![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Verkeerd topic waar jullie op bezig zijn jongens.
Tot hiertoe heb ik nog geen een ernstige reactie op mijn vraag gekregen, "hoeveel % van de bevolking zijn kullers". Waar blijven de ernstige schattingen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Ik denk niet dat het nog veel uitmaakt of ge nu voor of tegen zijt. Multicultuur is een feit, hoe ge ook draait of keert. De wereld wordt nu eenmaal kleiner beste mensen, multinationals, het internet, imigratie, emigratie, micky D's op elke uithoek van deze aardbol. Aanvaard het, pas u aan, of sterf uit!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() @ Ploertendoder:
Citaat:
Laatst gewijzigd door KrisKras : 26 mei 2006 om 17:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Klopt niet. Het enige wat een verkiezingsresultaat je leert is hoeveel stemmen de verschillende kandidaten en/of partijen achter hun naam hebben gekregen.
De rest is interpretatie.
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit is wat Van Daele zegt: mul·ti·cul·tu·reel (bn.) 1 uit elementen van verschillende culturen bestaand Ik kan u wel met zekerheid zeggen wat multicultuur niet is, namelijk: "Oh nee, de moslims komen naar hier!!" Laatst gewijzigd door KrisKras : 26 mei 2006 om 18:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Yup.Multicultuur is een manif waar er 400.000 black's "tegenwoordig" zijn,trek er dan 10.000 werkelijke tegenwoordigen van af en de rest zit in Matongé
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() als je het niet wil posten, mag je me de links altijd door pm'en aub.
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Iedereen schreeuwt maar "diversiteit is een realiteit", de Marokkaanse moeder van de "martelaar" van Antwerpen op kop.
Maar niemand lijkt in staat om te kunnen stellen hoe breed het draagvlak is voor de multikul. Weer een taboe waar niet naar gepeild mag worden zeker? Wel, ik beweer dat het hooguit 25% is. In Antwerpen en Brussel zijn er gemeenten en districten waar het VB 50% van de stemmen haalt. Ik kan me maar moeilijk inbeelden dat dan de rest van de bevolking daar compleet pro multikul is. En dat mogen we (potentieel) doortrekken naar de rest van Vlaanderen. Laatst gewijzigd door Ploertendoder : 26 mei 2006 om 21:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Casca : 26 mei 2006 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |