![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
(Import) moslima's en Roma's krijgen zoveel mogelijk kinderen, liefst op zo jong mogelijke leeftijd, in navolging van de hormale kolonisatiedrift van hun mannen. Maar vele van deze kinderen worden niet goed begeleid en belanden in de criminaliteit. De ouders moeten toezien dat hun kroost gaat puberen en dat het over hun hoofd gegroeid is. Hoe houdt je enkele tieners in bedwang, terwijl je nog babies en peuters hebt rondkruipen? Gelukkig beginnen vele jongere moslimgeneraties die uit zo een groot gezin komen, er ook anders over te denken. Nee, voor Vlamingen telt de kwaliteit van hun kinderen, voor koloniserende allochtonen de kwantiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
Meer nog, er is geen enkele reden om aan te nemen dat België een moslimland zal worden. Er zijn naar schatting tussen de 340000 en 380000 moslims is België. Dat is tussen de 3,3 en 3,6%. Het merendeel van hen is niet radicaal en aanvaard dus de scheiding van godsdienst/religie en staat. Het percentage radicale moslims is dus verwaarloosbaar. Trouwens, hoeveel radicale moslims zijn er in de politiek? Ik ken er alvast geen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het gaat om een trend. En die trend is gaande. D�*t is een feit. Ik weet natuurlijk niet wat er na 2007 gaat gebeuren. We moeten afwachten, maar zoals die paarsen nu bezig zijn, zal België een moslimland worden, op de langere termijn. Het roer moet dus om. In Nederland zien we trouwens hoe men Ayaan wegpestte en hoe Geert Wilders moet beveiligd worden omdat zij tegen de invoering van de sjaria zijn. Laatst gewijzigd door Stefanie : 24 mei 2006 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Alle partijen waren het er ook over eens dat zo'n cartoons moeten kunnen en niet verboden mogen worden. Zelfs gematigde moslims hebben dat gezegd. Dus zo groot is die dreiging niet hoor! Waar wel discussie over was, was of die cartoons dan in de naam van de vrije meningsuiting dan maar ineens overal op de voorpagina moesten verschijnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() Tja, als gij wilt dat er op de langere termijn de sjaria wordt ingevoerd hier in West-Europa... Allez... Blijkbaar mogen we ons daar niet meer tegen verzetten en mogen we 'r ons ook geen vragen meer bij stellen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Maar mens, natuurlijk wil ik dat niet en dat zal ook niet gebeuren, wees gerust. En ik zal me daar mee tegen verzetten (alle partijen zullen dat trouwens doen) mocht die dreiging er ooit zijn, maar die is er nu echt niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Minister-President
|
![]() Wel, ik geloof u niet wat betreft de traditionele partijen. Ik heb gezien wat er in Nederland gebeurd is met Ayaan, met Geert Wilders... Nee, ik geloof u niet. Als we zo doorgaan, wordt de sjaria zéker ingevoerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() Nu is het al op lange termijn, daarstraks was het nog binnen enkele decenia! Zoals ik al eerder zei, zijn wat mij betreft alle extremisten gevaarlijk. Bij de VB'ers is er ook een trend tot radicalisatie. Maar toch heb ik geen enkele reden om aan te nemen dat extremisten van welke strekking dan ook het binnenkort voor het zeggen zullen krijgen. En gelukkig maar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Mag ik u er op wijzen dat nota bene in Nederland Ayaan Hirsi Ali haar Nederlandschap dreigde te verliezen door haar eigen partij vanwege het strenge immigratiebeleid waar ze ook zelf voorstander van was? En dat nota bene de door jouw verguisde linkse partijen daar tegen waren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Binnen de VVD zijn er ook linksen. Bovendien gaat het niet enkel over haar asielaanvraag. Ze moest weg van haar nieuwe buren. Zij werd wel degelijk gedemoniseerd. Officieel zullen die linksen zich wel verzetten tegen Verdonk, zij is nu eenmaal van de andere partij, maar ondertussen willen ze ons wel wijsmaken dat Ayaan helemaal niet weet wat de Islam is. Tja... Bovendien h�*d Ayaan al besloten om naar Amerika te verhuizen. Er hangt een reukje aan. Feit is in ieder geval dat sommigen Ayaan weg wilden uit de politiek. En daar gaat het net om. Ayaan moest weg om plaats te maken voor de radicale moslims. Allez, dat is één interpretatie. En of ze nu Nederlandse is of was of niet, is een andere zaak. Dat hele gedoe met die uitzending op T.V. (Zembla was het geloof ik) is trouwens doorzichtig. Die herkouwden oud nieuws. Ook hier weer schijnt de media voor de invoering van de sjaria te zijn, net als hun haatzaaiende collega's hier bij ons. Nu, ik heb die uitzending niet gezien, ik ga voort op wat ik erover gehoord heb. Maar naar 't schijnt bracht dat programma geen nieuwe feiten over Ayaans asielaanvraag destijds. Laatst gewijzigd door Stefanie : 24 mei 2006 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ze kan een nieuwe identiteit aanvragen, en een nieuwe nederlands staatsburgerschap op haar naam. Deze zal haar zeker niet geweigert worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() Ik weet het niet, maar waarom moesten die Nederlanders plots zo hysterisch doen over feiten die al jaren en jaren bekend zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Europees Commissaris
|
![]() Een politieke afrekening wie voorzitter wordt. En Verdonck heeft maar ingegrepen na de TV uizending waar het klaar en duidelijjk aan bod kwam dat Hirsch niet haar ware naam is. Dus Verdonck kon niet anders dan reageren. Ze (VVD) hadden gehoopt Verdonck onderuit te halen, zodanig dat er een ander haar plaats zou innemen om mogelijks voorzitter te worden. Men heeft de VVd in twee kampen verdeelt. Dus de vijand wint!
|
![]() |
![]() |