![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het gevolg van de gedeeltelijke vernietiging is dat nu alle vormen van discriminatie strafbaar zijn, ook die op basis van taal en politieke overtuiging. Of de wet echter in die zin wordt toegepast heb ik mijn twijfels. |
|
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() Ik ben geen advocaat. Gij vindt het dus normaal dat 'n racist mag gediscrimineerd worden? Is discriminatie van de éne mens dan erger dan discriminiatie van 'n andere mens? Waarom die ongelijkheid? Laat ik mijn vraag anders stellen. Is het discrimineren van 'n radicale moslim die anti-Westerse praat uitslaat erger dan het discrimineren van iemand die sympathie heeft voor het Vlaams belang?
|
![]() |
![]() |
#104 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vooral na de moorden in Antwerpen Is het "Cool" en "In". Maar ook dat gaat over. Ter verduidelijking: de moorden in Antwerpen keur ik zeker niet goed en ik heb geen enkele symphatie voor de dader.
![]() |
#105 |
Burgemeester
|
![]() VB zet aan tot geweld, een politieke partij onwaardig.
Bedenking: Politici en zelfs ministers die jaarlijks het militair domein van Kleine brogel binnendringen om aan bomspotting te doen. Zetten zij ook aan tot geweld of burgerlijke ongehoorzaamheid? Je zal maar een militair zijn die dan net van wacht is... Je zou Bert den bleiter of Dokter Vankrunkelsven per ongeluk maar eens moeten verwonden. Zou je dan nog carriere maken bij het leger? En euh, zijn dat extreem-rechtsen die daar jaarlijks den draad doen? Laatst gewijzigd door xmordan : 18 mei 2006 om 03:18. |
![]() |
![]() |
#106 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dikke BS. Als hij al door racisme beinvloed werd, heeft dat 'enkel' de keuze van zijn slachtoffers bepaald. I.e. dat die kerel flipte en sowieso een slachtpartij zou beginnen staat imo vast. Als hij geen politieke overtuiging had gehad had hij waarschijnlijk op élke voorbijganger geschoten en als hij links was geweest was hij misschien in het VB kantoor een slachtpartij begonnen. Iemand die omdat hij betrapt werd op roken en zo van school vloog (wat toch wel de directe aanleiding was dacht ik) een killing spree begint is sowieso niet goed snik. |
|
![]() |
![]() |
#108 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
't zal toch niet daarom zijn dat de Verhofstadt gaan kijken is zekers...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#110 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() heb je eigenijk ooit al eens gesproken tegen ene moslim? Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
||||||||
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
2) Leterme haakte af omdat het VB de splitsing van de sociale zekerheid eiste zoals de meeste Vlamingen 3) Wat als men Rechts 'extreemrechts' noemt? 4) CD&V-NVA is een kartel VB is de grootste partij van Vlaanderen (en België) 5) luister eens naar RTBF!! |
|
![]() |
![]() |
#112 | |||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Als over waarom het niet ging maar mij weinig uit FEIT is dat er WEL gesproken is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|||||
![]() |
![]() |
#113 | |||
|
![]() Citaat:
Fout van wie? Tja wie pleit daar elke dag voor? Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
#114 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stond in de meeste kranten. Wel in kleine artikeltjes op pagina's 3 en 4 deze keer. Toevallig niet? Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 18 mei 2006 om 20:13. |
||
![]() |
![]() |
#115 | |
|
![]() Citaat:
En risperdal kan je helpen! |
|
![]() |
![]() |
#116 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is het heel erg veelzeggend dat er in dit land een klimaat heerst waarbij iedereen die op het VB stemt nu al zelf dit soort opmerkingen moet maken. In het geval van een VB stemmer wordt er immers bijna van uitgegaan dat als je niet uitdrukkelijk zegt dat je die moorden erg en verwerpelijk vind, je ze waarschijnlijk wel oké vindt... Als wat voor soort monsters worden wij eigenlijk niet afgeschilderd???? Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 18 mei 2006 om 22:26. |
|
![]() |
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom kwam hier dan geen enkele reactie op?
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zijn alleen degene die jouw rode reet likken 'mensen' en al de rest monsters?
![]() |
#120 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ik heb het duidelijk over de groep die in dit forum dit heeft gebruikt voor politieke doeleinden. Niet dat ik die massa's berichten allemaal heb zitten nalezen. Maar een vrijwilliger kan misschien eens tellen hoeveel mensen in het begin onderwerpen hierover hebben geopend om hun politieke visie te kunnen verkondigen. Of misschien meer om de mensen emotioneel op te jagen. Deze groep oogst alleen de mediastorm die ze zelf gezaaid hebben. Een ander voorbeeld? Kijk op BrusselsJournal. Artikelen over de BBC die vezwijgt dat het om noordafrikanen gaat, over een kardinaal die de slachtoffers beschuldigd enz. Een maximale politieke uitbuiting van dat incident zolang men dacht dat het om Noord-Afrikanen ging. Voer de gegevens van die artikelen in een zoekmachiene in. Je vindt ze nog steeds terug in websites in vele landen. Voor die buitenlanders moet "Brussels Journal" klinken alsof het om een echte krant gaat, niet om een paar obscure stemmingmakers. Mij ga je niet wijsmaken dat daar geen organisatie achter zit. De artikelen van die toestand komen toch niet vanzelf op die buitenlandse websites. Ik verwacht dan ook dat het VB, gezien hun laatst ingenomen standpunten, het centrum tegen racisme van deze wantoestanden zal op de hoogte brengen. |
|
![]() |