![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Schietpartij Antwerpen Actueel forum naar aanleiding van de moordaanslagen in Antwerpen van 11 mei 2006. |
|
Discussietools |
![]() |
#501 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#502 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#503 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#504 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik ben VB-er, en moest wat jij hier zegt inderdaad zo zijn, dan stuur ik mijn lidkaart terug. 2) Het VB verwerpt de multiculturele samenleving, omdat die ongeveer overal tot grote problemen leidt. Een 'samen-'leving heeft een bindmiddel nodig anders is er geen samen-leving. Dat bindmiddel is de gemeenschappelijke cultuur en taal. Als in een gebied alle culturen gelijke rechten hebben wordt de kleine en zwakke weggedrukt en ontstaan getto's. Scholen krijgen het zeer moeilijk als kinderen geen gemeenschappelijke taal en voorbeelden hebben. De betreurenswaardige achterstand van vele allochtonen in het onderwijs en dus ook later is daar het gevolg van. Ons onderwijs is van het beste ter wereld, maar hoe kan een leraar les geven als in zijn klas leerlingen zitten met 10 verschillende talen maar amper Nederlands verstaan? Onlangs trachtte het Antwerps stadsbestuur allochtonen in dienst nemen (wat ik zeer duidelijk goedkeur) maar het bleek niet mogelijk omdat de taalkennis totaal onvoldoende is. CD&V schepene zei: 'het is veel erger dan ik gedacht had'. |
|
![]() |
![]() |
#505 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#506 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Multicultureel, neen! Multiraciaal, ja! Laatst gewijzigd door Duym : 26 mei 2006 om 08:34. |
|
![]() |
![]() |
#507 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nochtans zijn er voorbeelden legio die BEWIJZEN dat de Vlamingen geen problemen hadden met Polen, Tsjechen, Spanjaarden, Italianen, Chinezen en noem maar op. Waarom dan wél met Marokkanen, en in minder mate met Turken? Is er dan verschil tussen allochtonen naar gelang waar ze vandaan komen? |
|
![]() |
![]() |
#508 | |
|
![]() Citaat:
Eerst curssussen Nederlands voor Vlamingen! |
|
![]() |
![]() |
#509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tenandere als uw arme schaapkes in West-Vlaanderen, Limburg, Antwerpen terechtkomen dan zullen ze West-Vlaams, Limburg en Antwerps moeten leren. Dat moet ik ook als ik emigreer naar Limburg.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 26 mei 2006 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
#510 | |
|
![]() Citaat:
Kritiek leveren op vreemdelingenbeleid mag natuurlijk, lees het vonnis dat het VB veroordeelt! Kritiek op vreemdelingen? We doen niets anders: lees de kranten. Maar haatzaaien: systematisch aanzetten tot vreemdelingenhaat dat is wat anders. Dat is heksenjacht. Dat is xenofobie. Het Vb is daar terecht voor veroordeeld. In een wereld waar haatzaaierij mag is het niet mogelijk te overleven: een atoombom maakt tussen nu een tien jaar een eind aan de ganse wereldbevolking. En jij verstaat dat maar niet. SUkkels toch. |
|
![]() |
![]() |
#511 | |||
|
![]() [quote]
Citaat:
Citaat:
Belgie is zelf een voorbeeld van hoe je vreedzaam kan samenleven met een andere taal. De E.G. is een tweede voorbeeld. Alhoewel de structuren steeds verfijnbaar zijn (alles kan steeds beter!) is het zich opsluiten, het zich isoleren en daardoor anderen buitensluiten, geen oplossing gebleken. De door u voorgestelde terugkeer tot het feodalisme is ronduit lachwekkend. Moest het VB niet zoveel miserie aanrichten zou het overigens een zeer komische partij zijn. Citaat:
Thailandesen verstaan dat. "Dak dogt" tenminste. "Veul aarger" bestaat niet in het Thailandees ! Laatst gewijzigd door ericferemans : 26 mei 2006 om 10:12. |
|||
![]() |
![]() |
#512 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#513 |
Banneling
|
![]() feremans liegt.
|
![]() |
![]() |
#514 | |
|
![]() Citaat:
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
#515 |
Banneling
|
![]() ik stel voor dat je eens een toespraak van hem download en je zal weten wat hij bedoelt
Laatst gewijzigd door born2bewild : 26 mei 2006 om 10:17. |
![]() |
![]() |
#516 |
|
![]() Van wie?
Trouwens, er is dialect en dialect eh. Een negentigjarige West-Vlaamse vrouw zal ik idd niet begrijpen ![]() Laatst gewijzigd door van Maerlant : 26 mei 2006 om 10:21. |
![]() |
![]() |
#517 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#518 |
Banneling
|
![]() En premier lieu peremans apprend �* parler le français au lieu de vouloir faire la leçon aux néerlandophones,vous qui êtes si porté pour le multicul
|
![]() |
![]() |
#519 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#520 | |