Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Schietpartij Antwerpen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006.

Discussietools
Oud 20 mei 2006, 15:11   #161
slegie
Staatssecretaris

slegie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k9 Bekijk bericht
[/color]
Helemaal niet, 9/10 van wat je hier verwijt aan "jullie" doe ik niet.

Raar dat je dan hier klakkelooos de VB propaganda overneemt, zelfs als het zo simpel te zien is dat die niet waar is.

Nee ontken ik ook nergens.

Maakt dat uit? Hier ging het over het VB, start een aparte discussie over de "rode" vrt als je wil hoor, hier ging het nu eenmaal over het VB

Wel als je wil dat al de andere partijen zich aanpassen. Wat ze dus willen is dat wat de regering uitvoert HUN programma is, niks anders. Om het men hun woorden te zeggen "de eerste regering waar we inzitten is de laatste van belgie"

Andere partijen willen dit niet, er is geen comprmis mogelijk gevolg het VB zet zichzelf buiten de coalitie.

Probleem natuurlijk is dat dit de top van de partij is. De winter bijvoorbeeld doet geregeld zo'n uitspraken, maar wie gaat de winter uit de partij zetten?

Je moet echt eens leren lezen, ik zeg nergens dat ze ENKEL verbonden zijn aan het VB . Als je een voorbeeld van dat wil, migranten een deel van de problemen daarmee is rechtsreeks te danken aan het VB.

ja daar ging het wel over, jij was bezig over de hoge kiesuitslag van het VB, wel dat maakt in een democratie niet alles uit. Je hebt een meerderheid nodig en het VB kan die niet bereiken, dus is het maar normaal EN democratisch dat ze niet meeregeren.

Leterme heeft gesproken met hen en botste op dezelfde muur. Het VB zegt dit zelf al jaren dus ik zie niet in waarom ze plots van mening zouden veranderen.

Ja allemaal goed en wel, maar met wie gaan ze samenregeren? Geen enkele andere partij wil dit (en de schuld daarvan ligt vooral bij het VB zelf) . Wil je soms de andere partijen VERPLICHTEN om samen met het VB te regeren?

De huidige en veel van de vorige regeringen zijn daarmee bezig, maar jij verwacht een mirakeloplossing zoals het VB orakeld dat ze hebben. Wel die bestaan niet, sorry not going to happen.

tuurlijk het VB dat aan haatcampagne voert tegen allochtonen heeft natuurlijk niks te maken met een moordenraar die allochtonen afknalde. Nee het waren "de anderen" die niet in de haatcampagne volgde.

Ze zijn wel veroordeeld voor racisme. En dat is wat er op papier staat , wat er gezegd word is nog erger.

Hou AUB op met zo'n speeches te voeren .

En wat je zegt is onzin, vlamingen mogen zonder probleem voor zichzelf opkomen ze moeten dat enkel doen ZONDER racisme.

Oh nee dat geloof ik ook niet, alhoewel ik er dicht tegen komen

Dat bedoel ik niet echt, ik bedoel dat veel mensen niet vinden dat elke VB lid de baarlijke duivel is. Veel denk ik zijn gewoon misleid, of zijn niet genoeg geintreseerd om de waarheid te kennen. Daarnaast heb natuurlijk een heleboel racisten die oververtegenwoordigd zijn bij de VB stemmers.

Als over de mandatarissen, als je bij zo'n partij bent ...

Dan vraag ik me af waarom je VB stemt? Hun belangrijkste standpunt is splitsing van belgie. Daarnaast zijn ze absoluut niet voor gelijkheid in lonen. Ze willen (wilde) nota bene de vakbonden afschaffen. Nu hebben ze dat afgezwakt naar de vakbonden zodanig hervormen dat ze nutteloos zijn. Millieu? Nog niet veel van gehoord .

Waarom moeten ze dat doen? Het lijkt le toch logisch dat de belgische regering wetten uitvaardigd voor de belgen? Jij doet alsof dat 99% van de wetten over migranten of allochtonen gaan terwijl het juist omgekeerd is.

Harde aanpak criminaliteit gekoppeld met meer middelen om die mensen terug in de maatschappij te krijgen. Kijk eens naar de VS, veel hardere aanpak, maar ook, veel meer criminaliteit.
Jonge criminelen? Opsluiten is het laatste middel, het enige wat je doet is van amateurs beroeps maken .

Jongeren problematiek is voornamelijk werk en daar werken ze aan, net hetzelfde als een nieuwe jongerensanctie recht.

Georganiseerde misdaad is niet echt een probleem hoor, meestal kleine bendes. Justitie? Is juist hervormd ik zou zeggen wacht dat af voor verder te gaan.

Politiestaat dus, sorry hoor maar dat is het , en nee dat wil ik niet.

Wat een vorm van communisme is en niet werkt. De markt bepaald de lonen . Hervorming van sociale zekerheid? Wat zou jedaar veranderen?
Buiten optreden tegen misbruiken zie ik niet veel te veranderen.

Zeg ik nergsn, maar hier ging over het VB die jij vergeleek met de slachtoffer van de holocaust, sorry hoor dat is complete en totale onzin.

Dat komt omdat je speeches geeft die letterlijk uit de VB propaganda komen. Misschien is het niet zo, sorry dan maar met zo'n uitspraken ...

Moest die "bruine" een overval plegen zou ik het een crimineel noemen ja. Net zoals als jij VB "uitspraken" doet ik jou een VB'er noem.

[color=#ff0000]

meestal is het wel zo ja . Zoals ik al zei, misleid, niet geintreseerd ,... Die zijn idd gebrainwashed.
jaja en u bent alwetend,

blijf maar geloven in een utopische wereld waar een multi culturele samenleving perfect is. dit zal echter nooit de realiteit worden met de aard van de mensheid. het zal nooit rechtvaardig en gelijk worden en als je dan in zo'n wereld moet kiezen voor een andere groep dan je eigen soort dan ben je gewoon dom wetende dat nationalisme altijd zal winnen mettertijd.

en de overwinnaars schrijven de geschiedenisboeken en niet de verliezers.

spuw je gal maar op rechts en probeer maar alles exusen te vinden om ze zwart te maken, het zal niet helpen, de wereld is langzaam terug aan het veranderen in nationalistisch denken en eens als de laatste getuigen van hitlers tijd zijn verdwenen en de pijn en chaos van WO 2 in onze gebieden vergeten zijn zal de bom van het nationalisme opnieuw openbarsten en zoals me altijd zegt de geschiedenis van de mens herhaalt zich keer op keer en zo zal het altijd blijven,

u kunt niet stoppen wat u zelf blijft veroorzaken.
slegie is offline  
Oud 20 mei 2006, 19:32   #162
ericferemans
Perm. Vertegenwoordiger VN

ericferemans's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
jaja en u bent alwetend,

blijf maar geloven in een utopische wereld waar een multi culturele samenleving perfect is. dit zal echter nooit de realiteit worden met de aard van de mensheid..
Echt psychotisch:
De wereld IS multicultureel... Via tv zijn we in contact met heel de wereld. Via vliegtuigen vliegen per jaar honderden miljoenen rond, via immigratie leven er overal mensen van andere landen.
Of dit perfect is doet niets ter zake. Het IS.
De waarheid niet onder ogen zien heeft verschillende namen.
Een ervan is krankzinnigheid.
ericferemans is offline  
Oud 21 mei 2006, 11:29   #163
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ericferemans Bekijk bericht
Echt psychotisch:
De wereld IS multicultureel... Via tv zijn we in contact met heel de wereld. Via vliegtuigen vliegen per jaar honderden miljoenen rond, via immigratie leven er overal mensen van andere landen.
het is niet omdat de wereld naar big brother toestanden gaat, of dat we met zijn allen kunnen reizen over de hele wereld op een snelle manier ( oh ja, vroeger reisde men ook de gekende wereld rond alleen duurde het wat langer, en enkel welvarende mensen kunnen een vliegtuig ticket kopen om verder te reizen dan een paar honderd kilometer.)

immigratie bestaat al sinds dat er mensen bestaan.

En dat IS altijd zo geweest en zal zo blijven maar dat wil niet zeggen dat je daarom een perfecte wereld zult krijgen. en als je geen perfecte wereld kunt krijgen waarin ieder mens gelijk is en rechtvaardig word behandeld dan moeten de mensen roeien met de riemen die ze hebben en zullen de mensen zichzelf altijd in hokjes en groepen gaan duwen. nationalisme is slechts 1 soort hokje, je hebt hokjes van religie,huidskleur,overtuigingen en vele andere...
er is dus niks mee met een bepaalde vorm van nationalisme, integendeel nationalisme zorgt er voor dat de mensen in deze groep mekander beschermen en verzorgen en strijden tegen ongelijkheden en misbruiken tegen diezelfde groep in het geheel.
zonder nationalisme of andere hokjes zouden er geen revoluties ontstaan die mensen bevrijden van dictators en dergelijke helaas is het moslim fundamentalisme de keerzijde van de medaille
maar gezond nationalisme zoals het VB verkondigd is in mijn ogen geen gevaar voor de samenleving maar de tegenstanders die deze partij ten koste van alles weg willen en er alles voor over hebben zijn een des te groter gevaar voor onze samenleving en wereld.
slegie is offline  
Oud 21 mei 2006, 14:27   #164
luc broes

Standaard

Citaat:
Echt psychotisch:
Dat dit voor zeer veel mensen een ramp is en dat men dit niet onder ogen wil zien heeft verschillende namen.
luc broes is offline  
Oud 21 mei 2006, 14:43   #165
xmordan
Burgemeester

xmordan's schermafbeelding

Standaard

[quote=slegie;1718961]immigratie bestaat al sinds dat er mensen bestaan.
quote]

Inderdaad en rascime ook.
Daarom hebben we politieke partijen die door onze stem de problemen moeten aankaarten. Die een oplossing moeten zoeken.
De bevolking vraagt nu, immigratie ok, maar het word stillaan te veel, het word overlast. Dus politieke partijen jullie zijn onze stem doe er wat aan of verlies onze stem.

Laatst gewijzigd door xmordan : 21 mei 2006 om 14:48.
xmordan is offline  
Oud 21 mei 2006, 17:27   #166
ericferemans

Standaard

[quote=xmordan;1719346]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door slegie Bekijk bericht
immigratie bestaat al sinds dat er mensen bestaan.
[ quote]

Inderdaad en rascime ook.
Daarom hebben we politieke partijen die door onze stem de problemen moeten aankaarten. Die een oplossing moeten zoeken.
De bevolking vraagt nu, immigratie ok, maar het word stillaan te veel, het word overlast. Dus politieke partijen jullie zijn onze stem doe er wat aan of verlies onze stem.
Immigratie is niet alleen een feit, een onmisbaar feit met onze verouderende bevolking een goede zaak daarenboven, het is ook onvermijdbaar indien er een onevenwichtige welvaartsverdeling is tussen de arme en rijke landen.
Nooit hoor ik het VB om meer ontwikkelingshulp vragen. Nochtans kosten al de bewakingen van onze grenzen, al de door het VB gevraagde maatregelen véél meer dan nodig is om binnen de tien �* vijftien jaar de meeste landen op ons niveau te brengen.
In feite wil het VB herrie, heibel en moeilijkheden. Daarom kweken ze racisme, daarom willen ze geen oplossingen en komen ze klaar indien er problemen zijn.
Bewijs me dat het VB ooit maar één keer een voorstel heeft gesteund of ingediend om de ontwikkelingshulp omhoog te laten gaan? Zij zijn TEGEN!
ericferemans is offline  
Oud 21 mei 2006, 17:31   #167
Gargamel
Banneling

Standaard

[quote=ericferemans;1719668]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door xmordan Bekijk bericht
Immigratie is niet alleen een feit, een onmisbaar feit met onze verouderende bevolking een goede zaak daarenboven, het is ook onvermijdbaar indien er een onevenwichtige welvaartsverdeling is tussen de arme en rijke landen.
Nooit hoor ik het VB om meer ontwikkelingshulp vragen. Nochtans kosten al de bewakingen van onze grenzen, al de door het VB gevraagde maatregelen véél meer dan nodig is om binnen de tien �* vijftien jaar de meeste landen op ons niveau te brengen.
In feite wil het VB herrie, heibel en moeilijkheden. Daarom kweken ze racisme, daarom willen ze geen oplossingen en komen ze klaar indien er problemen zijn.
Bewijs me dat het VB ooit maar één keer een voorstel heeft gesteund of ingediend om de ontwikkelingshulp omhoog te laten gaan? Zij zijn TEGEN!

Hoeven ze niet te vragen,dat doet de Regering.En dat miljoen kiezers betaald ervoor.Is hogen tijd omhooggevallen snotter dat je beseft wie hier de plak zwaait in de Wetstraat

Laatst gewijzigd door Gargamel : 21 mei 2006 om 17:32.
Gargamel is offline  
Oud 21 mei 2006, 17:32   #168
Pieke

Pieke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als dit feiten waren, dan kunt u dat gemakkelijk cijfermatig staven.

Zoniet, beschouw ik dit als zever van de puurste en hoogste kwaliteit. Proficiat.

edit: misschien bedoelt u: "Ons niveau verlagen tot het hunne?" Is dit het standpunt van spirit?

Laatst gewijzigd door Pieke : 21 mei 2006 om 17:33.
Pieke is offline  
Oud 21 mei 2006, 22:08   #169
luc broes

Standaard

Citaat:
Het bedrag dat naar ontwikkelingshulp gaat is bedroevend laag. Dit bedrag wordt bapaald door de 'democratische' partijen. Zij zijn dus blijkbaar tegen ontwikkelingshulp.
Ook is het waanzin ongeschoolde immigranten hier toe te laten op een ogenblik dat fabrieken met ongeschoolde arbeid verhuizen naar lage loonlanden. Veel van die ongeschoolden zullen dus moeten overleven door een leefloon, niet door een arbeidsloon.
De ontwikkelingslanden verliezen door de migranten naar het westen hun beste krachten. Dat de welvaartsverdeling wordt daardoor slechter.
Het zou goed zijn het geld dat nu besteed wordt aan immigranten hier in het westen, in de toekomst te besteden aan doelgerichte ontwikkelingshulp. Het VB zal dat ongetwijfeld steunen.

Laatst gewijzigd door luc broes : 21 mei 2006 om 22:09.
luc broes is offline  
Oud 22 mei 2006, 17:08   #170
slegie
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
hoe dikwijls moet ik de mensen die dromen van een utopisch wereldbeeld waarin iedereen zoals wij westerlingen kunnen leven gewoonweg niet haalbaar is.

om dit te kunnen heb je tenminste nog 3 andere planeten zoals aarde nodig, dit is wetenschappelijk bewezen.

indien iedereen zou kunnen leven zoals westerlingen en consumeren en afval produceren dan zou de aarde binnen het jaar uitgeput zijn en zouden de milieurampen totale chaos met zich mee brengen.
het aantal dieren en planten dat dan zouden uitsterven zouden hele ecosystemen doen instorten en vernietigen. de aarde zou 1 grote woestenij worden, drinkbaar water zouden kostbaarder worden als goud en diamanten. en ga zo maar door dus kom hier niet af met het gezever dat we iedereen evenveel moeten gunnen. men zou beter de arme landen eens laten inzien dat ze hun kweekfabrieken moeten intomen want hoe meer mensen hoe minder eten zo simpem is het en het is echt dom om hier in het westen nog meer mensen tot hier brengen om de veroudering tegen te gaan want zo verleg je het probleem enkel naar de toekomst en word het enkel groter net zoals de problemen waar we nu al mee kampen zoals te dure bouwgronden, te weinig jobs, te veel natuurverlies, te veel afval enz....
RED DE MENSHEID = WERELDBEVOLKING DOEN VERKLEINEN

of

star trek ruimteschepen bouwen hahahahaha
slegie is offline  
Oud 22 mei 2006, 17:19   #171
LeMmOnN
Gouverneur

LeMmOnN's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In het programma "de zevende dag" laat men 2 alliochone politiekers aandraven van CD&V en sp-a die beiden het Vlaams Belang willen afschaffen. Later in het programma weer allochtonen van één of andere organisatie zeggen hetzeflde. Vlaams Belang voorzitter Van Hecke kan en mag hier niet op reageren want word anders weer eens voor rascist versleten.
Wel, 30% van de vlamingen nemen dit niet en hun aantal zal alleen nog maar stijgen. Dit omdat wij een volk zijn dat door de eeuwen heen door zowat iedereen bezet en onderdrukt is geweest. De vlaming laat zich niet meer de wet opleggen door afgevaardigden van minderheden.
Vooral niet als deze afgevaardigden blijven verklaren dat zij niet willen praten met het Vlaams Belang of anders gezegd 30% van de vlamingen.
Dezelfde minderheid die wereldwijd bekend staat om zijn terrorisme en zijn duivelse religie met name Islam.
Wil men het rechtse gedachtengoed bestrijden is men danig verkeerd bezig. Zorg dat de problemen van Uw minderheid eerst worden opgelost en praat met de grootste partij van Vlaanderen. Door de Vlaming van faschisme te beschuldigen gaat men dit niet oplossen maar alleen maar aanwakkeren.
Groot gelijk
Over 10jaar zullen ze het wel worden inzien dat ze verkeerd bezig waren, maar laat het besef nog maar eventjes op zich wachten, zoveelste groter zijn de gevolgen.

Er zullen de komende jaren nog redelijk wat "politieke" tegenstanders uit de weg geruimd worden in ons "democratisch" landje. Nu volgen er eerst nog een paar jaar zware propaganda-stunts om de bevolking tot "politieke" bekering te brengen.

Op naar de 2miljoen VB-stemmers...
Oud 22 mei 2006, 17:34   #172
Amrod
Burger

Amrod's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
In feite wil het VB herrie, heibel en moeilijkheden.
Gelul. Als het VB herrie, heibel en moeilijkheden zou willen, dan moeten ze toch helemaal niet democratisch te werk gaan zoals ze nu doen? Dan kunnen ze toch beter zorgen voor rellen, betogingen, protestacties, ... dan kunnen ze toch beter het hele land in brand steken?

Als je herrie, hebel en moeilijkheden wil moet je toch helemaal geen partij oprichten?!
Het VB probeert via de democratische weg de beerput die België nu eenmaal is open te leggen en de problemen in de samenleving aan te pakken. En ik heb een donkerbruin vermoeden dat ze daar nog goed in zullen slagen ook.

Citaat:
Daarom kweken ze racisme

Citaat:
Daarom willen ze geen oplossingen en komen ze klaar indien er problemen zijn.
Klaarkomen zul jij alvast niet doen op 8 oktober

- Thornton Wilder
Amrod is offline  
Oud 23 mei 2006, 22:09   #173
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gelul. Als het VB herrie, heibel en moeilijkheden zou willen, dan moeten ze toch helemaal niet democratisch te werk gaan zoals ze nu doen? Dan kunnen ze toch beter zorgen voor rellen, betogingen, protestacties, ... dan kunnen ze toch beter het hele land in brand steken?
Inderdaad. Zeer juist. Wat mij opvalt is dat er geen protestacties zijn tegen de haatzaaierij in de media en tegen het stigmatiseren van de Vlamingen in de media. Ik vind het heel erg dat "de mensen" dat zomaar pikken.
Stefanie is offline  
Oud 24 mei 2006, 00:32   #174
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanie Bekijk bericht
Inderdaad. Zeer juist. Wat mij opvalt is dat er geen protestacties zijn tegen de haatzaaierij in de media en tegen het stigmatiseren van de Vlamingen in de media. Ik vind het heel erg dat "de mensen" dat zomaar pikken.
Wat een klucht: degenen die al twintig jaar niets anders kunnen doen dan "linksen" (bijna iedereen die geen VB is), Noord-Afrikanen, mensen zonder papieren, Walen verketteren, zwart maken en stigmatiseren en daarenboven simplistische globalisatie als handelsmerk hebben krijgen een (klein) koekje van eigen deeg (en terecht!) en janken zoals babys.
Een ongelofelijk prachtig schouwspel.
Dit, samen met de elekorale toefeling die zij in oktober krijgen maakt onze dagen toch wel hééééél goed!
ericferemans is offline  
Oud 24 mei 2006, 00:35   #175
ericferemans

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amrod Bekijk bericht
Gelul. Als het VB herrie, heibel en moeilijkheden zou willen, dan moeten ze toch helemaal niet democratisch te werk gaan zoals ze nu doen?
Vergeet niet dat:
- Het VB rechtspraak niet accepteert (één van hun leiders noteerde zelf de naam van een rechter)
- Systematisch de wetgeving overtreedt, hiervoor veroordeeld is (het gaat hier om de mensenrechten, niet om kattepis)
- Leugen en zever hanteert in de plaats van objectieve informatie om op Goebeliaanse manier zijn kiezers en het gehele land foefjes wijs te maken

En dan spreek jij over democratisch?
ericferemans is offline  
Oud 24 mei 2006, 00:39   #176
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat een klucht: degenen die al twintig jaar niets anders kunnen doen dan "linksen" (bijna iedereen die geen VB is), Noord-Afrikanen, mensen zonder papieren, Walen verketteren, zwart maken en stigmatiseren en daarenboven simplistische globalisatie als handelsmerk hebben krijgen een (klein) koekje van eigen deeg (en terecht!) en janken zoals babys.
Een ongelofelijk prachtig schouwspel.
Dit, samen met de elekorale toefeling die zij in oktober krijgen maakt onze dagen toch wel hééééél goed!
Alsof de transfers niet bestaan, alsof er geen toestroom van illegalen is, alsof de linksen geen vbfobie hebben, alsof de gesubsidieerde media geen spelleke speelt, kortom alsof de vergrijzing niet op komst is, en alsof de regering hier niet op is voorbereid...
Bob is offline  
Oud 24 mei 2006, 00:44   #177
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
één van hun leiders noteerde zelf de naam van een rechter
Leuk. Dacht dat het zelf van rechters was. Maar het was dan wel met de bedoeling, dat als hij aan de macht kwam, deze rechters voor een eventuele bevordering, niet op zijn politieke voorspraak moesten rekenen.
BTW deze uitspraak maakte destijds nogal wat wind, die blijkbaar snel is gaan liggen. Had Annemans ze beet ?
Bob is offline  
Oud 24 mei 2006, 04:35   #178
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vergeet niet dat:
- Het VB rechtspraak niet accepteert (één van hun leiders noteerde zelf de naam van een rechter)
- Systematisch de wetgeving overtreedt, hiervoor veroordeeld is (het gaat hier om de mensenrechten, niet om kattepis)
- Leugen en zever hanteert in de plaats van objectieve informatie om op Goebeliaanse manier zijn kiezers en het gehele land foefjes wijs te maken

En dan spreek jij over democratisch?
En de waslijst aan blunders van formaat sinds jaren van de democratische partijen en hun aanhang dan? Telt niet mee? Agusta, visakaarten in Antwerpen zijn eerste 2 die me nu te binnen schieten, maar ben er vrij gerust in dat ik dit mits minimaal opzoekingswerk kan aanvullen tot in het oneindige.
Zo kan je over en weer blijven verwijten en wordt er nog steeds niets gedaan aan de problemen.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be