![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: breydel terug? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
23 | 57,50% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
17 | 42,50% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben tenminste consequent nationalist en verzet mij tegen de instroom van alle soorten vreemdelingen. Bovendien verdedig ik de belangen van het Dietse-Vlaamse volk tegenover alle buitenlandse invloeden en bedreigingen. U moet anders maar eens lezen wat nationaal solidarisme inhoudt. En ja de Islam. Het is niet omdat ik akkoord ga met bepaalde standpunten van de Islam en de harde aanpak tegenover de decadentie, hun conservatieve opvattingen inzake etische kwesties, dat ik daarvoor hun godsdienst aanhang of hun verspreiding in Europa steun. Zelf heb ik niets tegen de Islam als godsdienst in de Arabische Wereld, maar in Europa moet deze vreemde volksoneigen godsdienst net als alle andere niet-Europese godsdiensten verboden worden. Ik heb geen blinde haat tegenover de Islam zoals sommige burgerlijk rechtsen hier (waardoor ze andere meer geniepige bedreigingen niet zien). We moeten gewoon ervoor waken dat de Islam geen gevaar vormt voor onze eigen volkskultuur en de Europese volkeren. Ik pleit dan ook voor volstrekt gescheiden uniculturele continenten die in vrede naast elkaar leven. Dit klinkt momenteel niet realistisch, maar een ultiem streefdoel moet dit wel zijn. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 februari 2006 om 20:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
|
![]() Is zionistisch rechts overigens geen vorm van pro-multikul rechts ?
![]() Zowel Israël en de JewSA zijn voorbeelden van multikulturele staten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
|
![]() Citaat:
![]() Zelfs op een NR forum als Stormfront komen er verschillende meningen naar voor. Laatst gewijzigd door Max van Dietschland : 18 februari 2006 om 21:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier wel, maar ik had het over dat "vlaanderen actueel"-forum8)
![]() |
#109 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is een understatement. Enkel het nazi-forum van stormfront is rechtser.
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En stormfront is dan nog een sissies beweging die nooit de straat op durft.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Minister
|
![]() Citaat:
PS: vergeet niet mij een dankbaar percentje te schenken, voor 't idee. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Weisse Wolf : 19 februari 2006 om 11:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() Ook Ambiorix is nu actief op http://www.vlaanderen-actueel.be/phpBB2/index.php
![]() Ik denk dat pb er beter aan doet om Breydel, Guderian, Shizie, ... hier terug binnen te pakken, want anders dreigt hier een leegloop !! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#116 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 19 februari 2006 om 12:38. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
PS: Dzu! Gebannen is enkel juist gerekend. Tjah, ik zou beiden goedrekenen toch. Uitspraak Engels => geband, uitspraak Nederlands => gebannen. Schriftelijk gaat de voorkeur uit naar gebannen. Een taal is verder gespreid dan de Taalunie, als je dat maar weet. Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 17 mei 2006 om 00:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik het jammer; een hakenkruis zou moeten kunnen, zelfs het Germaanse zonnewiel waarvan Nonkel Dolf zijn inspiratie haalde, zolang je de nuance dat je er geen haat mee tracht te zaaien medetoont. Tegen boadicea's symbool heb ik zo niets: ![]() en dat is toch datzelfde zonnewiel. En wat met sekten als het Raëlisme? ![]() Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 19 mei 2006 om 01:47. |
|
![]() |
![]() |