![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#261 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
jij zegt dat mandela is opgepakt uit racisme. Moest dat waar zijn, dan zatten alle zwarten op robbeneiland. Mandela is opgepakt omdat hij een leidende figuur was. 2de jaar middelbaar a=>b is niet hetzelfde als b=>a graag gedaan (ik vind u wel een tof speeltje) Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2006 om 15:33. |
|
![]() |
![]() |
#262 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Denk je nu echt dat iemand als De Klucht tegen het VB is omwille van racisme? Geloof je dat echt? Ik heb nog een mooie brug staan anders.... Het demoniseren van VB is enkel & alleen omdat ze hun macht niet willen afstaan. Zeg nu es zelf, wat is tegenwoordig nog het verschil tussen SP, VLD & CD&V? Zo'n grote verschillen zijn er al lang niet meer, en de politiek in België zit al jaren vastgeroest |
|
![]() |
![]() |
#263 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#264 |
Banneling
|
![]() allez, hij heeft iets getypt zonder op de vraag geantwoord te hebben maar wel met een "dommerik te pesten".
[SIZE=1](vraag me af of die zich gepest voelt)[/SIZE] Op naar het volgende topic. Laatst gewijzigd door born2bewild : 20 mei 2006 om 15:46. |
![]() |
![]() |
#265 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#266 |
|
![]() Gelukkig heb ik dan ook geen laag IQ (ja ja, ik heb de papieren van mijn IQ test liggen). Ik zal dus maar concluderen dat jij niet in staat was om me van repliek te voorzien
|
![]() |
![]() |
#267 |
|
![]() En mijn IQ is ook hoger dan 50, dus kan ik momenteel weinig doen in de Belgische politiek.
|
![]() |
![]() |
#268 | |
|
![]() Citaat:
Prima.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 20 mei 2006 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
#269 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#270 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De Gucht heeft gelijk.
|
![]() |
![]() |
#271 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uw argumenten hebben me overdonderd. Volgende keer stem ik zeker Spirit !
|
![]() |
![]() |
#272 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben ik dan maar een halve crimineel?
![]() |
#273 | |
|
![]() Citaat:
Voor mijn part mogen die halfwassen hyena's stante-pede terug gestuurd worden naar hun geografische of genetische afkomst, daar is meestal de plaatselijke fauna beter toegerust om met dit aloude roofdierenfenomeen om te gaan. En last but not least, op die manier hoeven de plaatselijke stammen in deze contreien, geen VB-boswachter te vragen om iets te doen aan het roofdierenbestand alhier. Hadden de opeenvolgende stamhoofden, die notabene zélf de roofdieren importeerden, tijdig opgetreden tegen deze overgroeide problematiek, dan was er voor een boswachter nooit een behoefte geweest. Ik durf zelfs te vermoeden dat onze huidige stamhoofden een verborgen jachtagenda op zak hebben, om toch maar niets hoeven te veranderen aan de huidige betonnen jungle-mentaliteit. En u ? |
|
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#275 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#276 |
|
![]()
#277 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Lieve Sir en alle andere wilde stemmers, Onthou toch goed dat blanco- of ongeldig stemmen het kiescijfer KLEINER maakt en dus bijna zeker ten goede zal komen aan de kleinste partijen, (en dus evenmin aan de grootste partij VB). Snappie? Waarom dacht je dat enkele mini-partijtjes zich aansluiten bij een logge grotere? Uit LIEFDE? Lamenilache!!! dit zijn ervaren partijtjes die de kieswet blijkbaar beter kennen dan jij. Door blanco- of ongeldig stemmen hebben de allerkleinste meer kans om 1 zeteltje te halen, die natuurlijk aan de grote onttrokken wordt, dus ook aan de aanhangsels van de grote partijen. ![]() Reken het eens goed na of vraag het eens aan iemand die het kan weten. Of vraag de kieswet eens op als je de moed hebt deze te lezen. Of vraag het eens aan onze financiële goeroe die een eenmanspartijtje wil oprichten, die heeft zeker de berekening gemaakt (tijdens zijn gevangenis). Groetjes, en neem wat leuke klevertjes mee om ongeldig te stemmen, ![]() Gerard Golsteyn, onBV, s.NOB. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ BLANCO OF ONGELDIG STEMMEN KOMT ALTIJD WEL GOED!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#278 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
-geeft het eindelijk toe dat het geen meerderheid in de gemeenschap is, om te kunnen beweren dat het zogezegd gestigmatizeerd wordt en dan is de vraag of een vrijwillige politieke keuze van een minderheid in Vlaanderen wel gestigmatizeerd kan worden: twijfelachtig... ![]() -ofwel blijft bij zijn pretentie dat het een meerderheid is en dan is er gewoon geen stigmatizering in de gemeenschap mogelijk... Laatst gewijzigd door filosoof : 21 mei 2006 om 01:52. |
|
![]() |
![]() |
#279 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#280 |