![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() pff om met mijne confituur te concurreren moeten ze daar vroeger opstaan zelle.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Zeg Kobaf... ge zijt zo snel om hem van de hand te doen....hoe zat dat met den vervaldatum?
![]()
![]() |
#123 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 01:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Minister-President
|
![]() Wie was de gelukkige? want kan niet meer volgen...wie heeft er een lap opgegeven maw?
![]() |
#125 |
|
![]() het was een bod van nynorsk aan mij in ruil voor die pot confituur.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#127 |
|
![]() volgens jaanish dushman blijft die nog meer dan vier jaar goed.
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#129 |
|
![]() soit het laatste woordje dat komt na eenmaal, andermaal ga ik achterwege houden tot morgen.
er is dus nog een paar uur de kans om die heerlijke pot exclusieve kobafconfituur niet aan uw neus voorbij te zien glippen - maar dan zult u iets moeten bieden dat meer waard is dan een etentje met de lieftallige nynorsk denk er goed over na want zo n kans krijgt u dus geen tweede keer he ben immers niet van plan om nog veel arbeidsintensief te doen op deze aardkloot slaapwel
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 01:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah nee... forummeetings zijn per definitie gratis en ieder betaalt zijn verbruik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#133 |
Minister-President
|
![]() Dat begint hier trouwens verdacht veel op een doorsnee cookie-msn gesprek te lijken...
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nynorsk bood dat etentje nochtans aan onder de voorwaarde dat ze je pot confituur niet wou. Dus je kan dat etentje gerust riskeren en je pot confituur houden voor de veiling. Ik zou die confituur aan Maddox geven. Die gast heeft een boiler voor je klaarstaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() Ik had van die druiven toch wel iets anders gemaakt hoor
![]()
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan. De moderne kunst staat voor niets. Als ze al hesp gaan hangen aan Gentse gebouwen dan sluit ik niks uit. Morgen waarschijnlijk een grote pannekoek over het atomium of zo
![]() (het moest pannenkoek zijn volgens het groene boekje van een paar jaar terug maar inmiddels is er weer een spellingswijziging. dus ik gok niet meer... het zijn gewoon pannekoeken) |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
|
![]() Citaat:
![]() soit hoe dan ook verlies dreig ik hier niet direct te maken he is anders ook de eerste keer in mijn leven
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 02:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() deed ik maar die is al allemaal op en dat van die plant trouwens ook
![]() |
![]() |