![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik vond deze campagne "erover".
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 21 mei 2006 om 10:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister
|
![]() Ik vind de campagne ook niet geslaagd hoor. Maar mij kan het nu eens geen zak schelen om 'vuile hetero' genoemd worden...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is wel triestig dat iemand hier zijn "werk" van maakt, en het is aberrant dat het dan nog met openbare middelen betaald wordt. Misschien een manier om de 200000 jobs te halen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik zeg 'alle homos zijn achterlijk' ([SIZE=1]wat ik voor alle duidelijkheid niet meen[/SIZE]) dan is deze daad zonder gevolg (of leg jij me eens uit wat de gevolgen zijn van het feit dat ik dit hier schrijf). Bijgevolg is die uitspraak van mij even (weinig) erg als de uitspraak 'alle heteros zijn achterlijk', die evengoed geen gevolgen heeft. Uw redenering is dus op los zand gebouwd. Net als elke redenering die selectieve antidiscriminatie moet goedpraten. U bent gewoon bijzonder hypocriet bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() en, zijn de moslims dan ook achtergestelde minderheid? Er zijn immers veel landen waar de moslims niet alleen de meerderheid zijn maar zelfs de baas. Dat maakt de zaken wel bijzonder ingewikkeld he?
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad, de uitspraak, als ze waar is, getuigt van grote neerbuigendheid. Ik vind dat heel erg, want ze maken een karikatuur van zichzelf daardoor. Wie gaat er dan echt de mensenrechten verdedigen?
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
En als je niet gelooft in de manier waarop stereotypen en vooroordelen de perceptie van mensen kunnen sturen en dus wel degelijk daadwerkelijke gevolgen kunnen hebben, dan stel ik voor dat je complete takken van de psychologie naar de vuilnisbak verwijst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Waarom sleur je hier trouwens moslims bij? Een persoonlijk stokpaardje? Ken je landen waar holibi's in de meerderheid zijn misschien? Laatst gewijzigd door Casca : 21 mei 2006 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moet ik MIJ die sexistische zeik nu laten welgevallen omdat het JOU geen zak kan schelen? Waarom kunnen de klachten die bij het CGKR maar al te graag in aanmerking worden genomen jou eigenlijk wél schelen?
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
25% is nog altijd geen meerderheid. En het feit dat jullie gediscrimineerd worden heb je enkel en alleen aan jezelf te wijten.
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu krijgen hetero's eindelijk eens een koekje van eigen deeg.
![]() |
![]() |
#53 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
In het Europa van vandaag behoort nu iedere 'witte' blijkbaar tot een minderheidsregime, maar bij nader inzien vooral die zogenoemde inlandse 'zwarten'... Alzo waar is nú de zetel van het Apartheidsregime gevestigd ? En heel die campagne met dat vuile hetero-gedoe ? Da's ook maar een mistgordijn in het verlengde van de morele aanvalsstrategie toucourt tov. een sterker en bewuster wordend Vlaanderen. Ja, de Göebelsen van l'état Bélge zijn heden driftig wat overuren aan 't kloppen, no doubt about that... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mijn bezorgdheid is dat het CGKR die geloofwaardigheuid heeft "afgebouwd". Jammer, want ze hebben een belangrijke taak. Het feit dat sommige fanaten van het Holebi-onderwerp een ongenuanceerd symbooldossier hebben gemaakt, helpt natuurlijk ook niet. Er wordt soms verwezen naar het feit dat puberende (en andere) holebi's danig met zichzelf in de knoei zitten. Zou men dan niet beter investeren in zorgverbreding, ipv in iconen? In het belang van die holebi's zelf natuurlijk.
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maw zij kennen zichzelf als echte hitlertjes het exclusieve recht toe de grens vast te leggen en al diegenen die hem overschrijden te discrimineren. Zij dekken die dictaroriale machtsgreep op de gedachte dan toe met hippe woorden als 'progressief' en creëren tegelijk een klimaat van extreme onverdraagzaamheid tegen de 'conservatieve' gedachte, met steun van enkele hoernalisten en de totaal rood gepolitiseerde regimemezender. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Opgelet, afname der PC-oogkleppen is een hoofdvereiste voor de vrije input van expliciete en compromiterende teksten. Aldus beware, dear Pelgrim, beware !! ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik ben hetero en heb nog nooit iemand uitgemaakt omdat hij/zij holebi is. Dus over welk koekje van eigen deeg hebt u het?
Laatst gewijzigd door Dave Brocatus : 21 mei 2006 om 13:30. |
![]() |
![]() |