![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#181 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 22:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#182 | |
|
![]() Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Soit, dat etentje, da's nu wel vervelend omdat het geen materie is dat verder kan geruild worden vind ik. Mambo's boiler bijvoorbeeld was duidelijker geweest. Als ik met Nynorsk wil gaan eten (wie betaalt is nu even niet belangrijk), dan vraag ik het haar gewoon (en de "neen" moet ik er maar op wagen). Is wel niet gemakkellijk om jou (bovenop) nog iets voor in de plaats te geven dat nog meer waarde heeft natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
|
![]() wat hebt ge u eigen aangedaan he nynny ?
of heb ik u da aangedaan ? ![]() ![]() ![]() alle kom zeg er moet toch wel nen gentleman zijn die thuis niet onder sloef ligt of die de truuken kent om onder de sloef vanuit te muizen die met da meiske durft gaan eten he of anders moet ik gaan concluderen dat er idd geen gentlemens meer zijn tegenwoordig ![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#185 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() En ik had zo'n honger ... ![]() *denkt na wat hij king kan geven in ruil voor het etentje*
"A positive attitude may not solve all your problems, but it will annoy enough people to make it worth the effort." Laatst gewijzigd door Monocle : 31 mei 2006 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 23:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Europees Commissaris
|
![]() wie garandeert me trouwens dat Nynorsk geen man is?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
|
![]() ik garandeer dat.
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#191 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het gezelschap van zo'n toffe meid zal natuurlijk wel een meerwaarde hebben maar, gevoelig zoals we zijn, indien het een kwestie is van "moeten" dan beginnen de twijfels weer te groeien he. Persoonlijk zou ik een etentje (met gelijk wie) meer op prijs stellen indien er geen "moeten" aan te pas komt. Maar vermits een onverbiddellijke veilingmeester heeft toegezegd ..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#193 | |
|
![]() Citaat:
btw als ge nen arme zijt dan zijt ge bij deze ook zowieso uitgenodigt voor den barbecue die ik geef op mijn kosten om eens het zover is da stuk grond in te wijden ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#194 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Europees Commissaris
|
![]() btw kobaf, je bent nu wel bezig met een heel ludieke actie. Herinner je mijn eerste postings op vws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#197 | |
|
![]() Citaat:
er is geen sprake van moeten he. nynorsk heeft dat zelf volledig vrijwillig aangeboden uit idealisme voor een klein lapke grond waar de armen van vws tenminste niet kunnen weggejaagd worden en rustig kunnen vergaderen en barbecue kunnen geven enzovoort enzoverder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Minister-President
|
![]() Ge kunt altijd iets proberen te ruilen met Eddy Wauters, het bosuilstadion is een serieuze lap grond en er valt daar toch niks te zien
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 | |
|
![]() Citaat:
ff luidop denken - we zouden dan al nen limburgsen bioscoopfreak moeten vinden he om in één keer 20 tickets te ruilen voor iets anders ???
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 31 mei 2006 om 23:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of een Lexmark Z32 (printer, dus) en een Harde schijf: Quantum Fireball 3.2 Gb Twee luidsprekers voor in de auto (Kenwood 90W). Twee flessen Bacardi Breezer Ola. Ik heb nog iets: een artisinaal, door mij persoonlijk, zelfgemaakte biscuit met eieren van "eigen" kweek. De rest van de ingrediënten zijn biologisch en van eerlijke handel afkomstig. Ik wil hem zelfs persoonlijk komen bakken, zodat jullie ook het recept kunnen onthouden ![]() |
|
![]() |
![]() |