![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wapenbezit/dracht? | |||
Ja, het is een (noodzakelijk geregulariseerd) basisrecht |
![]() ![]() ![]() |
77 | 50,33% |
Neen, de staat heeft een monopolie op geweld |
![]() ![]() ![]() |
55 | 35,95% |
Ik denk er het mijne van, en zeg het ook |
![]() ![]() ![]() |
21 | 13,73% |
Aantal stemmers: 153. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#841 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#842 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Nen Marlin .22, .38-.357 magnum model 4 (winchester) Nen Marlin .30-30 model 9 Logica ver te zoeken, maar in dit kloteland is dit idem. Die volledige regering zijn een bende communistische gangsters. Met die nieuwe klotewapenwwet ga ik tegen oktober 14 x 87.5 euro per maximaal 5 jaar mogen betalen. Gelukkig dat er tegenwoordig grote inbrekersbendes op pad zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#843 |
Burger
|
![]() geen probleem heb nog een marlin 30-30, die geantidateerd op 29 december 2005, kan gekocht worden. Zelfs zo dom zijn die paarse politiekerkes. Een modelleke 9 maken en volgende week eens naar de flikken bellen of da al is afgeschreven. Hoezo niet? verdomme die post werkt ven geen kloten, verliezen alles. Maar morgen zal ik een copieke van mijn afschrift PERSOONLIJK binnenbrengen. Kwestie van in orde te zijn;
|
![]() |
![]() |
![]() |
#844 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#845 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#846 | |
Burger
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#847 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
~Si vis pacem para bellum~ Laatst gewijzigd door The B@ron : 18 mei 2006 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#848 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#849 |
Burgemeester
|
![]() Het is zover, de nieuwe wapenwet is gestemd.
Gangsters en criminelen hebben vrij spel. Bedankt politiek! U hebt het onveiligheidsgevoel weer eens prachtig opgelost. En wij, de kleiduiven, kunnen alleen maar heel hard beginnen lopen. U krijgt de rekening wel gepresenteerd in het stemhokje, dat is alvast afgesproken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#850 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest ik kunnen ik ging er nog rap eenen halen, kwestie van nen backup te hebben, of kan het al nie meer op model 9 gekocht worden... ![]() De marlins en Remingtons zullen over de toonbank vliegen denk ik... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Exactly, ik zal trouwens eens onderhoren, wat ik hier allemaal vrij kan kopen, ![]() met een draaibankske, wat kwaliteitsstaal en veel fantasie komt ge toch ook een heel eind. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen model 9 meer allé, ...
Hoe zit dat met registratie, ? ... Want ja nu moeten ze ons allemaal een verguning gaan afleveren voor verweervuurwapen zeker, als ge nu toch een examen moet doen, kunde beter ineens een afleggen voor een oorlogswapen. Hmm, Barrett Model 99 .416 voor 3600 $ zijde gesteld, scope en alles inbegrepen, alleen ne schietstand vinden waar ge daar mee moogt knallen, ... Alhoewel voor 7700 $ hebde nog veel schoner speelgoed, maar ik weet nie of de gouverneur da gaat toelaten als hij de kogels gaat zien... Maar ja wat wil voor iemand als Stevaert nu Barret 82 A1 zeggen die krijgen huiduitslag als ze M16 of Kalasjnikov zien staan. Nen Barret 82 A1 staat op de site beschreven als een competition rifle, ... Ze zeggen natuurlijk niet dat het vooral geschikt is voor wedstrijden, "hoe schiet ik een auto perte total met 5 kogels" is. of lange afstandsschieten, en dan bedoel ik echt wel lange afstand, een paaltje afschieten op 3 km afstand bv, ... Ja wij schoten op stekskes op 10 m met de luchtkarabijn, het moet een uitdaging blijven natuurlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Banneling
|
![]() Vergeet niet, jullie nu illegaal geworden wapens terug binnen te leveren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#854 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zijn die klunzen van amateurs, die er bij de minste storing op los schieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Gelieve persoonlijke verhaaltjes voor elders te bewaren. mvg, Arnold.
![]() |
![]() |
#856 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#857 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Militie boven!
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent zo lichtgeraakt dat je uit consequentie even je eigen aanvallen jegens mijzelve in de vergeetput dringt.
![]() |
![]() |
#859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zijde gij wa op uwe kop gevallen of zo, ... weet ge wat die dingen kosten, ... Als ze ze willen, mogen ze ze komen halen, en dan beschouw ik dat als inbrekende dieven en u weet wat er met inbrekende dieven gebeurd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#860 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als ik een geweer heb, zal ik schieten, als ik een mes heb zal ik steken, en als ik geen van de twee heb, gebruik ik desnoods ne roeste kepernagel of toernavise, maar hebben zal ik ze. 1 keer maar geen 2 keer eno2. |
|
![]() |
![]() |