![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() De marokanen zorgen niet voor de miserie in antwerpen. Ik heb het over dat extreem rechts krapuul dat onze straten teistert. Dat VB gespuis zouden ze in den bak moeten steken. Ne mens kan gewoon niet meer buitenkomen op straat zonder overvallen te worden door ne vlaams nationalist.
We moeten onze ogen echt niet sluiten voor die terreur! We moeten durven toegeven dat we met een probleem zitten dat zich vooral in vlaams nationalistische kringen situeert. We moeten een kat een kat durven noemen. Als ge tegenwoordig maar al iets fout durft zeggen over vlaanderen dan slaan ze uwe kop in. Er moet iets gebeuren nu. We moeten duven stellen dat FDW net als bin laden gewoon haat predikt en aanzet tot aanslagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je schreeuwt moord en brand omdat het voorval (VB-gewijs) politiek gerecupereerd wordt. Je verontwaardiging over het voorval zelf, daarvind ik geen spoor van terug. Ik wijs dus even op de waardenschaal die je hanteert.
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Minister-President
|
![]() Het gaat mij helemaal niet om "waardenschaal". Daar is het mij niet om te doen. Ook met de politieke recuperatie op zich heb ik geen enkel probleem. Dat hoort erbij. Het gaat mij om de haat. Enkel de haat. Dat ze stemmen proberen te ronselen is goed, daar heb ik geen probleem mee. Maar ze spuiten haat en daarom wil ik actie voeren, iets doen. Wat betreft de moorden: Ik vind het erg dat ons land zo onveilig geworden is. Voor de rest ken ik de slachtoffers en hun nabestaanden natuurlijk niet. Ik ken ook de dader niet. Natuurlijk keur ik die moorden af, maar het gaat om mensen die ik niet ken. Ik woon ook niet in Antwerpen, dus ik ken zelfs de plek niet waar het gebeurd is. Toen er in Rwanda een volkerenmoord plaatsvond, ging het ook mensen die ik niet kende. Toen er in Amerika die moorden plaatsvonden op Columbine, ging het ook om mensen die ik niet kende. Tussen haakjes, ik ben gisteren naar de message boards geweest. Wat ik daar las vond ik wel degelijk shockerend, hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Minister-President
|
![]() Superstaaf, jij vindt het precies normaal dat de media stigmatiseert en haat spuit. Dat vind ik heel triestig. Normaal is het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Gouverneur
|
![]() Eigenlijk best wel grappig. Illegalen die de partijdotatie willen afnemen van een partij in het land waar ze asiel aanvragen. Dat kan alleen maar België zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
... De autochtonen zorgen niet voor de miserie in antwerpen. Ik heb het over dat allochtone krapuul dat onze straten teistert. Dat allochtone gespuis zouden ze in den bak moeten steken. Ne mens kan gewoon niet meer buitenkomen op straat zonder overvallen te worden door iemand van vreemde origine. We moeten onze ogen echt niet sluiten voor die terreur! We moeten durven toegeven dat we met een probleem zitten dat zich vooral in allochtone kringen situeert. We moeten een kat een kat durven noemen. Als ge tegenwoordig maar al iets fout durft zeggen over allochtonen dan ben je al een racist. Er moet iets gebeuren nu. We moeten durven stellen dat extremistische imaams net als bin laden gewoon haat prediken en aanzetten tot aanslagen. ..... Dat trekt er al wat beter op hé ...niet ? strookt ook met de waarheid, me dunkt ! oh ja.. nog bedankt voor de voorzet... ![]()
In tijden van universeel bedrog is het vertellen van de waarheid een revolutionaire daad. Laatst gewijzigd door TC : 14 mei 2006 om 21:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het kruim, daar rekent ge uzelf wel bij zeker? (*knip*) Geen persoonlijke verhaaltjes, geknipt op vraag van geviseerde. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Parlementslid
|
![]() Ik ben tegen geweld tegen weerlozen.
![]() |
![]() |
#112 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Parlementslid
|
![]() Mis, kwastje.
![]() |
![]() |
#114 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou niet te zeer op die 5 euro pensioengeld van de VB-leden rekenen. Het zullen heel andere mensen zijn die zullen dokken, en met heel wat dikkere beurzen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Parlementslid
|
![]() De vurigste verdedigers van de zogenaamde democratie staan ook in dit geval aan wal.
![]() |
![]() |
#116 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zie dus maar dat ge uit hun handen blijft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Parlementslid
|
![]() Begin u seffens nog nen toffe pee te vinden.
![]()
![]() |
![]() |
#118 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, ge zult gewoon de verkiezingen moeten afschaffen als ge ze weg wilt krijgen. A propos, gij denkt toch niet echt dat er geen geld buiten dat van de VB-gepensioneerden zou komen? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is een kleine crosspost, maar wat ik elders schreef hoort in feite hier thuis:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Boh, je moet geweld gebruiken tegen diegenen die tegen u geweld gebruiken, dat is legitiem.
![]() |