrictief toelatingsbeleid.

Laatst gewijzigd door baarle : 11 mei 2006 om 09:27.
baarle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 12:13   #186
sony
Burger

sony's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alle Bekijk bericht
in tegenstelling tot u zal ik argumenteren.

als u de hele dag gewerkt hebt, en u staat na een drukke fille aan een pompstation aan te schuiven. die neger, tankt op zijn duizendste gemak, gaat rustig betalen,veegt de handjes schoon. dan maakt hij eindelijk aanstalten om in de wagen te stappen. oef, zegt de chauffeur achter hem, tis hier aan mij. maar neen de neger stapt doodleuk weer uit de wagen neemt een emmertje en begint zijn ruit daarmee schoon te vegen!!!

de bestuurder erachter ziet dit en claxoneert naar de neger om duidelijk te maken dat er nog mensen staan te wachten om te tanken. op de videobeelden was duidelijk te zien dat er nog een hele rij auto's stond.
de neger pikt dit niet, en steekt zijn middenvinger uit, waarop de gestresseerde turk ontploft en het hek is van de dam.

dit is dagenlijkse kost, dit is ook niet goed te keuren, maar dit is wel uitgelokt. zo zie je maar weer aan jouw domme reactie hoe je veralgemeent, en mij therapie aanbeveelt.

ik zeg: "IK KEUR DAT GEWELD NIET GOED. IK ZEG ENKEL DAT HET UITGELOKT IS, ZE GAAN BEIDEN IN DE FOUT."

maar wat leest links als ik dit zeg: "wat en ik blij dat die neger in elkaar geslagen is."

hou dus in het vervolg uw achterlijke reactie voor u, of lees eens GOED wat ik nu eigenlijk geschreven heb.

ZEg ten eerste het ging over de situatie in Brugge, stommerik!
Leer eens GOED lezen!

ten tweede als je toch begint over de situatie aan tankstation, zeg mij eens heb je al ooit iets gehoord over GEDULD hebben?

Wat je vertelt zegt veel hoe je mensen rondom je behandeld.

ZEg eens hoe zie je dit ten opzichte van gehandicapten?

als het van jou mag afhangen zou je iedereen in elkaar slaan.

Dit bevestigt nogmaals dat je zeker "therapie" nodig hebt om te leren omgaan met je geduld en je stres!!

Laatst gewijzigd door sony : 11 mei 2006 om 12:21.
sony is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 16:23   #187
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sony Bekijk bericht
ZEg ten eerste het ging over de situatie in Brugge, stommerik!
Leer eens GOED lezen!

ten tweede als je toch begint over de situatie aan tankstation, zeg mij eens heb je al ooit iets gehoord over GEDULD hebben?

Wat je vertelt zegt veel hoe je mensen rondom je behandeld.

ZEg eens hoe zie je dit ten opzichte van gehandicapten?

als het van jou mag afhangen zou je iedereen in elkaar slaan.

Dit bevestigt nogmaals dat je zeker "therapie" nodig hebt om te leren omgaan met je geduld en je stres!!
dus ik moet afleiden dat het over brugge gaat uit de zin:

heb jij therapie nodig?

goed nagedacht

wat u zegt houdt geen steek, einde discussie

Laatst gewijzigd door Alle : 11 mei 2006 om 16:23.
Alle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 18:19   #188
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

you win

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 21:20   #189
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
dat er eens een woord valt van de rechtse kant is niet meer dan normaal, wij als rechtsdenkenden moeten al JAREN de grootste verwijten aanhoren. meestal uitgespuwd door de dolgedraaide linkse politiek correcten zoals op dit forum. die maken er een sport van om bv: vlaams belangers te beledigen op alle tereinen dat ze maar kunnen.

ze zijn de eersten om te roepen hoe het moet, en hoe menslievend ze wel zijn, behalve als het tegen rechts is, dan kan het niet erg genoeg zijn.

ik begrijp de frustratie van weisze wolf goed genoeg, en die is volkomen terecht ook. ook al drukt hij het wel wat extreem uit. zoals zo vele "extreem" rechtsen die overigens heel brave gasten zijn, die niemand kwaad doen, zolang ge ze zelf gerust laat natuurlijk. het verwondert mij dan ook dat die 2 in elkaar geslagen zijn, waarschijnlijk hebben ze het uitgelokt, wat niet goedpraat dat ze in elkaar geslagen worden uiteraard.
Perfecte omschrijving van de situatie. Ik kan er perfect inkomen.
Oud 11 mei 2006, 21:30   #190
Boadicea

Standaard

Citaat:
in tegenstelling tot u zal ik argumenteren.

als u de hele dag gewerkt hebt, en u staat na een drukke fille aan een pompstation aan te schuiven. die neger, tankt op zijn duizendste gemak, gaat rustig betalen,veegt de handjes schoon. dan maakt hij eindelijk aanstalten om in de wagen te stappen. oef, zegt de chauffeur achter hem, tis hier aan mij. maar neen de neger stapt doodleuk weer uit de wagen neemt een emmertje en begint zijn ruit daarmee schoon te vegen!!!

de bestuurder erachter ziet dit en claxoneert naar de neger om duidelijk te maken dat er nog mensen staan te wachten om te tanken. op de videobeelden was duidelijk te zien dat er nog een hele rij auto's stond.
de neger pikt dit niet, en steekt zijn middenvinger uit, waarop de gestresseerde turk ontploft en het hek is van de dam.

dit is dagenlijkse kost, dit is ook niet goed te keuren, maar dit is wel uitgelokt. zo zie je maar weer aan jouw domme reactie hoe je veralgemeent, en mij therapie aanbeveelt.

ik zeg: "IK KEUR DAT GEWELD NIET GOED. IK ZEG ENKEL DAT HET UITGELOKT IS, ZE GAAN BEIDEN IN DE FOUT."

maar wat leest links als ik dit zeg: "wat en ik blij dat die neger in elkaar geslagen is."

hou dus in het vervolg uw achterlijke reactie voor u, of lees eens GOED wat ik nu eigenlijk geschreven heb.
Begrijpen is niet de sterkste kant van links. Die moeten maar ergens VB zien en zijn al allergisch op voorhand. Ze lezen de postings niet goed door en beginnen hun eigen interpretie.
... dan schrikken ze ervan dat sommigen hierdoor gefrustreerd geraken. Als een moslim zo gefrustreerd geraakt door zijn koran, dat hij een zelfmoordaanslag pleegt, is het steeds de RECHTSEN hun schuld, want de arme terroristjes zijn gefrustreerd, want ze krijgen geen kansen van die racisten. Zou je dan op den duur geen racist worden, als ze je telkens zo stigmatiseren? Maar o wee als er dan eens enkele gefrusteerden van onze kant iets terugdoen, omdat de provocatie te groot wordt. Dan kijkt men nooit in eigen boezem, maar diaboliseerd men skinheads maar verder. Dan heeft men plots bewijs. Die vele autochtonen die door de pamperkindjes overvallen, bestolen, verkacht en ga zo verder zijn, tellen niet mee. Die moet men dood zwijgen in de media.
Net als men politiek correcte massamoorden zoals de acties van Pol Pot mag ontkennen.
Oud 11 mei 2006, 22:10   #191
colargo
Banneling

colargo's schermafbeelding

Standaard

Er is een trend gezet...............

Neger tankstation->neger kastelein->moord op negerin&blank kind,turkse vrouw,.....................................

Wat brengt ons de volgende dagen
colargo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 mei 2006, 22:32   #192
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Begrijpen is niet de sterkste kant van links. Die moeten maar ergens VB zien en zijn al allergisch op voorhand. Ze lezen de postings niet goed door en beginnen hun eigen interpretie.
... dan schrikken ze ervan dat sommigen hierdoor gefrustreerd geraken. Als een moslim zo gefrustreerd geraakt door zijn koran, dat hij een zelfmoordaanslag pleegt, is het steeds de RECHTSEN hun schuld, want de arme terroristjes zijn gefrustreerd, want ze krijgen geen kansen van die racisten. Zou je dan op den duur geen racist worden, als ze je telkens zo stigmatiseren? Maar o wee als er dan eens enkele gefrusteerden van onze kant iets terugdoen, omdat de provocatie te groot wordt. Dan kijkt men nooit in eigen boezem, maar diaboliseerd men skinheads maar verder. Dan heeft men plots bewijs. Die vele autochtonen die door de pamperkindjes overvallen, bestolen, verkacht en ga zo verder zijn, tellen niet mee. Die moet men dood zwijgen in de media.
Net als men politiek correcte massamoorden zoals de acties van Pol Pot mag ontkennen.

inderdaad, nu mag het plots wel de dader te tonen, na de moord op joe heeft men zelfs in de eerste nieuwsberichten op sommige zenders verzwegen dat het om een allochtoon ging.

nu beschuldigt men ZONDER ONDERZOEK de skinheads, terwijl de dader totaal geen skinhead is. men kan er in de media niet genoeg op hameren.

over politieke onafhankelijkheid gesproken.

deze wantpraktijken zijn uiteraard geen excuus voor het drama dat daar zich afspeelde. dat krapuul is niet representatief voor de vlaamse zaak.
ik durf te en hoop te beweren dat elk rechtgeaarde vlaams-nationalist afstand neemt.

Laatst gewijzigd door Alle : 11 mei 2006 om 22:32.
Oud 11 mei 2006, 22:33   #193
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door colargo Bekijk bericht
Er is een trend gezet...............

Neger tankstation->neger kastelein->moord op negerin&blank kind,turkse vrouw,.....................................

Wat brengt ons de volgende dagen
ik denk dat deze voorvallen vooral het failliet van de multikul aantonen
die neger in dat tankstation was trouwens door een neger in elkaar geslagen

Laatst gewijzigd door Alle : 11 mei 2006 om 22:34.
Oud 12 mei 2006, 10:57   #194
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Tiens een Turk is ook al een neger.
Dat is nieuw voor mij....
Oud 12 mei 2006, 11:57   #195
Alle
Partijlid

Alle's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
door een turk, u hebt uzelf nooit mistypt neem ik aan?

behoort u tot het arische ras misschien? dat u perfect bent?

gelieve mij niet meer te storen met zulke pietluttigheden
Oud 12 mei 2006, 12:16   #196
Khonnor
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
door een turk, u hebt uzelf nooit mistypt neem ik aan?

behoort u tot het arische ras misschien? dat u perfect bent?

gelieve mij niet meer te storen met zulke pietluttigheden
Tiens

Dit zegt weer veel over Alle....
Hij vindt het Arische Ras perfect. Impliceert dit dat andere rassen minderwaardig zijn?
In het hoofd van Alle waarschijnlijk wel.
Oud 12 mei 2006, 12:17   #197
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Oeteke Bekijk bericht
Allochtoon in levensgevaar na gevecht met skinheads
Vorige nacht zijn twee allochtonen in Brugge afgetroefd door een groep skinheads. Eén van de slachtoffers verkeert in levensgevaar. Vijf skinheads uit Brugge, Lubeek, Turnhout en Huldenberg zijn opgepakt en ter beschikking gesteld van het parket. Bij de slagen werden geen wapens gebruikt.
De feiten gebeurden langs de Maalse Steenweg ter hoogte van café De Castelein. Die herberg kwam eerder al in het nieuws toen er werd geschoten. Het café staat bekend als een ontmoetingsplaats voor extreem-rechtse aanhangers. Op het moment van de feiten was er volgens het Brugse parket een huwelijksfeest aan de gang. Wat de exacte aanleiding was voor de slagen, is nog niet duidelijk.
*KNIP*
Proficiat aan de mensen die het land hebben verdedigd met hun leven!!
Geachte

Oproepen tot geweld en rassenhaat is niet toegestaan. Gelieve de forumetiquette te bewaren.

Elo
Uw buurtmoderator
Oeteke zoekt de provocatie. Hij is geen VB-er
Ik schaam mij over zij commentaar
luc broes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 15:48   #198
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes Bekijk bericht
Oeteke zoekt de provocatie. Hij is geen VB-er
Ik schaam mij over zij commentaar
Ik ook. Volgens mij zijn dat linksen, die het doen om hun zaak te promoten. Iedereen kan zijn bol kaalscheren en mensen in elkaar timmeren. Volgens mij moeten de "democratische" partijen welke zulke gekken inhuren om hun standpunten duidelijk te maken.
Oud 12 mei 2006, 16:01   #199
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Ik ook. Volgens mij zijn dat linksen, die het doen om hun zaak te promoten. Iedereen kan zijn bol kaalscheren en mensen in elkaar timmeren. Volgens mij moeten de "democratische" partijen welke zulke gekken inhuren om hun standpunten duidelijk te maken.
Je geestelijke toestand moet wel zeer hopeloos zijn om dit neer te pennen.
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2006, 16:41   #200
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pietje Bekijk bericht
Je geestelijke toestand moet wel zeer hopeloos zijn om dit neer te pennen.
Pietje Precies. Ieder zijn mening. Als ik de problemen van een falend politiek systeem aankaart, dat jij me alle vuur verdedigt, hebben we een meningsverschil. Het grote probleem is dat er niet uit de fouten geleerd wordt, maar dat men ze juist blijft herhalen, tot alles hopeloos fout loopt. Dan kan men met de vinger naar de tegenpartij blijven wijzen, maar ik geloof nooit dat de mensen zo dom zijn om er in te blijven trappen.
Als jij de negatieve propaganda blijft geloven, doe je maar. Kom dan alsjeblieft ook niet bij mij bleiten, als je er het slachtoffer van wordt. Ik zie verder dan mijn neus lang is.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be