![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Persoonlijk vind ik heel die kwestie van België wel of niet te splitsen je reinste onzin. Mer soit, wie ben ik
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In een confederatie zijn de deelstaten soeverein. Eerst moet er dus gestreefd worden naar Vlaamse en Waalse soevereiniteit. Daarna kunnen beide als gelijkwaardige partners een confederaal samenwerkingsverband aangaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Jaani_Dushman : 1 juni 2006 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
|
![]() daarover zijn we het dan toch eens - het is een oersaai thema.
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat gebeurd is met BHV is onwettig en MOET rechtgezet worden. punt aan de ljin ! On topic: Je hoeft het document maar te lezen en dan weet je genoeg. Nu zou ik van de unitaristen hier toch wel eens wat tegenargumenten willen horen waarom ze dit kunstmatig landje persé bij elkaar willen houden...???
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De B.U.B. is werkelijk de enige oppositiepartij ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
BHV heeft weer eens duidelijk gemaakt dat België niet werkt. Als er zelfs nog niet kon gepraat worden over BHV, hoe zit het dan met de faciliteiten, met de taalwetgeving in Brussel, met de nodige regionaliseringen, enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Zeg er wel bij dat de Vlaamse partijen alleen de inoverwegingneming hebben gestemd, erbij hebben vermeld tegen de strekking van de inhoud te zijn, en er (waarschijnlijk) niet willen over stemmen. Ze zeggen gewoon dat ze principieel alles in overweging nemen, om democratische redenen, dus ook dit voorstel. (zie beknopt verslag van de kamer, blz 24 ev).
![]() |
#32 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() hoe je er toch telkens weer in slaagt om mij strike te laten liggen.. ge hebt echt een gave hoor... ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
om diezelfde reden ben ik trouwens ook tegen het eurovisiesongfestival en WK worldcup ben altijd blij dat die zever weer voorbij is. of nog anders gezegd voor mijn part mogen jullie belgie gerust splitsen maar doe het dan snel he zeg en dat gaan jullie niet kunnen dus een njet van mijnentwege
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 1 juni 2006 om 23:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Dit is het kamerverslag Nr 14.02 (blz 31 ev) gaat over de resolutie; Dus toch niet te hard roepen: de "aanvaarding" was gewoon een kwestie van democratische beleefdheid.
"Ahimsa is een eigenschap van moedige mensen" (Mahatma Gandhi) Laatst gewijzigd door Black Cat : 1 juni 2006 om 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Geen paniek: het is maar pro forma. (zie kamerverslag)
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Maargoed, het komt erop neer dat alles de schuld van de Fransen is, en bladiebladiebla en Vlaanderen moet onafhankelijk (of beter, terug bij Nederland!). Binnen 18 maanden had ik gezegd he? ![]()
![]() |