![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen problemen met racisten, seksisten en dergelijke. Evenmin heb ik problemen met mensen die lombas niet kunnen uitstaan (da's een waslijst). Waar ik dus wél problemen mee heb, is indien zij die criteria gebruiken als leidmotief voor een misdaad, een schending van een zeker non-agressieprincipe. Het is best als je iemand een job weigert omdat het geen blondgelokte nauwelijks legale stoot is, dat is jouw keuze. Het is niet best als je die tante van eind zestig die bij je kwam solliciteren, even neerschiet. Het probleem is daar niet je criterium, maar hoe je dat criterium uit.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze trekken zich terug naar de Libertarische Vereniging.
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Edina : 19 mei 2006 om 17:23. |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door baarle : 19 mei 2006 om 17:26. |
||
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk mag jij dat racisme noemen, ik vraag niets van je ze.
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Et tu, Mansuetus?
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
En dat is juist omdat men het nog steeds oneens is over die definities en om de wet ook te kunnen gebruiken voor iemand die bijvoorbeeld Marokanen discrimeert en er zich dan vanaf zou proberen te maken met de uitleg dat dat geen ras is. |
|
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Nu vergis je je wel stevig. Een species is een soort en geen ras (daarover bestaat geen discussie). En een soort bestaat uit verschillende rassen, dat is dus nog een trapje lager. Lees eens beter in dat boekje waaruit je nu citeert.
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens mij moorde hij op basis van huidskleur. De agent had dat quotum goed ingeschat, er was voldoende meerderheid voor een motief Al dat feministisch gezever altijd. Geen wonder dat ze Cagney & Lacey hebben afgeschaft ![]() Laatst gewijzigd door Bazilfunk : 19 mei 2006 om 17:45. |
|
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, er bestaat nog een subspecies. Dat is de homo sapiens sapiens, die wordt - dat zei ik al - vaak verwaarloosd.
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben geen feminist, en dat bedoelde ik ook niet met die tekst.
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij mag mensen gerust indelen hoor, dat doet iedereen. Geef mij echter wetenschappelijke bewijzen dat een "kruising" tussen een blanke en een zwarte degenererend werkt (zoals bij een muilezel, tion, liger).
![]() |
#35 |
Partijlid
|
![]() Bij de mens bestaan er wel rassen!!
Volgens mij kan je wolf, hond, vos, .. vergelijken met homo sapiens, Neanderthaeler,.. Terwijl je de onderlinge rassen van vb. de hond: Labrador, Engelse Bulldog, St-Bernard,.. kan vergelijken met blanke, neger, .. We verschillen niet enkel van haarkleur maar ook van gezichtsvorm; een neger heeft een dikkere neus en dikkere lippen dan een blanke, een chinees heeft kleinere ogen dan een arabier, .. net zoals een boxer ook een plattere neus heeft dan een groenendaler. Ook sommige geneesmiddellen zouden een andere uitwerking kunnen hebben naargelang het mensenras en zouden sommige mensenrassen gevoeliger zijn voor ziekten, enz.. Waarom zou de mens op vlak van natuur meer zijn dan het dier?? ![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De zaken die je opsomt (lippen, kleur) hebben niets te maken met een "ras". Dat sommige mensen gevoeliger zijn voor ziekten (bijvoorbeeld de Azteken voor de Europese ziekten) komt voort uit het feit dat ze er niet in aanraking mee kwamen.
Laatst gewijzigd door lombas : 19 mei 2006 om 18:38. |
|
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat betreft rassenvermenging : Wat zou ik er op tegen hebben dat twee mensen die elkaar gaarne zien een kind krijgen ? In 't geheel niets ! Waarom niet ? Omdat ik mijn geloof noch bevestig in mezelf, noch in mijn volk, noch in mijn ras maar in GOD. het halsstarrig vasthouden aan een bepaald ras is een uiterst verderfelijke vorm van materialisme. Ik voel mij niet geroepen om uw stelling op een wetenschappelijke manier te verdedigen. Zij botst met mijn principes. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waarom zouden zaken zoals lippen, kleur er niets mee te maken hebben? Waar heeft het dan wel mee te maken?? Het is niet omdat bepaalde personen de mens als superieur bekijken ten opzichte van de andere zoogdieren, dat men er geen rassen in zou hebben. Bij rassen heeft men andere uiterlijke kenmerken, maar ken men zich toch met elkaar voortplanten. Zo is dit bij honden- en mensenrassen. Het speelt toch geen rol dat dat van die ziekten komt doordat men er niet mee in aanraking komt? Het heeft natuurlijk altijd wel ergens mee te maken. Daarnaast zijn er nog enkele verschillen hoor:
-Inwoners van Oost-Azie hebben een gemiddeld IQ van 105 -Europeanen, Noord-Amerikanen, Australiërs en Nieuw-Zeelanders scoren precies 100 -De volkeren van Zuid-Azie, Noord-Afrika en Latijns-Amerika hebben een IQ van 85 -De bewoners van Midden-Amerika en Afrika onder de Sahara moeten het doen met een IQ van 70 [SIZE=1](bron: cijfers.nl)[/SIZE] Laatst gewijzigd door Kweepeer : 19 mei 2006 om 21:37. |
|
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Kan goed zijn maar blijkbaar is er toch een verschil tussen Blanken, Aziaten en Zwarten. Zwarten zijn bv beter in sport en uithouding terwijl blanken hun gemiddeld IQ hoger ligt.
|
![]() |